Indsæt billed fra admin side
Fra : casper rasmussen

Dato : 27-04-07 07:03

Hejsa jeg er ved at lære asp og er løbet ind i en ting jeg ikke
ved så meget om.

Jeg har lavet et login til siden med tilhørende admin sider og
det virker fint,
men findes der en tutorials som beskriver hvordan man kan uploade
billed samt tekst fra admin siden til client siden, en form for
browse funktion?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 27-04-07 07:35

On 27 Apr 2007 06:03:01 GMT, casper rasmussen <hopperen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>men findes der en tutorials som beskriver hvordan man kan uploade
>billed samt tekst fra admin siden til client siden, en form for

Hvis jeg forstår dig ret, så er der jo ikke tale om et upload, men
(måske) om at flytte fra et sted på serveren til et andet.

Hvis det er tilfældet, kan du bruge FSO (File System Object), hvor File
objektet har en .Move metode - og selve FSO har en .MoveFile metode.

Men måske skulle du overveje, om du overhovedet har behov for at flytte
filen, eller om den ikke bare bør ligge det rigtige sted fra starten?
Men det afhænger selvfølgelig af, hvad du skal "administrere" på den

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj