Explorer kontra Firefox
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-04-07 22:30

Når jeg åbner http://www.psykologcentret.dk/ i IE, så skal jeg holde
shift-tasten nede mens jeg museklikker på menuknapperne for at åbne dem.

Det skal jeg ikke når jeg går ind på samme site i Firefox. Der kan jeg
klikke og åbne på 'normal' vis.

Hvorfor er der denne forskel? Hvad er den eventuelle fordel ved at lave
sitet sådan?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-04-07 22:38

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> skrev :

>Når jeg åbner http://www.psykologcentret.dk/ i IE, så skal jeg holde
>shift-tasten nede mens jeg museklikker på menuknapperne for at åbne dem.

Eller dobbeltklikke.

Det skyldes at det er en flashmenu.

Husker ikke lige hvorfor, men MS havde vist noget med nogle
retssager ang. forskellige ting, bl.a. brugen af flash.

De undskylder sig med, at det er af sikkerhedshensyn.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-04-07 22:45

Kerim Ellentoft skrev bl.a.:

> Det skyldes at det er en flashmenu.
>
> Husker ikke lige hvorfor, men MS havde vist noget med nogle
> retssager ang. forskellige ting, bl.a. brugen af flash.

Nå sådan. Det fik jeg vist for resten også at vide for et par år siden.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.nyrnberggaarden.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-04-07 12:16

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> posting:

>Eller dobbeltklikke.

Det er i øvrigt det samme i Opera. Du skal først klikke for at
aktivere det, før du kan anvende det.

--
What is life, except excuse for death,

Opera 9.20 beta: http://labs.opera.com/

Fra : rene

Dato : 28-05-07 18:55

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Lars Christensen

Dato : 28-05-07 19:25

On Mon, 28 May 2007 19:55:03 +0200, "rene" <rlr@tdcadsl.dk> wrote:

<snip en masse gentagelser og andet vrøvl.>

Tror du på at gentagelse fremmer forståelsen, eller hvor vil du hen?