Andet multimedie
bentjuul 3670
glemt aminstratior pasword i Coppermine
Fra : Ole Bøgelund

Dato : 28-04-07 09:09

Jeg har dsv glemt mit pasword som aminstrator på mit copermine foto
galleri og nu er der snart ikke mere plads til mine foto hvad gør jeg
instalere nyt eller er der en måde man kan omgå det på så jej kan lave
et nt

MVH
Ole B.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 28-04-07 10:52

On 28 Apr 2007 01:09:11 -0700, Ole Bøgelund wrote:

> [...]
> galleri og nu er der snart ikke mere plads til mine foto hvad gør jeg
> instalere nyt eller er der en måde man kan omgå det på så jej kan lave

Se her - forklaringen er på engelsk
http://coppermine-gallery.net/forum/index.php?topic=38129.0
--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM

Fra : Ole Bøgelund

Dato : 28-04-07 12:17

On 28 Apr., 11:52, Jens Stadsgaard <jensstadsgaa...@post.invalid>
wrote:

> [...]
> --
> M.v.h
> Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM

Tak for svaret det var om sædvanligt noget med at R.T.F.M.
MVH
Ole B.