lydkort audiowerk2
Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 03-07-01 23:30

hej ng,
med risiko for snart at blive kaldt spammer poster jeg (endnu)
et indlæg om mit ulyksalige lydkort audiowerk2.
Jeg kan ikke få det til at fungere.
Hver gang jeg prøver på at få det til at spille i cool edit - winamp eller
dets egen software logic audio får jeg en fejlmeddelelse om at
"formatet ikke understøttes" (MMsystem032).
Jeg kan ikke finde mit problem på audios hjemmeside.
der er ingen konflikter i enhedshåndtering - og jeg aner ikke
mine levende råd?
Håber en eller anden har en god idé
--
med venlig (og desperat) hilsen,
ingeborg

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 03-07-01 23:32

ups - glemte at skrive kører win 98 se
har downloaded de nyeste drivere til kortet.
hilsen,
ingeborg

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 04-07-01 00:17

nu virker skidtet! jeg fatter intet.
jeg satte digital i/o fra auto til 44.1 kHz,
hvordan det har så kæmpe indflydelse på de 2 analoge i/o
stik aner jeg ikke.
Men nu både ind og afspiller den og lyder herregodt!

--
glad hilsen,
ingeborg