Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE7 virker ikke fra skrivebordet i Vista
Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 25-04-07 08:58

Som subj. nævner får jeg fejlen:
"Internet explorer er holdt op med at fungere Et problem var årsag til, at
programmet er holdt op med at fungere korrekt. Luk programmet"
og den eneste mulighed jeg får i dialogboksen er " Luk Programmet"

Det er så ligemeget om jeg klikker på ikonet på skrivebordet elle tager et
link i mine favorítter eller i en E-mail, samme fejl.

Det mærkelige er så at vis jeg navigere til "c:\Program Files\Internet
Explorer\" og klikker på filen "iexplore.exe" viker det godt nok. OK tænkte
jeg jeg laver da bare en ny genvej på skrivebordet men næ, næ, akurat det
samme sker så med den.
Jeg er ved at være rimlig frustreret, så er der ikke en der kan komme med et
guldkorn inden jeg tyr til det drastiske med en gendindstal.
Det skal lige siges at jeg har kørt en sfc /scannow og kørt en fejlsøgning
på disken uden det har hjulpet en disse ;--(

Det er det eneste på skrivebordet der ikke virker alle andre ikoner/genveje
virker godt nok bare det ikke er link til internettet

--
PFT
/Torben