Skandale! Hvordan kan det ske.
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 22-04-07 20:55

Hvordan kan et anstændigt land tillade sig dette?

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article291905.ece

Vi bør straks indlede en boykot, og brænde nogen
flag af!

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-04-07 21:04

-=* DANELAW *=- skrev:
> Hvordan kan et anstændigt land tillade sig dette?
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article291905.ece
>
> Vi bør straks indlede en boykot, og brænde nogen
> flag af!

Synes du virkelig det?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 21:10

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Synes du virkelig det?

Hvis vi skal opføre os som de muhamedanske horder, så ja.... du ved nok, dem
I ser så stort et lys i.

/Kim

Fra : Michael Zedeler

Dato : 22-04-07 22:10

-=* DANELAW *=- skrev:
> Hvordan kan et anstændigt land tillade sig dette?
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article291905.ece
>
> Vi bør straks indlede en boykot, og brænde nogen
> flag af!

Fordi tre fuldvoksne kvinder får lov til at gifte sig?

Hvor var det lige filmen knækkende?

Mvh. Michael.

Fra : hanzen

Dato : 23-04-07 08:04

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi tre fuldvoksne kvinder får lov til at gifte sig?
>
> Hvor var det lige filmen knækkende?

Måske fordi tre fuldvoksne kvinder skal igennem mere end en retssag for at
få lov til at gifte sig.
Hvis du tager halalbrillerne af kan du sikkert se forskellen.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-04-07 14:23

-=* DANELAW *=- wrote:
> Hvordan kan et anstændigt land tillade sig dette?
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article291905.ece

Jeg kan altså ikke lade være med at småklukke sorthumoristisk af denne
fuldstændigt himmelråbende absurde situation, hvor en gammel patriark
således angiveligt på arabisk kan have sagt noget i retning af "GIFTES? Det
bliver over mit lig!"

"Ja, så gerne, hr.!"

Anders Peter Johnsen