IDE problemer.
Fra : -=THe M@TRiX=-

Dato : 04-07-01 23:00

Når mit cd/dvd (pioneer 103) drev sidder på IDE1 eller IDE2 virker det ikke
(HD sidder på RAID), den kommer med en fejl om at drever ikke er
formateret?!? Mit mobo er et EPoX 8KT7A+ - drevet virker hvis jeg sidder det
på den anden raid controller! Vildt mærkeligt - jeg har lige flashed BIOS,
men det hjalp ikke.

-=THe M@TRiX=-

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 04-07-01 01:10

Jeg ved ikke hvad dit problem er, men jeg ved at din dato skal stilles en
dag tilbage.

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-07-01 18:25

Først: Ret din dato/klokkeslæt.

Dernæst: Jeg kender ikke board'et men prøv at kigge efter en indstilling
der vælger boot from scsi/ata100 eller sådan noget, det virker på alle de
bundkort jeg lige kan komme i tanke om at have rodet med, med Raid.

Jonny.

Fra : -=THe M@TRiX=-

Dato : 04-07-01 20:42

TAK!!! jeg har fattet, at uret var forkert indstillet!

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 04-07-01 21:01

> TAK!!! jeg har fattet, at uret var forkert indstillet!

og det var helt sikkert et uheld....NOT

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : -=THe M@TRiX=-

Dato : 04-07-01 22:14

Og hvad skulle jeg præsist få ud af at stille uret forkert med vilje?!?
Dammit det var sq da utroligt!!! URET ER STILLET KOREKT NU!!! Så drop det
dog...

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-07-01 22:25

> Og hvad skulle jeg præsist få ud af at stille uret forkert med vilje?!?

Tjah... Måske at din besked stod øverst i et lille døgn? Hvad ved jeg...

Jonny.