/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
3 største farer for menneskeheden
Fra : Martin


Dato : 20-04-07 00:33

Nej, det er ikke klimaet men:

Muhamserne

Rødfascisterne

EU-kleptokraterne

Mvh
Martin


 
 
Kim Larsen (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-04-07 00:37

"Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
> Nej, det er ikke klimaet men:
>
> Muhamserne
>
> Rødfascisterne
>
> EU-kleptokraterne


Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:

Racisterne

Brun-fascisterne (højre-fascisterne)

Skatteklynkerne

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Alucard (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 20-04-07 00:41

On Fri, 20 Apr 2007 01:37:24 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>> Nej, det er ikke klimaet men:
>>
>> Muhamserne
>>
>> Rødfascisterne
>>
>> EU-kleptokraterne
>
>
>Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
>
>Racisterne
>
>Brun-fascisterne (højre-fascisterne)
>
>Skatteklynkerne

Hvordan fanden kan "skatteklynkere" være en fare for
MENNESKEHEDEN...??? ))))))

Peter Ole Kvint (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Ole Kvint


Dato : 20-04-07 05:15

Alucard skrev:

> Hvordan fanden kan "skatteklynkere" være en fare for
> MENNESKEHEDEN...??? ))))))

Fordi de vil beholde vores fældes penge for dem selv, så at der ikke
penge til at skabe pengenes værdigrundlag.

Hvis der er nogen få som tjener og bruger alle pengene, så bliver alle
fattige, da der skal være mange om at skabe pengenes værdigrundlag.

I matador spillet så gælder det om at en sætter sig på alle pengene og
alle andre går fallit, så at de ikke kan lave penge. Men i virkeligheden
så ændres valuta kurserne, så store formuer i kontanter falder i pris.

@ (20-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-04-07 07:44

On Fri, 20 Apr 2007 06:15:04 +0200, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

>Alucard skrev:
>
>> Hvordan fanden kan "skatteklynkere" være en fare for
>> MENNESKEHEDEN...??? ))))))
>
>Fordi de vil beholde vores fældes penge for dem selv, så at der ikke
>penge til at skabe pengenes værdigrundlag.


ja vi så jo hvordan det gik I USSR hvor få havde for lidt og alle
andre ingenting

dine fantasier om fordeling fører netop til armod og stagnation


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Peter Ole Kvint (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Peter Ole Kvint


Dato : 20-04-07 09:10

@ skrev:
> On Fri, 20 Apr 2007 06:15:04 +0200, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
> wrote:
>
>
>>Alucard skrev:
>>
>>
>>>Hvordan fanden kan "skatteklynkere" være en fare for
>>>MENNESKEHEDEN...??? ))))))
>>
>>Fordi de vil beholde vores fældes penge for dem selv, så at der ikke
>>penge til at skabe pengenes værdigrundlag.
>
>
>
> ja vi så jo hvordan det gik I USSR hvor få havde for lidt og alle
> andre ingenting
>
> dine fantasier om fordeling fører netop til armod og stagnation
>
I USSR havde nogen ganske få alt.
Toppen af Partiet og militæret kunne købe alt i særlige butikker.

@ (20-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-04-07 07:39

On Fri, 20 Apr 2007 01:41:23 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:


>Hvordan fanden kan "skatteklynkere" være en fare for
>MENNESKEHEDEN...??? ))))))

det kan de heller ikke

de kan højest være en "fare" for dem som lever af at have fingrene
nede i andres lommer


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Jim (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-04-07 00:54

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:f08ufm$2p1$1@aioe.org...
> "Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
>> Nej, det er ikke klimaet men:
>>
>> Muhamserne
>>
>> Rødfascisterne
>>
>> EU-kleptokraterne
>
>
> Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
>
> Racisterne

Altså rødfascisterne...
>
> Brun-fascisterne (højre-fascisterne)

Altså muhamserne...
>
> Skatteklynkerne

Og altså EU-kleptokraterne..

Hvem er du i morgen? Dupond eller Dupont?



Poul Nielsen (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 20-04-07 07:49


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:f08ufm$2p1$1@aioe.org...
> "Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
>> Nej, det er ikke klimaet men:
>>
>> Muhamserne
>>
>> Rødfascisterne
>>
>> EU-kleptokraterne
>
>
> Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
>
> Racisterne
>
> Brun-fascisterne (højre-fascisterne)
>
> Skatteklynkerne
>
Nej nej, de tre største farer for Danmark er dem her:

Kim Larsen

Arna Wilstrup

Christian R Larsen



Henrik Svendsen (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 20-04-07 12:03

On Fri, 20 Apr 2007 08:49:02 +0200, Poul Nielsen skrev:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:f08ufm$2p1$1@aioe.org...
>> "Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
>>> Nej, det er ikke klimaet men:
>>>
>>> Muhamserne
>>>
>>> Rødfascisterne
>>>
>>> EU-kleptokraterne
>>
>>
>> Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
>>
>> Racisterne
>>
>> Brun-fascisterne (højre-fascisterne)
>>
>> Skatteklynkerne
>>
> Nej nej, de tre største farer for Danmark er dem her:
>
> Kim Larsen
>
> Arna Wilstrup
>
> Christian R Larsen

I ser ud til at være enige.


--
?We must use terror, assassination, intimidation, land
confiscation, and the cutting off of all social services to
rid the Galilee of its Arab population.? - David Ben Gurion

@ (20-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-04-07 13:15

On Fri, 20 Apr 2007 13:02:42 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>On Fri, 20 Apr 2007 08:49:02 +0200, Poul Nielsen skrev:
>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:f08ufm$2p1$1@aioe.org...
>>> "Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
>>>> Nej, det er ikke klimaet men:
>>>>
>>>> Muhamserne
>>>>
>>>> Rødfascisterne
>>>>
>>>> EU-kleptokraterne
>>>
>>>
>>> Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
>>>
>>> Racisterne
>>>
>>> Brun-fascisterne (højre-fascisterne)
>>>
>>> Skatteklynkerne
>>>
>> Nej nej, de tre største farer for Danmark er dem her:
>>
>> Kim Larsen
>>
>> Arna Wilstrup
>>
>> Christian R Larsen
>
>I ser ud til at være enige.


HEHE


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

N_B_DK (24-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-04-07 15:16

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:1mtc41kymk4xr.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de
> On Fri, 20 Apr 2007 08:49:02 +0200, Poul Nielsen skrev:
>
> > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:f08ufm$2p1$1@aioe.org...
> > > "Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> > > news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
> > > > Nej, det er ikke klimaet men:
> > > >
> > > > Muhamserne
> > > >
> > > > Rødfascisterne
> > > >
> > > > EU-kleptokraterne
> > >
> > >
> > > Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
> > >
> > > Racisterne
> > >
> > > Brun-fascisterne (højre-fascisterne)
> > >
> > > Skatteklynkerne
> > >
> > Nej nej, de tre største farer for Danmark er dem her:
> >
> > Kim Larsen
> >
> > Arna Wilstrup
> >
> > Christian R Larsen
>
> I ser ud til at være enige.

:D

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Bertel Brander (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 20-04-07 00:39

Martin skrev:
> Nej, det er ikke klimaet men:
>
> Muhamserne

Religiøse fanatikere af alle afskygninger

> Rødfascisterne

Højre-fascister

> EU-kleptokraterne

Nationalister

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Martin (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 20-04-07 00:45

On 20 Apr., 01:37, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:
> "Martin" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com:
>
> > Nej, det er ikke klimaet men:
>
> > Muhamserne
>
> > Rødfascisterne
>
> > EU-kleptokraterne
>
> Nej nej, de tre største farer for menneskeheden er dem her:
>
> Racisterne
>
> Brun-fascisterne (højre-fascisterne)
>
> Skatteklynkerne
>
Enig i punkt 1, da de værste racister netop er muhamserne.

2 siger du fordi du er rødfascist.

3 er nonsens. Hvis der ikke var skatteklynkere, ville det være fordi
de røde havde blanket alle af, og der derfor ikke var noget at
beskatte.

Mvh
Martin


Egon Stich (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 20-04-07 11:12


"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:1177026290.701735.63460@n76g2000hsh.googlegroups.com...
On 20 Apr., 01:37, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:

3 er nonsens. Hvis der ikke var skatteklynkere, ville det være fordi
de røde havde blanket alle af, og der derfor ikke var noget at
beskatte.

Mvh
Martin

Du er ikke bekendt med statistikkerne over under hvilke regeringer skattetrykket i 1900-tallet steg mest?
Det er vist de borgerlige, der fører i dette kapløb?

Egon


Martin (20-04-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 20-04-07 14:31

On 20 Apr., 12:11, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177026290.701735.63460@n76g2000hsh.googlegroups.com...
> On 20 Apr., 01:37, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:
>
> 3 er nonsens. Hvis der ikke var skatteklynkere, ville det være fordi
> de røde havde blanket alle af, og der derfor ikke var noget at
> beskatte.
>
> Mvh
> Martin
>
> Du er ikke bekendt med statistikkerne over under hvilke regeringer skattetrykket i 1900-tallet steg mest?
> Det er vist de borgerlige, der fører i dette kapløb?
>
Var der ikke noget med at DK skulle reddes op af det som Heinesen
betegnede som afgrunden?

Mvh
Martin


Egon Stich (22-04-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 22-04-07 10:46


"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:1177075868.558681.301420@n76g2000hsh.googlegroups.com...
On 20 Apr., 12:11, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177026290.701735.63460@n76g2000hsh.googlegroups.com...
> On 20 Apr., 01:37, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:
>
> 3 er nonsens. Hvis der ikke var skatteklynkere, ville det være fordi
> de røde havde blanket alle af, og der derfor ikke var noget at
> beskatte.
>
> Mvh
> Martin
>
> Du er ikke bekendt med statistikkerne over under hvilke regeringer skattetrykket i 1900-tallet steg mest?
> Det er vist de borgerlige, der fører i dette kapløb?
>
Var der ikke noget med at DK skulle reddes op af det som Heinesen
betegnede som afgrunden?

Mvh
Martin

Var spørgsmålet ikke, under hvilke regimer skatten stiger mest?
At fremkomme med myten om "afgrunden", viser ikke andet, end at du tror på borgerlige løgne.
Som ganske ser bort fra udefrakommende forhold.

Egon


TBC (21-04-2007)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 21-04-07 03:30

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com...
> Nej, det er ikke klimaet men:
>
> Muhamserne
>
> Rødfascisterne
>
>EU-kleptokraterne

Kan jeg ikke lige følge skulle være direkte farer for menneskeheden.

Jeg ville snarere pege på at overdreven hadefuld nationalisme, politisk og
religiøs fanatisme er forhold der åbenlyst kan medvirke til at gøre folk
både uligevægtige og farlige. Det har også ofte været elementer i mange
krige.

Og det er Langt fra *alle* "muhamsere", "rødfacister" og "EU-kleptokrater"
der kvalificerer sig i den forbindelse.

TBC





Martin (21-04-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 21-04-07 12:00

On 21 Apr., 04:30, "TBC" <sut...@2night.fakemail> wrote:
> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177025572.051138.265510@b75g2000hsg.googlegroups.com...
>
> > Nej, det er ikke klimaet men:
>
> > Muhamserne
>
> > Rødfascisterne
>
> >EU-kleptokraterne
>
> Kan jeg ikke lige følge skulle være direkte farer for menneskeheden.
>
Nej, det er netop derfor de er så farlige.

Og egentlig kan man ikke forklare noget til en blind.
Man må finde årsagen til blindheden for derpå om muligt starte
helbredelsen.
Selvhad er et af nøgleordene.

Men du er nok den type der har brug for mange års skolegang hos
snabela og Knud Larsen, som med hjertegribende tålmodighed forsøger at
berige de tungnemmes viden.

Mvh
Martin


Martin (22-04-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 22-04-07 12:17

On 22 Apr., 11:45, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177075868.558681.301420@n76g2000hsh.googlegroups.com...
> On 20 Apr., 12:11, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177026290.701735.63460@n76g2000hsh.googlegroups.com...
> > On 20 Apr., 01:37, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:
>
> > 3 er nonsens. Hvis der ikke var skatteklynkere, ville det være fordi
> > de røde havde blanket alle af, og der derfor ikke var noget at
> > beskatte.
>
> > Mvh
> > Martin
>
> > Du er ikke bekendt med statistikkerne over under hvilke regeringer skattetrykket i 1900-tallet steg mest?
> > Det er vist de borgerlige, der fører i dette kapløb?
>
> Var der ikke noget med at DK skulle reddes op af det som Heinesen
> betegnede som afgrunden?
>
> Mvh
> Martin
>
> Var spørgsmålet ikke, under hvilke regimer skatten stiger mest?
> At fremkomme med myten om "afgrunden", viser ikke andet, end at du tror på borgerlige løgne.
> Som ganske ser bort fra udefrakommende forhold.
>
Er Knud Heinesen også fascist )

Mvh
Martin


Egon Stich (24-04-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 24-04-07 08:05


"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:1177240595.263832.300490@e65g2000hsc.googlegroups.com...
On 22 Apr., 11:45, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177075868.558681.301420@n76g2000hsh.googlegroups.com...
> On 20 Apr., 12:11, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:> "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> skrev i en meddelelsenews:1177026290.701735.63460@n76g2000hsh.googlegroups.com...
> > On 20 Apr., 01:37, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:
>
> > 3 er nonsens. Hvis der ikke var skatteklynkere, ville det være fordi
> > de røde havde blanket alle af, og der derfor ikke var noget at
> > beskatte.
>
> > Mvh
> > Martin
>
> > Du er ikke bekendt med statistikkerne over under hvilke regeringer skattetrykket i 1900-tallet steg mest?
> > Det er vist de borgerlige, der fører i dette kapløb?
>
> Var der ikke noget med at DK skulle reddes op af det som Heinesen
> betegnede som afgrunden?
>
> Mvh
> Martin
>
> Var spørgsmålet ikke, under hvilke regimer skatten stiger mest?
> At fremkomme med myten om "afgrunden", viser ikke andet, end at du tror på borgerlige løgne.
> Som ganske ser bort fra udefrakommende forhold.
>
Er Knud Heinesen også fascist )

Mvh
Martin


Aner det virkelig ikke--
Men 5 kolonnemand i S - så afgjort.

Egon

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste