Skal have ny VPN router - hvilken?
Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 25-04-07 15:47

Hej,

Jeg har i en del tid kørt med en Linksys WRT54GL som var flashet med
DD-WRT således at dens VPN-funktion blev udvidet. Nu står jeg
imidlertid overfor at skulle vælge en ny, da jeg har brug for at kunne
have mere end én samtidig VPN-forbindelse, og også har brug for at
kunne lave gateway-to-gateway vpn-tuneller.

Hvad kan i anbefale af alternativer? Jeg har selv kigget lidt på Zyxel
Zywall 2WG og Linksys RV082

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 25-04-07 16:58

"Mikkel Jørgensen" <mikkel.joergensen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Evt. Netgear FVS318 eller FVG318

Mogens

Fra : Svend

Dato : 25-04-07 17:47

Mogens Nielsen skrev:

> [...]
> kunne lave gateway-to-gateway vpn-tuneller.
>
> Hvad kan i anbefale af alternativer? Jeg har selv kigget lidt på Zyxel

Netgear laver nogle fine vpn routere, og de er prismæssigt fornuftigt
sat. Du skal dog ikke helt regne med deres performance specs, de skal
tages med et gran salt. Men alt i alt får man nogle fine routere med god
funktionalitet.

--
Svend