MS Windows
briani 27239
tvinge drev til bogstav
Fra : steen

Dato : 29-04-07 10:14

Hej,

jeg har partitoneret min Windows XP med en xp-partition og en fat32
partition.

Er det muligt at tvinge fat32 partitionen til at vare d-drev?

Det gjorde det i starten, men sa satte jeg en usb harddisk i, som jeg
har fjernet igen, men nu bliver det ved med at hedde e-drev.

Haber nogen kan hjalpe mig.

Jeg vil ogsa gerne have at mine dvd-drev kommer til at hedde e og f.

Haber nogen kan hjalpe.

Hilsen

Steen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-04-07 11:34

"steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Haber nogen kan hjalpe mig.
>
> Jeg vil ogsa gerne have at mine dvd-drev kommer til at hedde e og f.

I Diskhandtering. Kopier denne her i start / kor "
C:\WINDOWS\system32\diskmgmt.msc " og Hojre klik pa drevet (drevene) og valg
skift drevbogstav.

Bc

Fra : steen

Dato : 30-04-07 17:57

Bjarne Chr wrote:

> I Diskhandtering. Kopier denne her i start / kor "
> C:\WINDOWS\system32\diskmgmt.msc " og Hojre klik pa drevet (drevene)
> og valg skift drevbogstav.

tak for hjalpen