LtnToggler til TB ver. 2
Fra : John Smith

Dato : 24-04-07 20:43

Kommer der en opdatering af ltnToggler som virker til TB ver. 2?
Kunne godt tænke mig muligheden for at slå kalendervisningen af
Lightning fra og til som jeg ønsker.

Mvh.
Allan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-04-07 09:58

Den 24-04-07 21.42 skrev John Smith følgende:
> Kommer der en opdatering af ltnToggler som virker til TB ver. 2?
> Kunne godt tænke mig muligheden for at slå kalendervisningen af
> Lightning fra og til som jeg ønsker.

Det er blot versionsnummeret, der skal ændres i den, så det burde ikke
tage programmøren mange sekunder - når først han får taget sig sammen.
Indtil da kan du hente en uofficiel version her:
http://80.62.45.5/ltnToggler_0_2.xpi

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : John Smith

Dato : 25-04-07 18:24

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> tage programmøren mange sekunder - når først han får taget sig sammen.
> Indtil da kan du hente en uofficiel version her:

Kanon, det virker med den uofficielle.
Tænkte eller håbede på at netop du ville svare. Takker endnu en gang for
din hjælp.

Mvh.
Allan