Surftown fastholder dig i ulovlig medlemss~
Fra : Ralle

Dato : 28-04-07 13:17

Surftown fastholder dig i ulovlig medlemsskab og truer dig med
inkasso.

Surftown bondefanger dig til medlemsskab med ulovlig opsigelse på
minimum 12 måneders opsigelse og derefter truer de dig med
inkasso, så hold dig væk fra de bondefangere.

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-04-07 17:14

Den 28-04-07 14.17 skrev Ralle følgende:
> Surftown fastholder dig i ulovlig medlemsskab og truer dig med
> inkasso.

1. Det har ikke noget med php at gøre.
2. Det er sandsynligvis ikke ulovligt.
3. Læs de aftaler, du indgår, og sørg for at betale dine regninger til
tiden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Dan Storm

Dato : 28-04-07 18:59

Ralle skrev:
> [...]
> minimum 12 måneders opsigelse og derefter truer de dig med
> inkasso, så hold dig væk fra de bondefangere.

Det er altid rart at se sagligt og begrundet indhold når man kommer med
sådanne sure opstød. Og så endda i en helt forkert gruppe.

FUT til relevante gruppe: dk.edb.internet.udbydere.webhotel

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 13:46

Som de andre skriver: Forkert sted at poste !
Men, derfor kan vi hurtigt lige tage en gennemgang af din kritik !

Du oplyser intet som kan bruges til at hverken diskutere eller støtte
dig !

Her er hvad du SKAL gøre :
Betal dine regninger rettidigt.
Opsige dit abonnement rettidigt.
Når du opsiger dit abonnement så benyt altid rekomanderet brev.

Har du fulgt ovenstående er det din abonnements virksomhed som gar et
problem, du behøver intet yderligere at gøre.
Skulle du komme i retten selvom du har overholdt ovenstående vil
enhver dommer afvise sagen da du opfylder kravene for at være
abonnent.

Som så mange andre abonnements virksomheder, har du det der hedder en
bindingsperiode og en opsigelses periode.
Bindingsperioden er den mængde tid hvorpå du skal være abonnent.
Opsigelsesperioden er den periode hvorpå du kan opsige dit abonnement,
overskrider du tidsfristen, aktiveres automatisk en ny
bindingsperiode.
En opsigelsesperiode er typisk 1 måned før bindingsperiodens sidste
dato.

Så når du siger at du skal skrive til dem 12 måneder før er forkert,
faktisk har du 11 måneder til at tage dig sammen i.

Olrik Larsen
omd[]tra-tanr[]dk
______________

Fra : Ralle

Dato : 08-05-07 21:31

wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Som de andre skriver: Forkert sted at poste !
Ok, poster i den anden gruppe næste gang :)
> [...]
>
> Så når du siger at du skal skrive til dem 12 måneder før er forkert,
> faktisk har du 11 måneder til at tage dig sammen i.

ved ikke lige hva jeg skal kommentere til overstående, men vi har
snakket med forbrugerstyrelsen, og de henviste bl.a til sagen mod
viasat.

Vi venter fortsat på om der sker mere i denne sag med surftown.dk eller
om de acceptere vores opsigelse..

Men jeg har postet beskeden for at andre ikke skal komme ud for det
samme..

Jeg vender tilbage og fortæller hvis der sker mere med denne sag..

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 21:59

Ok cool at du følger op på det :)

Men du kunne jo skrive (her) om du har overholdt de krav der stilles
mht. opsigelse af abonnementet, det ville gøre det klart lettere for
os læsere at både sympatisere og føle "med-had" ;)

Olrik Larsen
omd[]tra-tanr[]dk