Søger en adapter til N6280
Fra : Gunnar007

Dato : 17-04-07 16:06

Jeg tænker om ikke der er opfundet en adapter som gør at jeg kan sætte min
nokia 6280 til mit anlæg, evt via phonostik ? Så istedet for en ipod, så
bruger jeg min tlf, som jeg alligevel har med mig overalt.

Jeg tænker en adapter, og ind i en fm-sender, og vupti, musik i bilen..

Nogen som har set sådan en fætter ?? Altså adapteren til Nokia 6280

Hilsen G

Fra : Gunnar007

Dato : 18-04-07 17:59

Fandet den selv på qxl
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=503499110

Hilsen G

Fra : Ped

Dato : 26-04-07 19:43

Gunnar007 skrev:
> Fandet den selv på qxl
> http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=503499110

Fik du købt en - og er den kommet? Jeg bestilte nemlig en samme aften,
der var kontakt med det samme, pengene blev overført, sælger skrev at
varen ville blive sendt dagen efter, pengene er hævet, jeg har fået en
pæn karakter "hurtig handel" osv., men - der er ikke dukket noget op med
posten endnu. Og så langt væk er Norge da ikke?

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280