Opdatere
Fra : Tjeco

Dato : 24-04-07 13:27

Er der en måde jeg kan få lavet en opdatering af en internetside, f.eks.
hver eller hver anden time automatisk?
Det tænkes brugt til at undgå at skulle trykke på opdatere for at se den
sidste nye version af en hjemmeside.

Mvh.
Keld

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-04-07 13:50

Den 24-04-07 14.26 skrev Tjeco følgende:
> [...]
> hver eller hver anden time automatisk?
> Det tænkes brugt til at undgå at skulle trykke på opdatere for at se den

Hvilken browser bruger du?

Der findes forskellige metoder. Hvis du bruger Opera, er muligheden vist
indbygget. Hvis du bruger Firefox, kan det klares med en udvidelse. Der
findes muligvis også en udvidelse til Internet Explorer 7. Alternativt
kan du lave en lokal html-fil med den pågældende hjemmeside og så lade
din lokale html-fil opdatere siden automatisk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Tjeco

Dato : 24-04-07 14:15

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Hej Kim.
Tak for svaret.
Jeg bruger IE7.
Hvordan laver jeg lige en lokal html-fil der laver en tidangivet opdatering?

Mvh.
Keld

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-07 14:24

Tjeco skrev:

>Jeg bruger IE7.

Til den kan du bruge AutoRefresher for IE
http://www.windowsmarketplace.com/details.aspx?view=info&itemid=19736

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Tjeco

Dato : 24-04-07 15:44

> Til den kan du bruge AutoRefresher for IE
> [...]

Mange tak.
Lige hvad jeg søgte.

Mvh.
Keld

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-04-07 16:16

Den 24-04-07 15.23 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> Til den kan du bruge AutoRefresher for IE
> http://www.windowsmarketplace.com/details.aspx?view=info&itemid=19736

IE7Pro er måske bedre? Kan man indstille for hvert faneblad, eller kun
for hvert vindue, som der står på ovennævnte side? IE7Pro kan opdatere
fanebladene enkeltvis. Udvidelsen har desuden en masse andre meget
praktiske funktioner[1] som bringer IE7 endnu tættere i haserne på
Firefox/Opera.

Download:
http://www.windowsmarketplace.com/details.aspx?view=info&itemid=3210084

[1] Reklamefilter, flashblocker, musefagter, genåbn lukkede faneblade og
meget, meget mere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.