Overførsel af del af Bogmærker med
Fra : Mr. Mox

Dato : 28-04-07 13:49

Jeg skal sende 10 -11 links med bridgeprogrammer til en ven.

Jeg går ind i Bogmærkeadministration og markerer de 10 programmer.
Så klikker jeg på Eksporter og de gemmes som en HTML fil i "Billeder"

Når jeg vedhæfter dem i brevet og straks åbner dem for at kontrollere
inden afsendelse, åbnes de i Firefox men indeholder ALLE mine bogmærker????

Hvad er nemmeste måde at gøre det på, når man samtidig forventer at de
bliver sendt som "klikbare" links??

Mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-04-07 13:56

Den 28-04-07 14.48 skrev Mr. Mox følgende:

> Når jeg vedhæfter dem i brevet og straks åbner dem for at kontrollere
> inden afsendelse, åbnes de i Firefox men indeholder ALLE mine bogmærker????

Du kan (desværre) ikke eksportere bogmærker enkeltvis fra Firefox. Et
alternativ kunne være at gå ind på siderne og så kopiere adressen ind i
mailen.

Det har også den fordel, at linkene bliver klikbare - det bliver de vist
ikke, hvis du sender en eksporteret bogmærkefil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere

Fra : Mr. Mox

Dato : 28-04-07 13:58

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> Det har også den fordel, at linkene bliver klikbare - det bliver de vist
> ikke, hvis du sender en eksporteret bogmærkefil.

Thanking YOU Galore!

Mr. MOx

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-04-07 14:07

Kim Ludvigsen skrev:

>Et alternativ kunne være at gå ind på siderne og så kopiere adressen ind i
>mailen.

En anden løsning kunne være i bogmærkeadministrationen at markere de 10
sider, højreklikke og vælge Kopier (ctrl+c).
I den mail der så skal sendes med adresserne, højreklikkes der og vælges
"Sæt ind" (ctrl+v)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 28-04-07 15:35

Ivan V. Klattrup skrev:
> [...]
Det ender med jeg bliver nødt til det. Men læs lige videre:

> [...]
> sider, højreklikke og vælge Kopier (ctrl+c).
> I den mail der så skal sendes med adresserne, højreklikkes der og vælges

Jeg er både Kim og Klatrup taknemmelig for de mange gange de har reddet
mig fra at tabe desidste bevoksninger i parykken.

Men denne gang gik den ikke! Prøv lige selv at gøre det Klattrup, du
får blot Navnene på links, ikke selve linket eller den forklaring der
står bagefter i Bogmærkerne. Du kan ikke åbne noget!!!
Nu er jeg altså på version 2 af TB, men jeg kan ikke få det til at
sendelinks selv om jeg mener jeg har fulgt din beskrivelse slavisk ???
Mvh Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-04-07 16:13

Mr. Mox skrev:

>Prøv lige selv at gøre det Klattrup, du får blot Navnene på links,

Er gjort, og jeg får linkene og intet andet.

>Du kan ikke åbne noget!!!

Jo, jeg kan sagtens åbne link.

>Nu er jeg altså på version 2 af TB,

Version 2.0.0.0 af thunderbird og version 2.0.0.3 af firefox

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 29-04-07 08:15

Ivan V. Klattrup skrev:
> [...]

Jo men se så noget mærkeligt!!! Du har kopieret og åbnet i
Nyhedsgruppen, så virker det, men prøv at indsætte kopien i et mail til
en der skal bruge links, DET kan du ikke, og det er jo normalt det man
skal bruge.

Jeg ville gerne have kunnet vise dig et print af det jeg får på skærmen,
men ved ikke hvordan jeg kan gøre det "legalt" ??

Tak for dine svar, jeg ved ikke om det blot er min makine der er sær,
men nu efter 14 dage får jeg pludseligt vist et vindue i bunden til
højre der fortæller at jeg har 5-6 Spam-breve, vist som hele
meddelelsens titel???? Jeg kan stadig ikke få ført Spam med "flamme"
over i spam-mappen i lokale mapper, uden at de først åbner sig, men Kim
si'r jo at det ikke gør noget.

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-04-07 08:20

Mr. Mox skrev:

>Du har kopieret og åbnet i Nyhedsgruppen, så virker det,

nej, for jeg bruger ikke thunderbird i nyhedsgrupperne

>men prøv at indsætte kopien i et mail til en der skal bruge links, DET kan
>du ikke, og det er jo normalt det man skal bruge.

Det er til gengæld der jeg bruger det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-04-07 08:36

http://klattrup.dk/links.htm

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-04-07 09:39

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://klattrup.dk/links.htm

10 med pil op!

Hvilket program bruger du til at lave de animationer der?

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-04-07 09:46

Wink http://www.debugmode.com/wink/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-04-07 10:15

Den 29-04-07 09.35 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> http://klattrup.dk/links.htm

Smukt!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Mr. Mox

Dato : 29-04-07 11:56

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://klattrup.dk/links.htm

Hej igen Ivan.

Jeg er meget imponeret af det du har sendt mig, men desværre kan jeg
ikke få det til at virke hverken med FF og TB eller med Internet
Explorer ofg Outlook Expres.
Du bruger åbenbart G-mail til post , men hvilket browser-program henter
du links i??
Jeg kan ikke kopiere links, hverken en af gangen eller flere, i IE eller
sætte ind i OE. Men måske fordi FF er min standard browser??

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-04-07 12:20

Mr. Mox skrev:

>men hvilket browser-program henter du links i??

Firefox, Bogmærker - arranger bogmærker (også kaldet bogmærkeadministration)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 29-04-07 22:27

Ivan V. Klattrup skrev:

> Firefox, Bogmærker - arranger bogmærker (også kaldet
> bogmærkeadministration)

Nu ser jeg at fejlen er min. Jeg havde markeret hele MAPPEN med de 10
links i, ikke et link ad gangen.

Jeg takker igen og håber du (og i andre) undskylder. Mr. Mox