Andet multimedie
bentjuul 3670
image processor bug i cs3?
Fra : MichaelBS

Dato : 29-04-07 22:33

Image processor delen i cs3 lukker i modsætning til cs2 ikke billederne
efter endt behandling. Samtidig kommer der script alert fejl. Bortset fra
det, virker Image processoren. Bare meget langsommere end i Cs2, hvilket
vist ikke var meningen.
Er det en generel bug ved cs3 eller er det kun mig der har problemet?

mvh Michael

Fra : Peer K

Dato : 30-04-07 10:03

MichaelBS wrote:

> [...]
> hvilket vist ikke var meningen.
> Er det en generel bug ved cs3 eller er det kun mig der har problemet?

Det problem har jeg ikke. Du er sikker på, at du ikke har bedt den køre
en action på hvert billede?

--
Peer K

Fra : michael bs

Dato : 30-04-07 16:08

"Peer K" <fotopeer@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det problem har jeg ikke. Du er sikker på, at du ikke har bedt den køre en
> action på hvert billede?
>
> --
> Peer K

Jo, vel har jeg bedt den om at køre en action på hvert billede. Når jeg gør
det samme i CS2 lukker den automatisk billede efter billede ned, når de er
behandlede og der kommer ikke nogen scriptfejl.

mvh Michael

Fra : Peer K

Dato : 30-04-07 22:59

michael bs wrote:

> Jo, vel har jeg bedt den om at køre en action på hvert billede. Når jeg gør
> det samme i CS2 lukker den automatisk billede efter billede ned, når de er
> behandlede og der kommer ikke nogen scriptfejl.

Jeg har som sagt ikke problemet - heller ikke når jeg kører hjemmelavede
actions gennem imageprocessoren. Men hvad er scriptfejlen?

Fra : michael bs

Dato : 01-05-07 13:02

> Jeg har som sagt ikke problemet - heller ikke når jeg kører hjemmelavede
> actions gennem imageprocessoren. Men hvad er scriptfejlen?

Der står bare.."script alert...sorry I couldn't process the following
files..." og så navnene på rawfilerne. Men den HAR processeret dem og gemt
dem, ligesom jeg bad den om. Den lukker bare ikke billederne ned. Dvs hvis
jeg lader den bearbejde x 80 billeder, så står jeg tilbage med 80 åbne
billeder (men også 80 processerede og gemte billeder) men mange åbne
billeder belaster vel hukommelsen, så processen bliver sløvere og sløvere.
Slet ikke samme tempo, som når jeg lader CS2 foretage sig samme image
processering uden script fejl og hvor den automatisk lukker hvert billede,
npr det er færdigbehandlet og gemt.

mvh Michael