Googe mystik
Fra : Harald

Dato : 27-04-07 15:46

Jeg ved ikke rigtig om det høre hjemme her, om det er en php fejl eller om
det er google der fejler.

Hvis man søger således på google:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bogtorvet+%22simpel+liste+A%22&btnG=S%C3%B8g&meta=

Så får man dette link som det første:
http://www.bogtorvet.net/liste.php?s=A

Det forstår jeg så bare ikke da s=A ikke findes på siden, der findes kun
s=A1 A2 A3 osv.

Er det php der fejler når googles robot kikker forbi eller hvad, nogle
ideer?

/HK

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-04-07 18:24

On Fri, 27 Apr 2007 16:46:21 +0200, "Harald" <nomail@noname.dk> wrote:

> [...]
>s=A1 A2 A3 osv.
>
>Er det php der fejler når googles robot kikker forbi eller hvad, nogle

Det kan være fordi Google følger et link en anden har lavet til din
side.

Alternativt fjerner google selv 1 tallet fordi den prøver at undgå at
gå i uendelig løkke eller lign.
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.