TB version 2
Fra : Mr. Mox

Dato : 24-04-07 15:52

Jeg har downloaded og installeret Firefox of Thunderbird i den nye
version 2. I FF gik jeg indstillingerne igennem (med Libris bogen i hånden.

Men jeg må ha' gjort noget forkert, for når jeg henter mail og får f.
eks 8 mails til Inboks hvoraf måske 7 er mærket med ***Spam*** og
"flammen " i spamikonen er vist, kan jeg ikke få dem jaget over i
Spam-mappen i Lokale meddelelser.
Jeg markerer dem alle og prøver at trække dem over, eller at højreklikke
og klikke på Flyt til - Lokale mapper - Spam. Men det vil de ikke før
jeg har været ude af Inboks og kommer tilbage dertil. Nu kan jeg nok
flytte dem, men nogen åber sig og viser teksten, og så frygter jeg at
der skal slippe spam ind?

Hvad mon jeg gør forkert, eller er det en fejl i programmet? (sikkert ikke).
mvh Mr. Mox

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-04-07 21:34

Mr. Mox skrev den 24-04-2007 16:52:
> [...]
> der skal slippe spam ind?
>

> Hvad mon jeg gør forkert, eller er det en fejl i programmet? (sikkert

Jeg tager mig den frihed at citere Kim Ludvigsen fra den 19. april:

Indstillingen er flyttet. Før lå den som en undermenu til menupunktet
Funktioner. Nu: Funktioner => Kontoindstillinger => hver konto i
oversigten til venstre har fået et nyt punkt: Spam-indstillinger.

Tjek evt. den tråd som startede den 19. april kl. 1733 af Michael Rasmussen.

Der er rigtig gode info.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til