Andet multimedie
bentjuul 3670
PATH TYPE UI.APLN plug-in
Fra : Jørgen

Dato : 27-04-07 18:21

Cannot load the PATH TYPE UI.APLN plug-in. It is dependent on the
TEXT.RPLN plug-in which failed to load. Please check documentation for
the TEXT.RPLN plug-in.

Denne meddelelse får jeg når jeg prøver at åbner IN DESIGN Håber der
er en der kender svaret, og vil hjælpe mig.

mvh Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 30-04-07 15:26

On 30 Apr., 11:54, "Hans" <h...@susaa.xx> wrote:
> [...]
> er en der kender svaret, og vil hjælpe mig.
>
> mvh Jørgen
>
> .... Please check documentation for the TEXT.RPLN plug-in. ...

Jeg er ikke så klygtig. så hvordan gør jeg det?