Mailform
Fra : Ole

Dato : 25-04-07 21:27

Hej gruppe
Ved nogle af alle I begavede mennesker hvor man kan få fat i en god og ikke
mindst gratis mailform.

Min side ligger på en PHP-server, eller hvad sådan een nu hedder, så gerne -
helst - et php-script da det jo er platformuafhængigt har jeg hørt.

Der findes hvis nogle der er spam-sikre, i hvert fald i en vis grad, og jeg
tænker ikke på at adressen er konverteret til ascii-kode, men at der er
noget kode der fjerner spam.

På forhånd tak fra Ole

Fra : tidemann

Dato : 26-04-07 00:01

Ole wrote:
> [...]
> Der findes hvis nogle der er spam-sikre, i hvert fald i en vis grad, og
> jeg tænker ikke på at adressen er konverteret til ascii-kode, men at der

Kig lidt på denne
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmailc.php

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Ole

Dato : 26-04-07 06:35

"tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse

> Kig lidt på denne
> [...]

Hej Marianne
Nu du siger det! Den side kendte jeg godt fra tidligere. Så det gør jeg og
tak for tippet!

Ole