Sony Ericsson K750i & MMS opsætning !
Fra : Henrik

Dato : 19-04-07 18:25

Hejsa.

Har denne model og finder den umulig at sætte op
til MMS o.lign.
Har modtaget en setup pr. sms talrige gange fra henholdsvis
Sony Ericsson og min mobil udbyder - Tele2
Resultatet er det samme hver gang - fejl når jeg sender en mms
til sig selv.
Dermed ikke sagt jeg ikke modtager beskeden på et
tidspunkt , f.eks 2 døgn senere ! men ikke til at åbne.
Sender jeg fra en anden telefon , modtager den beskeden promte , men
igen umulig at åbne.

Via en gut fra support afdelingen hos Tele2 , har vi gået mobilen
igennem trin for trin via. en tilsvarende model han tilfældigvis
var i besiddelse af selv.
Men nej , telefonen ville ikke her ! - den blev sendet til
reparation , og
efter ca. 2 md. blev den erklæret "borte" under transporten.
Fik en helt ny tilsvarende model , men fornemmer det ikke
umiddelbart , da den driller på nøjagtig samme måde mht.
opsætningen omkring MMS , GPRS , WAP , EMAIL og hvad
modellen nu påstår at være forberedt på.

Er denne model sådan , eller er jeg bare uheldig !
Har du en tilsvarende telefon / tele2 og funktionel setup , kunne det
være
sjovt om det ligner min.... På forhånd tak.

PS. jeg har også en gammel Nokia 6100 via Tele2 , og her virker det
fint !

Henrik.

Fra : Erling S.

Dato : 19-04-07 18:45

Henrik wrote:
> [...]
> sjovt om det ligner min.... På forhånd tak.
>
> PS. jeg har også en gammel Nokia 6100 via Tele2 , og her virker det

Hej.
Jeg har en SE K750i.
Jeg har tidligere haft Tele2 som udbyder, og jeg jeg huske, at alt
virkede upåklageligt m.h.t. MMS, GPRS, E-mail, o.s.v.
Jeg fik indstillingerne tilsendt via deres hjemmeside.
Nu skal det siges, at min K750i er opdateret med softwaren, så den
fremtræder som en W800i. Det kan muligvis have noget med det at gøre,
at det har virket her. Det lyder dog utroligt, at du ikke kan få det det
at virke. Der må jo være mange andre Tele2-brugere, der har samme telefon.

mvh
Erling S.

Fra : Henrik

Dato : 20-04-07 01:29

On 19 Apr., 19:44, "Erling S." <erling.nos...@xmail.com> wrote:

> [...]
>
> mvh
> Erling S.- Skjul tekst i anførselstegn -

Hej Erling.

Ja , der burde være andre som har samme telefon og Tele2 !
Kunne være sjovt at sammenligne med den config. der virker
på en tilsvarende model.
Forsøgte igen at hente indstillingerne ned til telefonen fra
Sony Ericsson og Tele2 , men der blev ikke sendt det mindste !
Kunne dog godt sende en sms til den via min Nokia 6100 , så det
virker godt nok med det sms haløj.
Måske det var internettet der drillede på daværende tidspunkt !!
Prøver lige igen...

Henrik.......