Lidt OT: Max multiplier
Fra : Anders Lund

Dato : 04-07-01 01:49

Det kan godt være at dette er lidt ot, men jeg tror der er flest er inde der
kan svare på mit spørgssmål.

Jeg sidder med et MSI 6119 bundkort til slot 1, jeg har så tænkt mig at
sætten en slot 1>fc pga converter på og så en celeron 2. MEN multiplieren på
mit bundkort kan max gå til 8 hvilket jo ikke er nok til de nyere cpuere.
Jeg troede oprindeligt at det ikke gjore noget fordi celeronens multiplier
jo erm låst, og der ved selv vil sætte den så højt som cpueren kræver. Jeg
har dog lige snarket med en mand i en engelsk nyhedgruppe, som siger at det
ikke kan lade sig gøre Passer det???¿¿¿

Mvh
Anders Lund

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 04-07-01 02:15

On 04 jul 2001 Anders Lund was possessed by a lesser demon and then
forced to type this:

> Det kan godt være at dette er lidt ot, men jeg tror der er flest er
> inde der kan svare på mit spørgssmål.

SNIP bundkortsnak.

Prøv i news:dk.edb.hardware.bundkort

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Lars Kyndi Laursens sarkastiske indlæg grænser til det stupide og skal
ikke yderligere kommenteres. - Stefan i dk.edb.sikkerhed

Fra : Anders Lund

Dato : 04-07-01 13:58

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> On 04 jul 2001 Anders Lund was possessed by a lesser demon and then
> forced to type this:

> SNIP bundkortsnak.
>
> Prøv i news:dk.edb.hardware.bundkort

ups... det var meningen at jeg ville have smidt dette indlæg i overclocinkg
gruppen... UNDSKYLD

Mvh
Anders Lund