"Too many client tasks"
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 25-04-07 08:42

Hvorfor får jeg pludselig denne fejl? I går aftes, da jeg gik ind på mine
sider, havde jeg ingen problemer, men nu kommer fejlen pludselig.
Jeg har ikke lavet noget ved mine sider siden i forgårs...

Had sker der??

Mvh. Claus
www.vocalart.dk

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 25-04-07 11:00

"Claus Skaarup (Arbejde)" <claus@limfjordsteatret.fejl> skrev i en
meddelelse news:462f0643$0$14009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> sider, havde jeg ingen problemer, men nu kommer fejlen pludselig.
> Jeg har ikke lavet noget ved mine sider siden i forgårs...

Og nu virker det pludselig igen??? Det må have været på webhotellet der har
været en fejl?