Cisco 3524 og access-group
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-04-07 14:56

Kan man smide en access-list på et interface i en ældre 3524 med IOS
12.0.5-WC16 eller er den for gammel?

Jeg har muligheden for at lave access-listen, men kan ikke lave "ip access-
group" på interfacet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Kiefer

Dato : 25-04-07 22:24

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> 12.0.5-WC16 eller er den for gammel?
>
> Jeg har muligheden for at lave access-listen, men kan ikke lave "ip

På LAN interfacet kan du godt glemme alt om. Måske du kan på vlan interfacet
kan det lade sig gøre. Det kan på en 2950 som ikke er meget anderledes end
en 3500. Kan være du skal opgradere IOS.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-05-07 10:30

On 24 Apr 2007 13:55:30 GMT, Bjarke Andersen
<bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

> Kan man smide en access-list på et interface i en ældre 3524 med IOS
> 12.0.5-WC16 eller er den for gammel?

Den er for gammel.

-A