log af mails!?
Fra : per f andersen

Dato : 24-04-07 12:06

I forbindelse med tvivlsspørgsmål om mails er blevet sendt eller modtaget
kunne det måske være nyttigt om man kunne dokumnetere at en mail f.eks. var
afsendt, eller en mail ikke var modtaget.
Jeg bruger selv i Thunderbird 2.0 en bcc til en gailkonto som fast backup.
Dette virker fint med 2 undtagelser:

1. Kan komme til at sende kun til backuppen, hvis man ikke husker at skrive
modtager,
se mit indlæg d. 18.4
2. Det er udmærket til mit brug, men jeg kan jo slette modtagne backupmails
på gmailkontoen,
så denne konto i sig selv giver ikke tilstrækkelig dokumentation overfor
3. part.

Kender nogen programmer eller funktioner, som tilbyder en sådan
dokumentation?

mvh per

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-04-07 13:16

Per F Andersen skrev:

> Kender nogen programmer eller funktioner, som tilbyder en
> sådan dokumentation?

Det lyder som om du har brug for en 'notary service'. Jeg ved at
der findes nogle GnuPG/PGP-baserede af slagsen, men ikke hvor de
befinder sig nuomdage, ej heller hvor meget de evt. koster.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/