Mobil med godt kamera og blitz
Fra : Ditte H

Dato : 23-04-07 17:15

Hej

Jeg vil gerne have ny mobil, og er vild med Sony Ericssons K800i, men den er
ret dyr.

Findes der nogle billigere alternativer? Ønsker godt kamera med blitz, den
skal bruges meget til musik/mp3, der skal være mulighed for at sætte eget
headset i via mini jack stik.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

Fra : Kristian

Dato : 23-04-07 17:28

"Ditte H" <ditte@----.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruges meget til musik/mp3, der skal være mulighed for at sætte eget

Hej,

Kontakt mig på mail, jeg har en jeg vil sælge.
swan@nitro.dk

Kristian Svane

Fra : Anders

Dato : 23-04-07 17:30

Der er W810i'eren, som er ganske kanon...

Den kan pt. fåes til under 800,-*

* = hvis du leverer en gammel telefon med kamera og farveskærm (eks. en
nokia 6230) retur. - Det er hos Debitel.

Fra : Ditte H

Dato : 23-04-07 17:45

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i meddelelsen
> Der er W810i'eren, som er ganske kanon...
>
> Den kan pt. fåes til under 800,-*

Hej

Den er ikke med blitz, kun fotolys.

Hilsen Ditte

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 22:23

> Jeg vil gerne have ny mobil, og er vild med Sony Ericssons K800i, men den
> er ret dyr.

K800i / K790i er identiske, bortset fra at K800i ikke har videoopkald

K790i er bare MEGET billigere.

SVJH er K790i/800i eneste telefoner på markedet lige pt. med decideret
blitz!

Har selv haft en K800i, og enestående billedkvalitet skal man sgu lede længe
efter.

Troels

Fra : Ditte H

Dato : 24-04-07 05:51

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i
meddelelsen news:462d2392$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> K800i / K790i er identiske, bortset fra at K800i ikke har videoopkald
>
> K790i er bare MEGET billigere.
>
> SVJH er K790i/800i eneste telefoner på markedet lige pt. med decideret
> blitz!

Hej

Videoopkald har jeg ikke brug for, så det er fint nok.

Det med MEGET billigere kan jeg ikke helt nikke genkendende til.
Jeg regner med at købe den med et TDC abo. helt max sms +

Lyder godt med de gode billeder, det er nemlig det jeg gerne vil have.
W800i, tager nogle gode billeder i dagslys, men manlger noget når der er
mørkt.

Tak for svaret.

Hilsen Ditte

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 11:36

> Videoopkald har jeg ikke brug for, så det er fint nok.

Undskyld, jeg mente at K790i ikke har videoopkald. K800i har.

> Det med MEGET billigere kan jeg ikke helt nikke genkendende til.
> Jeg regner med at købe den med et TDC abo. helt max sms +

Uanset hvad, får du telefon for ALLE pengene.

> Lyder godt med de gode billeder, det er nemlig det jeg gerne vil have.
> W800i, tager nogle gode billeder i dagslys, men manlger noget når der er
> mørkt.

Du bliver ekstremt positivt overrasket over K800i billedkvaliteten så.
(eller K790i)

Alle billederne heri har jeg taget med en K790i! - med undtagelse af det
sidste med alufælgene på, det har min fætter selv taget - men tror da så
absolut også det er med K790i'eren.

Troels

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-04-07 15:12

Ditte H wrote:
> Lyder godt med de gode billeder, det er nemlig det jeg gerne vil have.

Jeg ved godt, at mit svar nok ikke er populært, men er gode billeder et
ufravigeligt krav, så køb et digitalkamera. F.eks. et billigt fra Canon, der
er *milevidt* foran stort set enhver mobiltelefon hvad angår billedkvalitet.
De lider alle af "elendige" billeder, når det er mørkt.
Og nej, jeg er ikke professionel fotograf, jeg har et oldgammelt Nikon
digitalkamera, men sammenlignet med diverse Nokia, SE og Samsung, så er
forskellen slående. Ulempen er dog, at man skal have *to* dimser i lommen.

Søren

Fra : Ditte H

Dato : 24-04-07 16:24

> forskellen slående. Ulempen er dog, at man skal have *to* dimser i lommen.
>
> Søren

Hej Søren

Ved godt at billederne aldrig bliver som med et digitalt kamera, men jeg vil
bare gerne have de bedst muligheder med en mobil.

Og jeg gider nemlig ikke have to dimser i lommen.

Hilsen Ditte