Firefox - synkronisere bogmærker
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-04-07 03:06

Hej gruppe.

Findes der en god tilføjelse, der kan synkronisere ens bogmærker mellem
flere forskellige PCere?. Jeg har kigget lidt, men har ikke rigtigt kunne
finde noget.

Mvh.

Karsten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-04-07 09:29

Karsten Jensen skrev:

> Findes der en god tilføjelse, der kan synkronisere ens bogmærker mellem
> flere forskellige PCere?. Jeg har kigget lidt, men har ikke rigtigt kunne
> finde noget.

Man kan lave det med en kopi hvis man er sikker på at én pc er
master og de andres bogmærker gerne må overskrives. På mit
system ligger hele min profil her:

C:\Documents and Settings\Bertel\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

og den mappe kunne jeg kopiere til mine andre pc'er.

Hvis jeg kun vil have fat i bogmærkerne, skal jeg åbne mappen
profiles og deri igen åbne en mappe der hedder noget med nogle
tal og .default. Deri ligger bookmarks.html.

--
Bertel

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-04-07 09:41

"Bertel Lund Hansen" skrev:

> [...]
> profiles og deri igen åbne en mappe der hedder noget med nogle
> tal og .default. Deri ligger bookmarks.html.

Tak for tippet. Det vil jeg have i baghånden. Men jeg var nu mere ude efter
noget internetbaseret, hvor man kan synkronisere sine bogmærker på
forskellige PCere.

Mvh.

Karsten

Fra : Per

Dato : 25-04-07 20:16

Karsten Jensen < kjhxcipuojle@invalid > skrev følgende:

> Tak for tippet. Det vil jeg have i baghånden. Men jeg var nu mere ude efter
> noget internetbaseret, hvor man kan synkronisere sine bogmærker på
> [...]

Hej Karsten,

Dette burde være det, som du søger...:

http://www.google.com/tools/firefox/browsersync/

Per

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-04-07 20:38

"Per" skrev:

> Hej Karsten,
>
> Dette burde være det, som du søger...:
>
> http://www.google.com/tools/firefox/browsersync/
>
> --
Det var præcist sådan noget jeg søgte. Jeg siger tak

Mvh.

Karsten

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 26-04-07 23:00

Per skrev:
> [...]

Eller

http://del.icio.us/

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 28-04-07 23:10

Per skrev:

> Hej Karsten,
>
> Dette burde være det, som du søger...:
>
> http://www.google.com/tools/firefox/browsersync/

Den udvidelse ser bestemt interessant ud. Desværre lykkedes det mig ikke
at installere den, for FF siger at den ikke kunne verificere udvidelsens
underskriver.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Mikkel

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-04-07 11:30

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev:

> Den udvidelse ser bestemt interessant ud. Desværre lykkedes det mig ikke
> at installere den, for FF siger at den ikke kunne verificere udvidelsens
> underskriver.

Kan man ikke bare ignorere det?. Hos mig installerede den fint - og fungerer
godt.

Mvh.

Karsten

Fra : BSt