IE7, viser ikke hele siden, selvom den kan~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-07 17:21

Hej

Har lige igen prøvet at opgradere til IE 7

Men bare på de første 2 hjemmesider jeg er inde på, er der allerede
problemer...

IE7 viser ikke hele siden, jo man skal scrolle til siderne... selvom siderne
sagtens kan være på siden og ingen problemer i IE6

http://gratishost.dk/uploads/18142804071619/ie7.PNG

Samt jeg har problemer med at siderne hakker, altså somom graffikkort
driverne ikke er installeret... Hvilket de kører fint uden for browseren..

--
22" realflat kvalitets monitorer sælges.
For mere info skriv på mail:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-07 20:51

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote in message

> Samt jeg har problemer med at siderne hakker, altså somom graffikkort
> driverne ikke er installeret... Hvilket de kører fint uden for browseren..

SKODWINDOWS........

nu har jeg fjernet IE7.... Men nu virker IE6 heller ikke... det højeste den
kan er at åbne startsiden.. hvis man så snart trykker et link, eller trykker
på et link... Åbner den 1-2 andre browser winduer og computeren låser fast..
at gå tilbage til sidste fungerende windows startup, virkede heller ikke...

Fra : Lone

Dato : 28-04-07 21:51

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:9ANYh.53$kv4.19@news.get2net.dk...

> [...]
>Åbner den 1-2 andre browser winduer og computeren låser fast..
> at gå tilbage til sidste fungerende windows startup, virkede heller ikke...

Lyder som om du har fået rimelig meget bøvl ud af det ............

Hentede du fra Windows update? Og sagde 'ja' til at den vil installere
ekstra sikkerheds dit og dat samtidig? Så kan du nemt få
ballade (been there, got the T-shirt)

MS har en side som jeg sæføli ikke lige kan hitte her og nu, men
hvor de faktisk skriver man _ikke_ skal sige ja til det 'ekstra'!! Men
derimod nøjes med IE7, - ned med den og installere, genstarte
- og så ud og hente hvad der ellers måtte være af efterfølgende
updates til den.

Desuden er det en go' idé at deaktivere div. add-ons (specielt dem
fra Adobe: Reader, Flash, Shockwawe .) (Funktioner -> Int.indstillinger
Programmer --> Administrer......og deaktiver alle!)og hvis du har et
virusprogram der er lidt agressivt ift. hvad der foregår i din
browser - så bed den dæmpe sin iver lidt det øjeblik det
tager at hente + installere. Og brug windows egen firewall mens
du henter/installerer (og slå evt. andre firewalls fra.)

Gå evt. tilbage til et gendannelsespunkt fra før dit forsøg, rens for
div. 'snavs', tjek du har alle øvrige vigtige updateringer, lav
et friskt gendannelsespunkt (just in case) og prøv så igen.
Det skal nok lykkes.....på en eller anden måde

Pøj pøj mæ'ed

--
vh Lone