MS Windows
briani 27239
windows/system ligger på I:/
Fra : Peter Holm

Dato : 28-04-07 20:39

hej

er ved at smide windows på en medion pc
Ved install får jeg muligheden (den eneste jeg får) får at ligge windows på
den nyoprettede partition c:/ (der er ikke andre HDs i maskinen og inden
andre partitioner)
Windows installerer som normalt.
Men ved opstart af windows er drevbogstavet for systemdisken pludselig
blevet til I:/
De andre bogstaver er hugget af andre drev (flashkort-læsere ect.)

Hvordan undgår jeg dette og får system-drevet til at hedde C:/

Peter

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-04-07 21:52

Peter Holm skrev:

> De andre bogstaver er hugget af andre drev
> (flashkort-læsere ect.)
>
> Hvordan undgår jeg dette og får system-drevet til
> at hedde C:/

Jeg har set det mange gange før - du skal pille din
kortlæser fra inden du installerer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 28-04-07 23:33

Allan Vebel wrote:

> Jeg har set det mange gange før - du skal pille din
> kortlæser fra inden du installerer.

done
det virkede
peter