Igen nedbrud hos Cirque
Fra : Rune Jensen

Dato : 25-04-07 05:56

Nu har Cirque så sit tredje nedbrud på 1 måned. Og dette indlæg ligger i
udbakke, så må vi se, hvornår, det kommer igen. Kl. er 6:40, og det har
allerede været nede et kvarter. Utroligt, de kan slippe afsted med så ringe
produkt.

Nu havde jeg håbet på at kunne løbe måneden ud, inden jeg skifter. Research
tager jo tid. Men det lader ikke til, en periode på bare lidt over en uge
vil være problemfri. Så det bliver nok Fullrate.

_ Advarsel til boligforeninger og andre, som overvejer Cirque: Tænk jer om
en ekstra gang. Og når i har gjort det, så tænk jer om igen. Cirque leverer
ikke den service, de proklamerer. De har ikke 24 timers hotline, selvom de
påstår det på deres hjemmeside. I stedet har de en åbingstid, man skal ringe
indenfor. Hvis man er heldig får man fat i en person, ikke en telefonsvarer.
Cirque har konstant problemer med nedbrud, og et utal af dårlige
undskyldninger. Cirque er en rigtig dårlig løsning. Lad være. Og hvis i
alligevel gør, så sørg for at være mange, når i hiver dem i retten, for
Cirque er ligeglad med enkeltpersoner. _

MVH

Rune Jensen

Fra : Per Hansen

Dato : 25-04-07 10:02

"Rune Jensen" <runeofdenmark@hotmail.com> mentioned this

> [...]
> Research tager jo tid. Men det lader ikke til, en periode på bare lidt
> over en uge vil være problemfri. Så det bliver nok Fullrate.

Hmm, tjaaaa. Fullrate fik også en gok i nøden fornyligt i en storstilet
hastighedstest med at de ikke leverede de lovede hastigheder.
Dem der betalte for en 20Mbit tøffede afsted med ca. 10Mbit.
Det var i TV2 Nyhederne den info for et par dage siden.
Så om de er en bedre løsning, det står i stjernerne.

--
Per Hansen

Fra : ShutEye

Dato : 25-04-07 11:11

<klip>

> [...]
> Det var i TV2 Nyhederne den info for et par dage siden.
> Så om de er en bedre løsning, det står i stjernerne.

Skyldtes fejl i router-software, er løst for lang tid siden.

Fra : Peter T.

Dato : 29-04-07 20:19

ShutEye udviste en rettidig omhu og skrev:

> <klip>

> Skyldtes fejl i router-software, er løst for lang tid siden.

Jeg lavede forskellige hastighedstests på min 10/2mbit fullrate-snabel imod
speedtest.com, TDCs test og DBnets eget program. I alle 3 tilfælde fik jeg
målt TCP til at ligge omkring de 5-6 mbit, mens DBnets program målte udp
til godt og vel 9 mbit.

Er det sådan en fejl, som deres modemer har haft?

--
Snirp

Fra : ShutEye

Dato : 30-04-07 08:12

> [...]
> til godt og vel 9 mbit.
>
> Er det sådan en fejl, som deres modemer har haft?

Kender ingen af de to tests. Links?

Fra : Per Hansen

Dato : 30-04-07 10:04

"ShutEye" <no@no.no> mentioned this