Amitech
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 04-07-01 07:08

Hej allesammen

Jeg har virkelig et problem!
Min amitech computer er blevet formateret men nu er det sådan at jeg ikke
kan ligge windows 2000 ind. Den kræver at jeg bruger førstehjælps cdén, og
den har jeg ikke. Er der nogen der ved hvordan jeg kommer over dette
problem???
Der er nemlig ikke noget ved at have en tom computer!

Med venlig hilsen

Betina Kock Jørgensen
LO-Skolen, Helsingør
49-280974

Fra : Anders D. Møller

Dato : 04-07-01 08:55

På Microsofts hjemmeside kan du finde en guide til at lave installations
disketterne. Dem kan du lave fra en anden computer, (den du nyhedslæser
fra?). Du skal bare bruge din win2000 cd og fire tomme floppydisketter.

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q197/0/63.ASP

Hvis du har en hvilken som helst anden startdiskette, eks. en win98
startdiskette, så skal du bare finde smartdrive.exe og putte den over på din
startdiskette, og så kan du starte installationen direkte fra cd'en ved at
gå ind i biblioteket i386 og skrive WINNT. Men ellers gør du bare som MS
foreslå, jvf link ovenfor.