Thunderbird 2.0, postnotifikation :(
Fra : per f andersen

Dato : 26-04-07 08:02

Jeg ved ikke om det er indstillinger jeg ikke kan se, men jeg bliver
notificeret om nye mails uafbrudt, også når der ikke er nogle. Og når jeg
har set de mails der er kommet slukker notifikationsknappen ikke.
Det er ret irriterende - meningen skulle vel være, at jeg kun skulle
notificeres når der var læsbare mails i indbakken. Sådan var det også i
forrige version.
Er det mon spammails som registrers?

mvh per

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-04-07 22:11

per f andersen wrote:

> [...]
> Det er ret irriterende - meningen skulle vel være, at jeg kun skulle
> notificeres når der var læsbare mails i indbakken. Sådan var det også i

Er du sikker på at der ikke er "læsbare" mails når notifikationen kommer?

Min er buggy. Jeg har måttet slå notifikationen fra fordi den kom frem
og derefter markerede de nye mails som læste. Dvs. ved flere lejligheder
opdagede jeg faktisk ikke at jeg havde ulæst mail.

Prøv at undersøg om der vitterligt ikke kommer nogle meddelelser når den
kommer. Kig også i SPAM mappen eller andre account mapper (hvis du har
det). Filtre?

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : per f andersen

Dato : 28-04-07 14:42

"Palle Jensen" <usenet@ducktrucks.dk> skrev
> [...]
>
> Prøv at undersøg om der vitterligt ikke kommer nogle meddelelser når den
> kommer. Kig også i SPAM mappen eller andre account mapper (hvis du har

Jo, jeg har skam undersøgt mapperne. Det er formentlig spam eller nogen der
bliver filtreret væk - dette problem eksisterede ikke i forrige udhgave af
TB.

mvh per