Sony Ericsson T600 Telefonlåsekode
Fra : Carsten \(H\)

Dato : 18-04-07 20:08

Jeg har fået finger i en SE T600, en meget lille telefon, men desværre er
der en Telefonlåsekode på, som jeg ikke kender og det er der ingen der gør,
mere.

Er der en nemt trick hvordan man går udenom den kode, gider ikke bruge penge
på det, så ryger den bare ud, den er jo sådan set intet værd, men meget sjov
at have.

Carsten

Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-04-07 20:16

Hej

> Jeg har fået finger i en SE T600, en meget lille telefon, men desværre er
> der en Telefonlåsekode på, som jeg ikke kender og det er der ingen der
> gør, mere.

Prøv med 0000 eller 1234
Ved ikke om det virker. Men prøv.

Mvh Poul

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 18-04-07 20:26

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Prøv med 0000 eller 1234
> Ved ikke om det virker. Men prøv.

Det er prøvet, vi snakker om en kode fra 4 til 8 cifer.
Skal bruge en måde at reset den på, men det kræver vel et service kabel af
en art og det gider jeg ikke at bruge penge på.

Carsten

Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-04-07 20:33

Hej

> Det er prøvet, vi snakker om en kode fra 4 til 8 cifer.
> Skal bruge en måde at reset den på, men det kræver vel et service kabel af
> en art og det gider jeg ikke at bruge penge på.

Ok. Jeg skrev engang med en enten via email eller NG og han havde også glemt
koden men han gik ned i din lokale forhandler og de hjalp uden beregning.
Prøv det. Forklar at du har glemt koden.

Mvh Poul

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-04-07 07:08

> [...]
> glemt koden men han gik ned i din lokale forhandler og de hjalp uden
> beregning.
> Prøv det. Forklar at du har glemt koden.

Det kan man ikke, det har nok været fabriks indstillings koden han manglet.
Er selv forhandler

Vil bare høre om der var nogen der viste noget som jeg ikke viste, men den
skal nok på værksted og reset og så er det lige meget, det er den ikke værd
at bruge tid/penge på.

Carsten