bibeholder et billede ved sideskift
Fra : mikkel

Dato : 24-04-07 15:59

Hej er der en der ved hvordan man bibeholder et billede(feks.logo
elle baggrundsbillede) fra forsiden til alle ens undersider uden
det skal loades hver gang man skifter side.Det giver sådan nogle
uheldige blik på siden når al indholdet loades hvergang man
skifter mellem siderne.
Fik at vide man kunne bruge et java script til det, så er der en
der ved hvor jeg finder det script og hvordan det eksikveres ?

Mvh.
Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-04-07 20:00

mikkel skrev:
> [...]
> Fik at vide man kunne bruge et java script til det, så er der en
> der ved hvor jeg finder det script og hvordan det eksikveres ?

Indsæt billedet som et baggrundsbillede
i en CSS-fil, der indlæses på alle sider,
se for eksempel artiklen:
http://webdesign101.dk/www/background/index.php

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : mikkel

Dato : 25-04-07 19:04

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Indsæt billedet som et baggrundsbillede
> i en CSS-fil, der indlæses på alle sider,
> se for eksempel artiklen:
> http://webdesign101.dk/www/background/index.php
>
> --
>
> Med venlig hilsen
> Jørgen Farum Jensen
> Håndbog i webdesign: http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
> Webdesign med stylesheets: http://webdesign101.dk/cssbog/
> ..
Det har jeg prøvet, men synes nu stadig det ser ud som om den læser
billede ind igen ?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-04-07 20:10

mikkel skrev:

> Det har jeg prøvet, men synes nu stadig det ser ud som om den læser
> billede ind igen ?

Så må der være noget galt. Kom med et link til din side,
så skulle vi nok kunne finde fejlen...

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : mikkel

Dato : 25-04-07 21:16

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Så må der være noget galt. Kom med et link til din side,
> [...]

http://ikea.homepage.dk/
Nåh men ser ud til det virker som det skal nu , det var vidst bare min
server der kørte meget langsomt.
Men tak for hjælpen
Mvh.
Mikkel Larsen

Fra : tidemann

Dato : 26-04-07 13:34

mikkel wrote:

> http://ikea.homepage.dk/
> Nåh men ser ud til det virker som det skal nu , det var vidst bare min
> server der kørte meget langsomt.
> Men tak for hjælpen

Den side er Forbidden!
10f
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk