VPN med ASA og to WAN-forbindelser
Fra : Ole Hansen

Dato : 25-04-07 20:01

Hej,

Jeg har påtaget mig den, troede jeg, simple opgave at flytte 2 VPN
tuneller på en ASA fra den primære WAN-forbindelse til en ny synkron
S-HDSL-forbindelse..

Jeg har konfigureret et ledigt interface på ASA'en (5510, 7.2 software)
security 100 som outside, og ingen default route. Herefter har tilføjet
static routes for mine vpn peers i den anden anden - altså, således
trafik til de to ASA'er (den ene er så godt nok en pix) routes via den
nye forbindelse.

Jeg har lavet en ny crypto map på mit nye interface. I den anden ende
har jeg rettet peer.

Jeg kan se, der fint kommer en tunnel op, og jeg kan få trafik fra
remote end til min ende - men jeg kan ikke få trafik fra min ende og til
peer-net...

Jeg overser et eller andet, men hvad?

På forhånd tak,

--
Ole Hansen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 08-05-07 20:07

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message

> Jeg har konfigureret et ledigt interface på ASA'en (5510, 7.2 software)
> security 100 som outside, og ingen default route.

Har du så ikke to Sec100 interfaces ?

Fra : Ole Hansen

Dato : 09-05-07 20:10

Martin Bilgrav wrote:
> "Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message

> Har du så ikke to Sec100 interfaces ?

Jo.. Og jeg fandt også ud af, jeg skulle have den "same-security traffic
bla blah" sat til.. Og have routes til remote vpn net ud den vej..

--
Ole Hansen