Cybgercitys mailserver og hotnmailadresser
Fra : Carsten

Dato : 24-04-07 08:48

Hej!

Når jeg sender til hotmail-adresser skriver den hele tiden tilbage at de
ikke kan leveres.
Er der problemer med Cybercitys mail-server!

Hilsen
Carsten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-04-07 09:34

Carsten skrev:

> Når jeg sender til hotmail-adresser skriver den hele tiden tilbage at de
> ikke kan leveres.
> Er der problemer med Cybercitys mail-server!

Ja. Du kan få dem belyst i <news:dk.edb.internet.udbydere> hvor
der kører en tråd om det. Den hedder:

   Cybercity banned af MSN og Hotmail......

Krydspostet til: <news:dk.edb.internet>,<news:dk.edb.internet.software.mail+news>

--
Bertel

Fra : Mads

Dato : 24-04-07 09:30

On Tue, 24 Apr 2007 09:48:24 +0200, "Carsten" <no@no.no> wrote:

>Hej!
>
>Når jeg sender til hotmail-adresser skriver den hele tiden tilbage at de
>ikke kan leveres.
>Er der problemer med Cybercitys mail-server!

Kik over i dk.edb.internet.udbydere hvor netop det spørgsmål
bliver diskuteret nu.
Overskriften er : Cybercity banned af MSN og Hotmail......

mvh Mads