Spærring af indgående opkald / sms fra bes~
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-04-07 10:54

Hvad gør man for at spærre for at telefonen tager imod opkald eller sms'er
fra et eller flere bestemte numre?

JA, har faktisk en belastende X's

Mvh Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-04-07 11:20

Henrik (Silkeborg) skrev:

> Hvad gør man for at spærre for at telefonen tager imod opkald eller sms'er
> fra et eller flere bestemte numre?

Sms'er kan man ikke spærre for. Opkald forstår jeg ikke skulle
være et problem. På min mobil har jeg lavet en lydfil med stilhed
(midi-fil). Den ringelyd kunne du jo tildele det uønskede nummer.
Så vil du slet ikke opdage det.

Jeg bruger den som alarmlyd når telefonen er på stilhed. Ellers
ville den kunne larme alligevel.

--
Bertel

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-04-07 11:55

Jeg vil slet ikke vide at hun har ringet.....

Henrik

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-04-07 12:18

Henrik (Silkeborg) skrev den 21-04-2007 12:54:
> Jeg vil slet ikke vide at hun har ringet.....
>
> Henrik

Det kan ikke lade sig gøre.

Når du igennem en måned undlader at tage telefonen og svarer tilbage,
mon ikke at hun finder på noget andet at bruge sin tid på.

Og hvad gør du, når hun bare skifter nummer?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kim

Dato : 22-04-07 14:40

Carsten Riis wrote:

> Det kan ikke lade sig gøre.

På smartphones kan det godt lade sig gøre.

På min SE M600 findes et program kaldet "advanced call manager". Her kan
oprettes forskellige lister, bla. lister for uønskede opkald. Ringer et
nummer som er på listen, tænder lyset kortvarigt i telefonen, men udover
dette sker der ikke noget. Telefonen viser ikke "ubesvaret opkald" eller
lign.
Opkaldet bliver logget i programmet, så hvis man ønsker det, har man stadig
mulighed for at se hvem der har ringet.

Så det med det ikke kan lade sig gøre, tja...

/Kim

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-04-07 19:57

Fedt mand Andre telefoner der kan det?

Eller programmer til mine nuværende telefoner der kan det?

Det drejer sig om en Nokia Communicator 9300i samt en SonyEricsson 880i

Mvh Henrik

Fra : Kim

Dato : 23-04-07 08:01

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Fedt mand Andre telefoner der kan det?
>
> Eller programmer til mine nuværende telefoner der kan det?
>
> Det drejer sig om en Nokia Communicator 9300i samt en SonyEricsson
> 880i

Programmet kan køre på:
Sony Ericsson P990/M600/W950, Nokia 3250/6110/5500/
N71/N73/N75/N76/N77/N80/N91/N92/N93/E50/E60/E61(i)/E62/E70/E65/E90

Så desværre nej. Men mon ikke der findes tilsvarende programmer, i hvert
fald til N9300i.

/Kim

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 23-04-07 17:08

Det er cool nok, tak for svaret.

Det kan bruges da jeg skal ha en E 90 når den er kommet + de værste fejl
rettet. Dvs. om ca 6 md...

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-04-07 22:30

Kim skrev den 22-04-2007 15:40:

> [...]
> mulighed for at se hvem der har ringet.
>
> Så det med det ikke kan lade sig gøre, tja...

Ok, skide smart funktion.

Takker for informationen! Meget nyttig!

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-04-07 12:30

On Sat, 21 Apr 2007 12:54:38 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:

>Jeg vil slet ikke vide at hun har ringet.....

Jeg vil råde dig til at få nyt hemmeligt nummer.
Har selv haft en ex som simpelthen ikke fattede at jeg ikke ville
snakke med hende. Hun ringede uafbrudt dag og nat gennem 3 måneder.
Det hjalp ikke at jeg undlod at tage telefonen eller svare på hendes
sms. Der blev dog dejligt stille da jeg skiftede nummer både på
fastnet og mobil

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-04-07 18:34

> Hvad gør man for at spærre for at telefonen tager imod opkald eller sms'er
> fra et eller flere bestemte numre?

Køber en Samsung D500 :D

Troels

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-04-07 19:55

Kan det spæære for sms og opkald fra bestemte numre? (c:

Henrik

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
meddelelse news:462a4b1b$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 20:12

> Kan det spæære for sms og opkald fra bestemte numre? (c:

Jep! Jeg brugte det tit. hehe

Troels

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-04-07 20:21

Lyder fedt, men er ikke meget for at skulle af med min N 9300i'er...

Mvh Henrik

meddelelse news:462bb35a$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 20:58

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Lyder fedt, men er ikke meget for at skulle af med min N 9300i'er...

Jeg ville juble hvis jeg kunne slippe af med den

Umiddelbart vil jeg mene det er dét værd.

Ellers, prøv at søge på noget javasoftware der kan "Block incoming calls"?

Troels