Islam og dk.politik
Fra : Pernille

Dato : 18-04-07 14:22

I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
utrolig meget.
Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-04-07 14:25

Pernille wrote:
> I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den
> religion, utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

Fordi det et af de vigtigste emner i nyere tid, og fordi Islam er en latent
trussel mod verdensfreden, hvilket dens tilhængere selv har bevist gang på
gang.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Pernille

Dato : 18-04-07 14:35

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi det et af de vigtigste emner i nyere tid, og fordi Islam er en
> latent trussel mod verdensfreden, hvilket dens tilhængere selv har bevist
> [...]
Det er også det svar, jeg selv er nået frem til.
Det er sgu uhyggeligt!

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-04-07 14:50

Pernille wrote:
> Det er også det svar, jeg selv er nået frem til.
> Det er sgu uhyggeligt!

Ja Islam er uhyggelig ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Anna

Dato : 18-04-07 15:23

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Ja Islam er uhyggelig ...
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Ja eller også er det fordi, at dette forum er forpestet med en stor flok
ubegavede, fremmedhadende og mildest talt umenneskelige typer, der ynder at
komme frem med deres holdninger, som oser langt væk af
terroristforskrækkelse

/Anna

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-07 15:48

"Anna" <anna_c@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> flok ubegavede, fremmedhadende og mildest talt umenneskelige typer,
> der ynder at komme frem med deres holdninger, som oser langt væk af

Dejligt at opleve en skribent med selvindsigt, men dit brug af pluralis
majestatis klæder dig ikke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 15:53

> [...]
> flok ubegavede, fremmedhadende og mildest talt umenneskelige typer,
> der ynder at komme frem med deres holdninger, som oser langt væk af

Fremmedhadere dækker jo bredt, mens muhamedaner-hadere måske
er mere rammene og sikkert både lovligt og legitimt, da islam jo er en
facistisk ideologi, som faktisk skulle forbydes i hele den vestlige
verden.

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 19:49

/Peter skrev:
> [...]
> er mere rammene og sikkert både lovligt og legitimt, da islam jo er en
> facistisk ideologi, som faktisk skulle forbydes i hele den vestlige

Ytringsfrihed, religionsfrihed og retten til at mene hvad som
helst, er en forudsætning for demokrati.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 20:00

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ytringsfrihed, religionsfrihed og retten til at mene hvad som
> helst, er en forudsætning for demokrati.

Og det er jo lige netop det islam prøver at inskrænke og dermed ødelægge
grundlaget for demokrati,
dette er deomokratiets arkillehæl.

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 20:52

/Peter skrev:

> Og det er jo lige netop det islam prøver at inskrænke og dermed ødelægge
> grundlaget for demokrati,

Så vidt jeg kan se er der dig der forsøger at indskrænke de
basale demokratiske rettigheder.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Sten Schou

Dato : 18-04-07 21:28

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan se er der dig der forsøger at indskrænke de
> basale demokratiske rettigheder.

Så vidt jeg ved, var det muslimerne der hylede op, og krævede, at vi skulle
indordne os, da JP trykte de berømte tegninger.

Hilsen Sten

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 21:58

Sten Schou skrev:

> Så vidt jeg ved, var det muslimerne der hylede op, og krævede, at vi skulle
> indordne os, da JP trykte de berømte tegninger.

Ja, folk skal naturligvis have lov til at lave
de tegninger de har lyst til.

Men her var det Peter der ville forbyde en bestemt religion.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 18-04-07 23:03

On Wed, 18 Apr 2007 22:58:13 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Ja, folk skal naturligvis have lov til at lave
>de tegninger de har lyst til.
>
>Men her var det Peter der ville forbyde en bestemt religion.

ja og med aldeles god grund

<<<<<<
Grundloven § 78
Stk. 2.
Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold,
anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
tænkene, bliver at opløse ved dom.
<<<<<<

muhamedanismens virke gennem 1350 år har været voldeligt

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 23:18

@ skrev:

> [...]
> tænkene, bliver at opløse ved dom.
> <<<<<<
>
> muhamedanismens virke gennem 1350 år har været voldeligt

Det er ikke Islam der er voldelig.

Skal vi forbyde dig at argumentere for at alle verdens
1200000000 muslimer skal dræbes? Det er da voldeligt!

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 18-04-07 23:37

On Thu, 19 Apr 2007 00:17:42 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Det er ikke Islam der er voldelig.

hold da helt kæft for noget vås

så var nazismen heller ikke voldelig

ejheller stalinismen

er der slet ingen ende på våset når det gælder om at bortrationalisere
over 1350 års muhamedansk vold og terror mod alt og alle

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 00:15

@ skrev:

> [...]
>

> er der slet ingen ende på våset når det gælder om at bortrationalisere
> over 1350 års muhamedansk vold og terror mod alt og alle

Er der ingen ende på våset du vil lukke ud for at
argumentere for 1200000000 mord?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 19-04-07 00:35

On Thu, 19 Apr 2007 01:15:00 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Er der ingen ende på våset du vil lukke ud for at
>argumentere for 1200000000 mord?

jeg HAR spurgt efter om nogen havde en anden _holdbar_ løsning

hidtil er der ikke kommet nogen

men fortsæt du blot med dit vås om at muhamedanismen ikke er voldelig

faktafornægtelsen bliver mere og mere udbredt

Qur'an 8:39 "So, fight them till all opposition ends and the only
religion is Islam."

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 18:49

@ skrev:

> jeg HAR spurgt efter om nogen havde en anden _holdbar_ løsning

Jeg har forsøgt at komme med en løsning men den vælger du
naturligvis at se bort fra, for at forfølge dit mål om at
dræbe alle verdens 1200000000 muslimer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 19-04-07 20:55

On Thu, 19 Apr 2007 19:48:42 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg har forsøgt at komme med en løsning

som verdenshistorien gentagne gange har vist ikke vil fungere

historien gentager sig

og folk vil ikke lære af historien

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-04-07 07:27

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Er der ingen ende på våset du vil lukke ud for at
> argumentere for 1200000000 mord?

Lige et indspark, dine tal er gamle, de fleste professionelle islamforskere
taler nu om 1,5 milliarder muslimer, - det går stærkt, og man regner med en
fordobling de næste knap 40 år.

Fra : @

Dato : 19-04-07 00:36

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Det er ikke Islam der er voldelig.

faktafornægtelse får altså ikke fakta til at forsvinde

Qur'an 8:59 "The infidels should not think that they can get away from
us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so
that you may terrorize them. They are your enemy and Allah's enemy."

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 12:26

> [...]
> us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so
> that you may terrorize them. They are your enemy and Allah's enemy."

Hvis vi har muslimer her i landet, der mener, at de går ind for disse ord,
så skal de slet ikke befinde sig i Danmark.

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:04

On Thu, 19 Apr 2007 13:26:24 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvis vi har muslimer her i landet, der mener, at de går ind for disse ord,
>så skal de slet ikke befinde sig i Danmark.

du får ikke en tilhængere af hverken den falske profet eller
tilhængere af måneguden til at undsige så meget som et ord i koranen

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 12:22

> [...]
> tænkene, bliver at opløse ved dom.
> <<<<<<
>
> muhamedanismens virke gennem 1350 år har været voldeligt

Så er det vel også høje tid at standse det.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-07 16:32

"Anna" <anna_c@stofanet.dk> wrote in message

> der ynder at komme frem med deres holdninger, som oser langt væk af
> terroristforskrækkelse

De utallige overfald, drabsforsøg osv, er ikke holdninger men fakta.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : hanzen

Dato : 18-04-07 16:36

> [...]
> ubegavede, fremmedhadende og mildest talt umenneskelige typer, der ynder
> at komme frem med deres holdninger, som oser langt væk af

Nej, her er da ikke ret mange muhamedanere.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 16:54

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, her er da ikke ret mange muhamedanere.

Hehhehhe
Hvorfor mon ikke?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-04-07 18:21

"Anna" skrev i en meddelelse

> [...]
> ubegavede, fremmedhadende og mildest talt >umenneskelige typer, der ynder
> at komme frem med deres holdninger, som oser langt væk >af

Vi må da håbe kære Anna , at du ikke en dag skal ud
at samle blodige lemmer fra børn op, efter der er sprængt en terror bombe.
Vi må også håbe at du ikke en dag, efter en tur i byen
sidder med din kærste i hænderne og ser ham dø af et
knivstik.
At du ikke selv føler fremmedegørelsen gør dig ikke
mere begavet eller menneskelig
Islam er ingen trussel ! , det er følgevirkningerne der er mest farlige.
Der er ikke noget som fremmedegørelse der kan bringe
støvletramperne med skrårem frem.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 19:05

"Anna" <anna_c@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> umenneskelige typer, der ynder at komme frem med deres
> holdninger, som oser langt væk af terroristforskrækkelse

Du behøver såmænd ikke at sætte en smiley til sidst, for disse
underyderfjolser tror virkelig på at nu er det lige før at de
bliver tvunget til at blive muslimer - nej, forresten - de er
alt for ubegavede og uvidende til at forstå det ord, for de
fremturer med at kalde dem for muhamedanere på en
pubertetsagtig, dumstædig facon, som kvæler al hæderlig dialog.
De ønsker provokationen - ikke dialogen. De er i bund og grund
anti-demokrater, nazi-apologeter og underydere.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 19:29

De er i bund og grund
> anti-demokrater, nazi-apologeter og underydere.

Det må være venstrefløjen du dér omtaler.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 20:54

"Hans Christian Vang" <....> skrev i meddelelsen
> De er i bund og grund
>

> Det må være venstrefløjen du dér omtaler.

Nej, naturligvis er det højrefløjen - man kan pr. definition
ikke være nazi-apologet, hvis man er socialist. Lær dog for
fanden din historie.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-07 20:59

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Nej, naturligvis er det højrefløjen - man kan pr. definition
> ikke være nazi-apologet, hvis man er socialist. Lær dog for
> fanden din historie.

Stalin og Molotov lærte fandengalemig ikke *deres* historie, ligesom DKP
også havde problemer med den fandens historie i perioden 1939-1941. Hvad med
at *du* lærte din fandens historie, din satans, fucking fascistiske
undskyldning af et kommunistsvin?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-07 22:00

> [...]
> 1939-1941. Hvad med at *du* lærte din fandens historie, din satans,
> fucking fascistiske undskyldning af et kommunistsvin?

Så ka han lære det ka han *G*

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 10:51

> Nej, naturligvis er det højrefløjen - man kan pr. definition ikke være
> nazi-apologet, hvis man er socialist. Lær dog for fanden din historie.

Wilstrup, der er godt nok meget du skal til at lære!

Fra : hanzen

Dato : 19-04-07 13:38

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Wilstrup, der er godt nok meget du skal til at lære!

Så er det da heldigt han er på en skole hver dag.
Heldigt for Stalins største fan.
Måske er det ikke så heldigt for eleverne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-04-07 20:21

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i meddelelsen

> Så er det da heldigt han er på en skole hver dag.
> Heldigt for Stalins største fan.
> Måske er det ikke så heldigt for eleverne

når du som Hitlers største fan skal udøve din nazistiske
synspunkter, så er det vældig heldigt at netop du ikke er
skolelærer.

Fra : hanzen

Dato : 19-04-07 20:46

> [...]
>
> når du som Hitlers største fan skal udøve din nazistiske synspunkter, så
> er det vældig heldigt at netop du ikke er skolelærer.

Ja, det er jo bare det sædvanlige sludder fra underyderen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-04-07 06:42

> Ja, det er jo bare det sædvanlige sludder fra underyderen

jeg går ud fra at dit "ja" betyder at jeg har ret i min
formodning om at du er nazist?

Fra : hanzen

Dato : 20-04-07 08:29

> jeg går ud fra at dit "ja" betyder at jeg har ret i min formodning om at
> du er nazist?
Igen de sædvanlige nazist beskyldninger.
Du befinder dig på sandkassestadiet og beskylder alle der ikke er enige med
dig for at være nazister.
Selv ligger du pladask på maven for vore dages nazister, korannazisterne og
dermed udstiller du dig selv som en lille behagesyg gnom.
Du er en skændsel for den danske lærerstand. En dhimmi og en landsforræder
der ville svigte sin gamle bedstemor hvis det kunne glæde muhamedanerne.

EOD indtil du er blevet behandlet af en dertil uddannet..

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 10:50

> [...]
> dialog. De ønsker provokationen - ikke dialogen. De er i bund og grund
> anti-demokrater, nazi-apologeter og underydere.

Søde lille Wilstrup!
Er det i virkeligheden sådan, at du bliver truet til at komme med alt dette
pladder?
Man skulle tro, at nogen havde truet dig på livet, siden du kæmper denne
hårde kamp, konstant, med alle disse håbløse holdninger.
Hvor stor en procentdel af den danske befolkning, mener du er "underydere"?

Fra : Malene P

Dato : 19-04-07 11:14

> [...]
> hårde kamp, konstant, med alle disse håbløse holdninger.
> Hvor stor en procentdel af den danske befolkning, mener du er

96%. Snart 97% i takt med at flere endnu siger den lumre galning imod.

Malene P

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 19:02

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en
> meddelelse news:46261c42$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

> Det er også det svar, jeg selv er nået frem til.
> Det er sgu uhyggeligt!

Det eneste der er uhyggeligt er den hastighed hvormed nogle få
fjolser på det yderste højre kan samle endnu flere underydere
til fælles fodslag om at være den mest ubegavede, dumme og
gemene -du er en af dem.

Heldigt for dig at vi er mange der /ikke /generaliserer så meget
om kvinder som du og dine højreforbundsfæller gør, for hvis vi
skulle gå ud fra hjernedøde personer af din kaliber, og skære
alle kvinder over en kam, så ville der ikke være ret mange af
dit køn, der ville have en jordisk chance for at blive betragtet
som andet end føde- og sexmaskiner.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-04-07 19:34

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Det eneste der er uhyggeligt er den hastighed hvormed >nogle få fjolser på
> det yderste højre kan samle endnu flere >underydere til fælles fodslag om
> at være den mest ubegavede, >dumme og gemene -du er en af dem.

Åh ja ... det er tydeligt at Pernille har været så dristig
at mod sige dig i en tråd eller to, og straks høre hun til blandt de
ubegavede som tælles i tusindvis i dine øjne.

> Heldigt for dig at vi er mange der /ikke /generaliserer så >meget

Det er jo lige netop det du gør i overstående !

> [...]
> kam, så ville der ikke være ret >mange af dit køn, der ville have en
> jordisk chance for at blive >betragtet som andet end føde- og sexmaskiner.

hmmm Vi skal vel ikke til at diskuterer Kvindesyn og
div Ideologier
Og hvorfra ved du at pernille befinder sig på det yderste højre , der er
intet i hendes indlæg der indikerer det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 19:44

On Wed, 18 Apr 2007 20:33:47 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>Og hvorfra ved du at pernille befinder sig på det yderste højre , der er
>intet i hendes indlæg der indikerer det.

Det er da ligegyldigt i Wilstrup's øjne... Hun har tilladt sig at sige
Wilstrup imod og så er det da klart at Wilstrup straks kalder hende
"underyder"..... For Wilstrup er der to slags mennesker: Dem der giver
Wilstrup ret og "underydere".... )))))

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 10:40

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Wilstrup imod og så er det da klart at Wilstrup straks kalder hende
> "underyder"..... For Wilstrup er der to slags mennesker: Dem der giver

Det eneste menneske ( -Jeg går ud fra at Wilstrup er et menneske..) jeg har
oplevet bruge ordet "underydere" er Wilstrup.
Er det et ord, som han selv har lavet?
Jeg burde nok spørge i dk.sprog.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-04-07 11:04

> Det eneste menneske ( -Jeg går ud fra at Wilstrup er et menneske..)
> jeg har oplevet bruge ordet "underydere" er Wilstrup.

Tja, idioten har forskellige ord i forskellige perioder, som han så kaster i
hovedet på alt og alle i enhver sammenhæng. Det har tidligere været bl.a.
"pejorativ" og "defamere". Pt. er det så "underyder". Fascisten er åbenbart
grebet så meget af sine egne ord, at han mener, de skal gentages i én
uendelighed.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : hanzen

Dato : 19-04-07 13:42

> [...]
> Det eneste menneske ( -Jeg går ud fra at Wilstrup er et menneske..) jeg
> har oplevet bruge ordet "underydere" er Wilstrup.

Det har du ret i. Underyder er noget vikaren selv har fundet på.
Han har dog konsekvent nægtet at fortælle hvad det betyder så i min
*oversættelse* er en underyder en person fra Muhamedanien der opholder sig
her uden vilje til at deltage i samfundets opretholdelse - snarere
tværtimod.

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 14:36

On Thu, 19 Apr 2007 11:39:39 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Det eneste menneske ( -Jeg går ud fra at Wilstrup er et menneske..) jeg har
>oplevet bruge ordet "underydere" er Wilstrup.
>Er det et ord, som han selv har lavet?

Ja, men han VIL ikke fortælle hvad det betyder...

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 16:33

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Ja, men han VIL ikke fortælle hvad det betyder...

Han kan ikke, det er det der er det komiske.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 20:53

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen

> Åh ja ... det er tydeligt at Pernille har været så dristig
> at mod sige dig i en tråd eller to, og straks høre hun til
> blandt de ubegavede som tælles i tusindvis i dine øjne.

Du er ret ubegavet, hvis det er det, du tror - jeg forholder mig
til hvad hun skriver - og det er sandt for dyden ikke særlig
begavet - der mangler i den grad argumentation - at du støtter
hendes mangel på argumentation siger mere om dig end om mig.

> Det er jo lige netop det du gør i overstående !

Du kan altså ikke læse indenad? Det tænkte jeg nok - jeg er ikke
overrasket: de fleste dårligt uddannede og underbegavede
mennesker er dem der befinder sig på højrefløjen og som ikke kan
slå deres godnatskid uden at de spørger far først -og hvis der
ikke er en far, så er det en eller anden inferiør Guru, de
sætter deres lid til - de kan ikke klare sig selv.

> hmmm Vi skal vel ikke til at diskuterer Kvindesyn og
> div Ideologier

jeg giver blot et resumé af højrefjolsernes holdninger.

> Og hvorfra ved du at pernille befinder sig på det yderste
> højre , der er intet i hendes indlæg der indikerer det.

Du har heller ikke i dette tilfælde læst hvad hun tidligere har
skrevet. Igen udtaler du dig på et grundlag du intet kender
til - vent med at svare til du ved hvad du taler om - det gør du
tydeligvis ikke her.

Det er helt tydeligt at se hvor Pernilles sympatier ligger - det
behøver man ikke at have den højere pigeskoleeksamen for at
indse.

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 22:03

On Wed, 18 Apr 2007 21:52:53 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Du er ret ubegavet,...

Så "tillod" MMJ sig at modsige det alvidende orakel... )))

<snip resten af person tilsviningen>

Fra : Malene P

Dato : 19-04-07 06:21

> Så "tillod" MMJ sig at modsige det alvidende orakel... )))
>
> <snip resten af person tilsviningen>

Som sædvanligt. Manden er ganske enkelt syg i roen.

Malene P

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 10:45

> [...]
>
> Det er helt tydeligt at se hvor Pernilles sympatier ligger - det behøver
> man ikke at have den højere pigeskoleeksamen for at indse.

Nej, og det er tydeligt at se, at du ikke har den højere pigeskoleeksamen..
Du ved intet om mig, ud over, at jeg ikke deler dine synspunkter.
Og det er nok til at få dig helt op at ringe!
Wisltrup, du er et interessant tilfælde!
Tænk, jeg tror, at du er en underyder!

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 10:36

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46266499$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Og hvorfra ved du at pernille befinder sig på det yderste højre , der er
> intet i hendes indlæg der indikerer det.

Det kommer slet ikke Wilstrup ved, hvor jeg befinder mig, rent politisk.
Men jeg har, mere end en gang fortalt ham, at han helt tager fejl.
Menneskekender er han ikke.

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 15:49

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
>utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

Det fylder nok ca. ligeså meget her, som det gør i det virkelige
politiske og almene liv,
og der fylder uforholdsmæssig meget, de breder sig meget de
muhamedanere,

Bare se på byens strøg, når muhamedaner-matronerne kommer vraltene midt
ned i gaden,
i flagrende gevandter med 4 unger ved siden, en i barnevogrnen og en i
maven,
så er det bare med at komme væk.

Hellere 750.000 kinesiske indvandrere, end ét muhamedanersvin.

Fra : E.M.

Dato : 18-04-07 16:19

> Hellere 750.000 kinesiske indvandrere, end ét muhamedanersvin.

Hæhæ, kineserne kan da i det mindste lave mad

E.M.

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 16:41

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hæhæ, kineserne kan da i det mindste lave mad

Og vaske tøj

Muhamedanerne kan INTET.
"Måske er det den afskårne hud, de går og tygger på. LOLO LOL LOL"

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 18:54

/Peter skrev:
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>

> Det fylder nok ca. ligeså meget her, som det gør i det virkelige
> politiske og almene liv,

Nej, det store flertal af danskerne ved godt at islam ikke
udgør noget problem.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 19:20

> Nej, det store flertal af danskerne ved godt at islam ikke
> udgør noget problem.

Go'daw mand!
Økseskaft!

Hva svarer du på?

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 19:34

/Peter skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hva svarer du på?

Du påstår at Islam fylder lige så meget i denne NG som i
"det virkelige politiske og almene liv", det mener
jeg ikke er tilfældet.

Folk med islamofobi er overrepræsenteret i denne NG.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 20:05

> Du påstår at Islam fylder lige så meget i denne NG som i
> "det virkelige politiske og almene liv", det mener
> jeg ikke er tilfældet.

Hvad du mener har nok ikke den store betydning i det virkleige liv,
som er en del anderledes end du kan forestille dig.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-04-07 06:13

> Nej, det store flertal af danskerne ved godt at islam ikke
> udgør noget problem.

Og som AHW skrev, så er det heller ikke noget problem hvis muslimer, når de
bliver flertallet, indfører sharia som i Pakistan eller Saudi Arabien. Men
hver sin smag, en del mennesker mener jo, at det danske system er bedre.

Fra : Åse A.

Dato : 19-04-07 12:45

> Nej, det store flertal af danskerne ved godt at islam ikke
> udgør noget problem.
>
> --
Hvor ved du det fra?

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 19:30

> Hellere 750.000 kinesiske indvandrere, end ét muhamedanersvin.

Der findes også kinesiske muhammedanere... Det er ikke nationalitet,
hudfarve, højde, øjenfarve, hårfarve, etc, etc, etc, det går ud på.

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 19:37

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse

> Der findes også kinesiske muhammedanere... Det er ikke nationalitet,
> hudfarve, højde, øjenfarve, hårfarve, etc, etc, etc, det går ud på.

Hehe Yougotme.

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:27

On Wed, 18 Apr 2007 15:22:14 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
>utrolig meget.
>Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

sikkert fordi
den muhamedanske ideologi er det største problem menneskeheden lige nu
står over for

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 18:55

@ skrev:

> sikkert fordi
> den muhamedanske ideologi er det største problem menneskeheden lige nu
> står over for

Og vi ved jo alle hvad du mener at der skal gøres ved dette
indbildte problem, alle verdens 1200000000 muslimer skal
myrdes.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 18-04-07 19:49

On Wed, 18 Apr 2007 19:54:33 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Og vi ved jo alle hvad du mener at der skal gøres ved dette
>indbildte problem, alle verdens 1200000000 muslimer skal
>myrdes.

hvis du har en mere holdbar løsning så kom med den

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 19:56

@ skrev:

> hvis du har en mere holdbar løsning så kom med den

Synes du selv at 1200000000 mord er en "holdbar løsning"?

Løsningen er integration af de muslimer der bor i her,
en demokratisering af islam, støtte til moderate
muslimer osv.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 20:07

> Synes du selv at 1200000000 mord er en "holdbar løsning"?
>
> Løsningen er integration af de muslimer der bor i her,
> en demokratisering af islam, støtte til moderate
> muslimer osv.

Løsningen?
Løsningen på hvad?
Har du ikke lige påstået et andet sted at islam er et indbildt problem?

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 20:54

/Peter skrev:

> Løsningen?
> Løsningen på hvad?

Det er @ der påstår at det er en "løsning".

Er du enig i at aller verdens muslimer skal myrdes?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-04-07 20:18

Bertel Brander skrev:

> Løsningen er integration af de muslimer der bor i her,

Nix. De skal IKKE integreres, de skal assimileres.

> en demokratisering af islam,

En umulighed de næste mange hundrede år. Islam er idepolitisk på det
stade, hvor kristendommen var i middelalderen.

støtte til moderate
> muslimer osv.

Ja - skønt de så bliver truet på liv og lemmer af deres trosfæller.

--
Kurt Lund

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 20:55

Kurt Lund skrev:

> Nix. De skal IKKE integreres, de skal assimileres.

Whatever

> En umulighed de næste mange hundrede år.

Det er muligt, der er ingen vej uden om.

> støtte til moderate
>
> Ja - skønt de så bliver truet på liv og lemmer af deres trosfæller.

Netop når de bliver truet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 21:03

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> Nix. De skal IKKE integreres, de skal assimileres.

nej - vi har religionsfrihed og lever i et (påstået) demokratisk
land - så naturligvis er der ikke tale om assimilation- men om
integration. Men du er måske imod grundloven?

> En umulighed de næste mange hundrede år. Islam er idepolitisk
> på det stade, hvor kristendommen var i middelalderen.

Det betyder ingenting - de har stadig lov til at tro-også på
middelalderlig facon, om du vil.

> støtte til moderate
>
> Ja - skønt de så bliver truet på liv og lemmer af deres
> trosfæller.

det har ikke ændret antallet af moderate muslimer.

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-04-07 21:36

Arne H. Wilstrup skrev:

> nej - vi har religionsfrihed og lever i et (påstået) demokratisk
> land - så naturligvis er der ikke tale om assimilation- men om
> integration.

Vi har mere demokrati end du med din minimale, forkrøblede forstand kan
forstå. Ingen kan bruge dine politiske meninger til noget fornuftigt.
Kravl ned under stenen igen.

> Men du er måske imod grundloven?

Endnu et eksempel på, at du ikke evner at diskutere. Hvad fanden har det
med sagen at gøre? Jeg har ikke udtalt mig om begrænsninger i
religionsfrihed, men det fatter du naturligvis ikke. Du udstiller din
dumhed offentligt igen - tak for det. Jeg bider ikke på den.

> Det betyder ingenting - de har stadig lov til at tro-også på
> middelalderlig facon, om du vil.

Nix. Ikke når tankegangen er så radikal at "foreningen" er at opløse ved
dom - og det er dælme tæt på.

> det har ikke ændret antallet af moderate muslimer.

Og du fatter som sædvanlig ikke noget. Hvorfor tror du, der ikke er
flere - du er endnu mere tåbelig end jeg troede.

Gå væk - din forkrøblede abort.

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-05-07 22:36

"Kurt Lund" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> [...]
>
> Og du fatter som sædvanlig ikke noget. Hvorfor tror du, der ikke er
> flere - du er endnu mere tåbelig end jeg troede.

Altid rart at se et sobert og pænt sprogbrug...

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-05-07 22:46

On 2007-05-18 23:36:01 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> said:

> "Kurt Lund" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Altid rart at se et sobert og pænt sprogbrug...

Ja, det ved du jo alt om Kim, du er jo altid på pletten når soberheden
kyles ud af vinduet.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : @

Dato : 18-04-07 20:24

On Wed, 18 Apr 2007 20:55:47 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Synes du selv at 1200000000 mord er en "holdbar løsning"?
>
>Løsningen er integration af de muslimer der bor i her,

hvordan synes du selv det går?

eller er gået f.eks. i Pakistan Iran Libanon osv. ??

>en demokratisering af islam, støtte til moderate
>muslimer osv.

hvad for noget og hvad for nogen ??

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 20:59

@ skrev:

> hvordan synes du selv det går?

Det går ikke godt nok med integrationen i Danmark

> eller er gået f.eks. i Pakistan Iran Libanon osv. ??

Integration i Pakistan, Iran osv?

> hvad for noget og hvad for nogen ??

Demokratisering af Islam og moderate muslimer, kan du ikke læse?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 18-04-07 22:46

On Wed, 18 Apr 2007 21:59:00 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Det går ikke godt nok med integrationen i Danmark

jo det går rigtig godt med at integrere alle andre end netop
muhamedanere

>Integration i Pakistan, Iran osv?

nej

hvordan er det gået i lande hvor muhamedanere har fået magt?

>Demokratisering af Islam og moderate muslimer, kan du ikke læse?

jo

men når der skrives noget helt meningsløst og fuldstændig tåbeligt må
man vel bede om uddybelse

moderate demokratiske muhamedanere er noget ikke eksisterende

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 23:05

@ skrev:

> jo det går rigtig godt med at integrere alle andre end netop
> muhamedanere

Så derfor mener du at der er ok at dræbe 1200000000 mennesker?

> [...]

Så derfor mener du at der er ok at dræbe 1200000000 mennesker?

> moderate demokratiske muhamedanere er noget ikke eksisterende

Naturligvis findes der både moderater og demokratiske muslimer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 18-04-07 23:13

On Thu, 19 Apr 2007 00:04:49 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Så derfor mener du at der er ok at dræbe 1200000000 mennesker?

jeg efterlyste en bedre løsning

men det eneste du kunne diske op med var det sædvanlige utopiske
sludder

hvordan er det gået i lande hvor muhamedanere har fået magt?

nå er fakta FOR ubehagelig for dhimmierne?

>Naturligvis findes der både moderater og demokratiske muslimer.

nej

der findes afventende muhamedanere, som kun venter på at blive stærke
nok til at overtage f.eks. hele Europa

læs noget verdenshistorie og se hvordan det er gået i de store dele af
verden hvor man ikke i tide har bekæmpet muhamedanismen effektivt

f.eks. Egypten pakistan Afghanistan Palæstina Libanon osv.

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 18:52

@ skrev:

> jeg efterlyste en bedre løsning
>
> men det eneste du kunne diske op med var det sædvanlige utopiske
> sludder

Hvor sandsynligt mener du selv at det er at du kommer igennem
med dit ønske om at dræbe alle verdens muslimer?
Er det ikke bare det "sædvanlige utopiske sludder" fra din side?
Og en bekvem måde at undgå at gøre noget reelt ved problemerne.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 19:04

> [...]
> Er det ikke bare det "sædvanlige utopiske sludder" fra din side?
> Og en bekvem måde at undgå at gøre noget reelt ved problemerne.

Men, hvad kan vi gøre ved problemerne?
Jeg vil gerne have, at Danmark, IGEN bliver et rart sted at være.
Jeg kunne forestille mig, ligesom omkring år 1962. Det var inden Kennedy
blev skudt, og verden blev et utrygt sted at være.....

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 19:34

Pernille skrev:
> [...]
> Jeg kunne forestille mig, ligesom omkring år 1962. Det var inden Kennedy
> blev skudt, og verden blev et utrygt sted at være.....

Jeg er ikke sikker på at verden var et meget bedre sted at leve
i 1962, man kan heller ikke skrue tiden tilbage, så det er måske
også lidt ligegyldigt.

Med hensyn til islam og muslimerne er der ingen vej uden om en
integration af dem der bos hos os. Det er en lang sej kamp der
nok knap er begyndt.
Med hensyn til resten er verden er vi nødt til at støtte de
moderate og demokratiske muslimer og deres regeringer rundt om,
og forsøge at demme op for ekstremisterne i f.eks. Iran og
Afghanistan.
Det er naturligvis ikke en let eller enkelt vej, men det er den
eneste realistiske vej.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-04-07 19:51

> Jeg er ikke sikker på at verden var et meget bedre sted at leve
> i 1962, man kan heller ikke skrue tiden tilbage, så det er måske
> også lidt ligegyldigt.

Mange ting var langt fredeligere, der var masser af lande man kunne besøge
uden frygt, og mange områder i lande hvor man ikke risikerede livet ved at
komme. Som fx en udsendt i Mozambique også fortalte om i en genudsendt
P1-udsendelse. Man blev heller ikke slået ned på Strøget, for at tage et
sted man aldrig ville have troet kunne blive farligt at gå på, ved dag eller
nat.

> Med hensyn til islam og muslimerne er der ingen vej uden om en
> integration af dem der bos hos os. Det er en lang sej kamp der
> nok knap er begyndt.

Men ordet "integration" siger jo intet som helst, det er ikke operationelt,
hvis folk hellere vil være muslimer, så kan man jo ikke stille noget op med
det. Især da ikke når det er så let at holde sig for sig selv, og så let at
se hjemlandet TV og tage på lange rejser i hjemlandet.

> [...]
> Afghanistan.
> Det er naturligvis ikke en let eller enkelt vej, men det er den

Nu er der jo meget få moderate og demokratiske muslimske regeringer, OG det
går jo med rivende fart den forkerte vej.

Din vej er IKKE realistisk, hvis du tænker i "løsninger", - men man kan jo
ikke trylle, og kan kun gøre det mindst skadelige.

Der er et helt batteri af katastrofer lurende i horisonten, - læs evt Oxford
rapporten om disse ting, fx på www.opendemocracy.net

Men det er da helt fint at glæde sig over de gode tider, så længe de
varer, - carpe diem !

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-04-07 20:33

On Thu, 19 Apr 2007 20:34:27 +0200, Bertel Brander wrote:

> Jeg er ikke sikker på at verden var et meget bedre sted at leve
> i 1962, man kan heller ikke skrue tiden tilbage, så det er måske
> også lidt ligegyldigt.

'45 til '62, sytten år. Det er egentlig ikke længe at Pernille syntes
at verden var god.

Som 56årig mener jeg stadig at vi lever i god verden.

Jo, jeg kan huske at jeg var meget imod Vietnamkrigen, og er også imod
krigen i Irak;

Men jeg kan stadig synge med på "What a wonderfull world"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-04-07 09:46

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> [...]
> krigen i Irak;
>
> Men jeg kan stadig synge med på "What a wonderfull world"

Der er da masser af ting som er blevet bedre siden 62.
Verden er god nok, - man skal bare ikke se for mange udsendelser med
femårige børn som arbejder 15 timer i døgnet som maskiner. Og ikke se for
mange mullaher og andre galninge.

Og så skal man fremfor alt gribe dagen, mens den er der, der er et helt
batteri af katastrofer lurende i den nære fremtid.

Fra : @

Dato : 19-04-07 20:57

On Thu, 19 Apr 2007 19:52:00 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Hvor sandsynligt mener du selv at det er at du kommer igennem
>med dit ønske om at dræbe alle verdens muslimer?

det er desvære ikke sansynligt

så når folk ikke vil bekæmpe muhamedanismen på den eneste virksomme
måde

så må de jo underkaste sig det kommende kalifat

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 21:35

@ skrev:

> det er desvære ikke sansynligt

Hvorfor så gentage dette uhyrlige forslag igen og igen?

Var det ikke bedre at komme med realistiske bud på en
løsning?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 19-04-07 21:40

On Thu, 19 Apr 2007 22:35:21 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Hvorfor så gentage dette uhyrlige forslag igen og igen?
>
>Var det ikke bedre at komme med realistiske bud på en
>løsning?

hvis man vil muhamedanerne så ER der ingen løsning

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 22:08

@ skrev:

> hvis man vil muhamedanerne så ER der ingen løsning

Hvis man vil hvad muslimerne?

Skal vi bare ligge os ned og dø eller omvende os til islam?

Selvfølgelig er der andre måder.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 12:29

> [...]
>
> Løsningen er integration af de muslimer der bor i her,
> en demokratisering af islam, støtte til moderate

Mener du integration, på den måde, som piloterne, der fløj ind i World Trade
Center, var integrerede?

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:07

On Thu, 19 Apr 2007 13:29:09 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Mener du integration, på den måde, som piloterne, der fløj ind i World Trade
>Center, var integrerede?

elller som dem der bombede i Madrid og London

eller dem der her i landet overfalder en homoparade

eller overfalder politi og fredelige demonstranter
??

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 14:51

> [...]
>
> eller dem der her i landet overfalder en homoparade
>
> eller overfalder politi og fredelige demonstranter

Er det på DEN måde, der menes integrerede?

Fra : E.M.

Dato : 19-04-07 17:51

> Mener du integration, på den måde, som piloterne, der fløj ind i World
> Trade Center, var integrerede?

Hov-hov, det var FBI og CIA der stod bag det, vidste du ikke det?

E.M.

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 18:06

> Hov-hov, det var FBI og CIA der stod bag

Jo, det vil de gerne have, at vi tror.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-04-07 20:36

On Thu, 19 Apr 2007 18:50:55 +0200, E.M. wrote:

> Hov-hov, det var FBI og CIA der stod bag det, vidste du ikke det?
>
> E.M.

Så må de da have været "velintegrerede"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 18:53

Pernille skrev:

> Mener du integration, på den måde, som piloterne, der fløj ind i World Trade
> Center, var integrerede?

Skal det opfattes som et seriøst spørgsmål?

Hvis du skulle være i tvivl, svaret er nej.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 19:08

> Skal det opfattes som et seriøst spørgsmål?
>
> Hvis du skulle være i tvivl, svaret er nej.

Er det ikke uhyggeligt, at disse piloter blev betragtet som velintegrerede?
Jeg synes at det er MEGET uhyggeligt.
Kan man stole på nogen velintegreret muslim?
Jeg vil rigtig gerne, men har svært ved det!

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-04-07 19:22

Pernille skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke uhyggeligt, at disse piloter blev betragtet som velintegrerede?

Jo, nogle få muslimer der betragtes som velintegrerede udvikler sig
til terrorister, det må der naturligvis gøres noget ved.

> Jeg synes at det er MEGET uhyggeligt.
> Kan man stole på nogen velintegreret muslim?

Ja, det kan man godt. Jeg ville til enhver til have fuld tiltro til
folk som Kamal H. Qureshi, Naser Khader og Asmaa Abdol-Hamid for
blot at nævne nogle få.

> Jeg vil rigtig gerne, men har svært ved det!

Det er klart at hvis du sætter lighedstegn mellem "velintegreret muslim"
og 9-11 terrorist, kan det være svært.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : /Peter

Dato : 19-04-07 20:12

> [...]
> Jeg synes at det er MEGET uhyggeligt.
> Kan man stole på nogen velintegreret muslim?
> Jeg vil rigtig gerne, men har svært ved det!

Du kan ikke stole på NOGEN SOM HELST erklæret muhamedaner.
Forstå det og få resten af danmark til at forstå det!

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 20:03

> hvis du har en mere holdbar løsning så kom med den

Kunne de ikke bare affinde sig med at leve i en demokratisk verden.
Måske tvangsafvænning, afskedigelse af imamer, og lukning af samtlige
moskeer og rågetårne var et stort skridt i den rigtige retning

Fra : @

Dato : 18-04-07 20:25

On Wed, 18 Apr 2007 21:02:36 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Kunne de ikke bare affinde sig med at leve i en demokratisk verden.

nej det kan muhamedanere netop ikke og har aldrig kunnet

se blot hvordan det er gået et frodigt og fredeligt land som Libanon
siden muhamedanismen har fået magt der

Fra : Char Lee

Dato : 18-04-07 18:19

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message
> I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
> utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

Fordi nogle tilhængere af islam opfører sig enormt destruktivt. På nationalt
og internationalt plan.
Vores fantastiske evne til at genereliserer får os hurtigt til at frygte, at
enhver tilhænger af islam er en terrorist, som bare venter på at se sit snit
til at springe os alle i luften.

Og sådan forholder det sig jo ikke. Men i denne nyhedsgruppe vil du finde
uforholdsvis mange, som mener, at det gør. Så lyt til hvad du hører her, men
husk at tænke selv. For ikke alle der råber op herinde tænker rationelle
tanker.

Når det er sagt, så er jeg enig i, at de fanatiske muslimer udgør et
alvorligt problem. Jeg håber bare ikke det er de mest hadske mennesker, som
får lov at bestemme, hvordan vi skal rede dem alle over én kam.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-04-07 18:30

"Char Lee" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og sådan forholder det sig jo ikke. Men i denne >nyhedsgruppe vil du finde
> uforholdsvis mange, som mener, at det gør.

Nu skal man jo huske på at det er meget sjældent
at man høre/ser en Muslim uforbeholdent og utvetydigt
fordømme Islamisk terrorisme.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 19:23

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:462655c1$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nu skal man jo huske på at det er meget sjældent
> at man høre/ser en Muslim uforbeholdent og utvetydigt
> fordømme Islamisk terrorisme.

Meget meget sjældent at en muhamedaner uforbeholdent og utvetydigt
fordømmer noget som helst udført af en anden muhamedaner,
i den pædofile landevejsrøvers navn.

Fra : @

Dato : 18-04-07 19:47

On Wed, 18 Apr 2007 19:18:53 +0200, "Char Lee"
<snuskFJERN76@hotmail.FJERNcom> wrote:

> [...]
>enhver tilhænger af islam er en terrorist, som bare venter på at se sit snit

prøv lige at studere historien der hvor muhamedanismen i dag er
udbredt

Fra : Bertel Brander

Dato : 18-04-07 18:52

Pernille skrev:
> I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
> utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

Før og under 2. verdenskrig var det jøderne der var det yderste
højres ynglings skurke.
Senere blev det kommunisterne/russerne, i dag er det muslimerne.

Og gruppen er overbefolket med folk der mener at muslimerne er
skyld i alle verdens problemer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 19:27

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og gruppen er overbefolket med folk der mener at muslimerne er
> skyld i alle verdens problemer.

Måske ikke alle verdens problemer,
men de har tilgæld aldrig bidraget til at løse nogen som helst problemer
og er ikke i stand til at brødføde sig selv, noget må der sgu være galt
med denne såkaldte "religion".

Muhamedanerne er skydige i ideologi relaterede samfundsproblemer,
da ingen anden ideologi fylder, breder og mænger sig som islam gør,
..

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 18:59

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
>I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den
>religion, utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

Og det spørger du om, der er med til at bringe ved til bålet
i fremmedhadets navn? LOL!

Fra : Notion

Dato : 18-04-07 20:58

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
>utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

At være racistisk er ikke noget man er født til at blive, men noget man
bliver på grund af andre ting, som sker i ens liv. De fleste som bliver
racist, bliver det på baggrund af en social nedtur, denne nedtur giver dem
frygt i hverdagen og på baggrund af denne frygt opbygger de en "værn" som de
kan støtte sig til, men da dette "værn" kun findes, som en slags social
Stabilisator, kan du sagtens komme af med din racisme. Prøv at gå tilbage
til hvor der skete et skred i dit liv, måske en kæreste smuttede, eller en
jobskifte var ikke det rigtig og nu hænge du med mulen. Det er mange
muligheder for at gå tilbage og arbejde sig selv op derfra. Det er svært,
men det kan lade sig gøre, find evt. et kursus hvor du kan få "selv drive",
hvor du kan udvikle "tanke" omkring dig selv og få hjælp til at bruge dine
oplevelser. G i gang med at tænke for dig selv, glem den barrierer om at du
nu skal være bange for muslimer. Det er kun en frygt som er skabt af dig,
for at kompenserer for en forvirring / frustration.

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 11:21

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> barrierer om at du nu skal være bange for muslimer. Det er kun en frygt
> som er skabt af dig, for at kompenserer for en forvirring / frustration.

Hvor lyder du dog klog...

Men jeg tror mere at det er hændelser som fx. "9.11" der gør at folk tænker
om islam, som de gør.
Jeg selv er ikke racist. Helt sikkert. Men, de piloter, der fløj ind i
husene i New York, var "velintegrerede" muslimer, i den vestlige verden.
KAN man stole på velintegrerede muslimer. - Jeg vil gerne. Men er jeg ikke
lidt naiv....

Fra : Notion

Dato : 19-04-07 17:48

> Hvor lyder du dog klog...

Er jeg også. men har du arbejdet med personer som har været udsat for totur,
får du en stor erfaring i had / racisme.

> [...]
> KAN man stole på velintegrerede muslimer. - Jeg vil gerne. Men er jeg ikke

Nej de var nemlig ikke velintegreret i det Demokratiske samfund. De forblev
alene og med en anden agenda, de vidste hvad de ville, men at tillægger 11.
september dit had er ikke det rigtige.

Du kan se, at du netop begynder at opfører dig fanatisk, du går op i hadet
til en bestemt gruppe, akkurat som de gjorde, hvad er forskellen? At du ikke
har en åndelig tilbeder, en som kan manipolere dig?

11. september var forfærdeligt og man ved jo at Bin laden og Co. Står bag,
men det er jo organisationen el-Qaeda du skal hade og ikke en bestemt
gruppe. Det du netop gør nu er, at du faktisk også hader den unge pige på 18
som døde på grund af hendes kærlighed, hun er jo muslim og du hader den
gruppe, altså kan du ikke sorterer dem. Husk at du gå efter gruppen
muslimer, du går ikke efter terroristerne, du går ikke efter
fundamentalisterne, du går efter alle.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 18:03

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Er jeg også. men har du arbejdet med personer som har været udsat for
> totur, får du en stor erfaring i had / racisme.

At skulle høre på dig og dit ævl, er også en slags tortur *G*

Fra : Notion

Dato : 19-04-07 18:25

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> At skulle høre på dig og dit ævl, er også en slags tortur *G*

Det er kun fordi du er så uviden. Ellers ville du jo nyde at være i skole
igen, men da du har en forbi med at lære, ja så kan du selvfølgelig ikke
tåle viden.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 18:28

> Det er kun fordi du er så uviden. Ellers ville du jo nyde at være i
> skole igen, men da du har en forbi med at lære, ja så kan du
> selvfølgelig ikke tåle viden.

En fobi imod at lære ? LOL jeg har sikkert glemt flere ting end du har lært.

Fra : Notion

Dato : 19-04-07 18:58

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> En fobi imod at lære ? LOL jeg har sikkert glemt flere ting end du har
> lært.

Du har da aldrig lært noget, så hvordan kan du så glemme det?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 19:07

> Du har da aldrig lært noget,

Ikke af dig nej, men det skyldes jo du er dummere end vådt bølgepap.

Fra : Notion

Dato : 19-04-07 20:28

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ikke af dig nej, men det skyldes jo du er dummere end vådt bølgepap.

Og det er din argumentation? hvem viser nu indhold af vådt bølgepap, nemlig
dig. Jeg kan kun sige, kom nu i gang med at få lidt viden, ellers ender det
med at du bliver gammel uden at du opdager det.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 22:10

> [...]
> nemlig dig. Jeg kan kun sige, kom nu i gang med at få lidt viden,
> ellers ender det med at du bliver gammel uden at du opdager det.

LOL jaja, du har nok ret i dit forskruede lille hoved *G*

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 00:46

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> LOL jaja, du har nok ret i dit forskruede lille hoved *G*

Ja du har en velformuleret argumentation. Not

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 18:09

> [...]
> gruppe, altså kan du ikke sorterer dem. Husk at du gå efter gruppen
> muslimer, du går ikke efter terroristerne, du går ikke efter

Jeg har engang hørt dette udtryk: The only indian you can trust, is a dead
indian. Det var noget, de hvide sagde om indianere, dengang.
Men sådan har jeg det nok lidt med muslimer, efter 11. sept.
Hvordan kunne "velintegrerede" muslimer handle, som de gjorde?

Fra : Notion

Dato : 19-04-07 18:32

> [...]
> Men sådan har jeg det nok lidt med muslimer, efter 11. sept.
> Hvordan kunne "velintegrerede" muslimer handle, som de gjorde?

Prøv at læse om deres "opførelse", i forbindelse med samesætning af denne
gruppe. Var de da velintegreret? Nej de var nemlig ikke. De havde jo en helt
anden agenda, akkurat som andre "sovne" terrorister. Prøv at søge i Tyske
medier omkring 11. september, de har udførlige dækning af baggrund, samt
handlinger.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 18:30

> [...]
> Men sådan har jeg det nok lidt med muslimer, efter 11. sept.
> Hvordan kunne "velintegrerede" muslimer handle, som de gjorde?

Det var jo for en større sag, vi ved jo fra ham tossen her i gruppen, at
selvmord er blot for at beskytte sig selv, kunne de så ikke gøre det i et
vulkan krater ?

Fra : Zeki

Dato : 19-04-07 07:16

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>I denne nyhedsgruppe fylder islam, og alt hvad følger med den religion,
>utrolig meget.
> Hvorfor mon det er sådan? Jeg spørger bare...

dk.politik er yndet legeplads for fremmedforskrækkede.

Mvh
Zeki

Fra : Malene P

Dato : 19-04-07 07:22

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>
> dk.politik er yndet legeplads for fremmedforskrækkede.

Og for de, der konsekvent ikke ser noget som helst problem i
fremmedinvasionen og de mange "enkeltstående tilfælde".

Malene P

Fra : Notion

Dato : 20-04-07 22:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og for de, der konsekvent ikke ser noget som helst problem i
> fremmedinvasionen og de mange "enkeltstående tilfælde".

Det er da kun dig som kan se enkeltstående tilfælde og du ser dem kun med
det øjne som kan se dark skin, men det er du vel selv klar over?

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 22:28

> [...]
>
> Det er da kun dig som kan se enkeltstående tilfælde og du ser dem kun
> med det øjne som kan se dark skin, men det er du vel selv klar over?

Så længe du kun tror det handler om hudfarve, så kan du ikke rigtig
tages alvorligt.

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 00:51

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Så længe du kun tror det handler om hudfarve, så kan du ikke rigtig tages
> alvorligt.

Det handler da ikke om andet, kom nu ikke og fortæl mig, at vi bliver
overfaldet og omvendt til muslimsk stat. Skal vi så kalde på Mogens og lade
ham give dig en omgang med hans store viden indenfor "Psykiatrien".

Nej vi bliver ikke overfaldet, hvorfor skulle vi dog det, hvorfor vil du gå
og være angst for ingenting. Du bruger så meget af din hverdag på noget ikke
virkeligt. Kom ud af din utryghed og oplev friheden ved at viden noget.

Fra : Pernille

Dato : 21-04-07 07:58

> [...]
> gå og være angst for ingenting. Du bruger så meget af din hverdag på noget
> ikke virkeligt. Kom ud af din utryghed og oplev friheden ved at viden

Notion, det kan jo også være, at det er dig der vender det blinde øje til,
samtidig med at du er naiv.

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 11:40

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse

> Notion, det kan jo også være, at det er dig der vender det blinde øje til,
> samtidig med at du er naiv.

Nej jeg er ikke blind, så sent som i fredags snakkede jeg om abort
mulighederne i Danmark med en familie fra Pakistan. De blev oplyst omkring
muligheder for at afbryde uønsket graviditet. Så du kan se de er ikke
farlige, på den måde som DF vil gøre dem til. De har ønsker om samfundet
både for sig selv og for deres efterkommer og de ønsker bygger altså ikke på
en 2plan" om at lave Danmark om til en muslimsk stat. Men tværtimod at
beholde vores normer og værdisyn.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-04-07 12:21

> [...]
> på en 2plan" om at lave Danmark om til en muslimsk stat. Men tværtimod at

"De"? fordi en familie snakker om abort, som IKKE er forbudt inden for
islam, - det viser intet som helst.

Mon ikke omkring 50% som i England, ville foretrække at leve under sharia?
Det har stadigvæk intet at gøre med "en plan" om noget som helst, - der er
bare tale om en uundgåelig udvikling i takt med at muslimerne vil udgøre
større og større procentdel af befolkningen. Mange af dem tror - som
kommunisterne før dem - at man kan bevare det gode vi allerede har, og
samtidig ændre systemet fuldstændig. De ved ikke at *grunden* til at vi har
frihed og velstand NETOP er at vi ikke er religiøse og at vi har en meget
udstrakt ytringsfrihed. Men mennesker ER jo ikke særligt rationelle, så
hvorfor skulle de nye borgere være mere fremsynede end alle de forvirrede
venstreorienterede for fra 25 år siden, tænk hvis DE havde fået systemet
skiftet ud med et DDR-lignende i den naive tro at denne "lighed" ville være
en velsignelse.

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 14:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> venstreorienterede for fra 25 år siden, tænk hvis DE havde fået systemet
> skiftet ud med et DDR-lignende i den naive tro at denne "lighed" ville

Vil du sammenligne Engelske forhold med Dansk? I England ved de ikke engang
hvem der er i landet, så hvordan kan der overhovedet foregå en integration.?
Så selvfølgelig lever de efter de normer de kender, men med den forskel at
de er i et land med demokrati, men igen uden en ordentlig integration duer
det ikke. Vi skal jo ikke lave den samme fejl som i 70'r.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-04-07 15:44

> [...]
> integration duer det ikke. Vi skal jo ikke lave den samme fejl som i 70'r.

Hvad ved de ikke? De har i England gået ind for det multikulturelle
samfund, - præcis som de fleste velmenere i Danmark, - nu er de så blevet
klogere, som også selv De Radikale her i DK. Folk ændrer ikke bare lige
kultur, det tager flere generationer. Den islamforsker som var ansat i UK og
som nu er på Kbhvns Uni, han mener at det vil tage tre - fire generationer,
dvs vel 100 år. Sagen er jo bare at inden da vil der være kommet millioner
af muslimer direkte fra landsbyerne i Asien og Mellemøsten, - så mon ikke
deres kultur vil vinde kampen om sjælene.

Integration er kun et mantra, og det er ikke noget man bare "gør".
Kinesere og indere er "integreret" i UK, og ikke fordi man har "behandlet"
dem på en eller anden smart måde, men deres kultur gør, at de af sig selv
søger viden og indflydelse. Muslimer er mest interesseret i "næste liv" -
som de ofte selv udtrykker det, og det allervigtigste i tilværelsen er at
være "en god muslim", - de to ting gør jo bare ikke en velhavende og fri,
lige som tæsken i Koranen, og udenadslæren, ikke betyder at de muslimske
lande bliver velstående.

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 17:05

> [...]
> kommet millioner af muslimer direkte fra landsbyerne i Asien og
> Mellemøsten, - så mon ikke deres kultur vil vinde kampen om sjælene.

Nej du skal undersøge forholdene i England, prøv at se hvordan og hvornår
det er påkrævet at registrerer sig på "folkeregistreret". Du kan flytte ind
hos en "kammerat" og derved kan du lovligt bo i England hvis du først er
inde i landet, hvis du skal stemme skal du lige op og melde hvor din bolig
er, så er der på den baggrund en velfungerende integration?

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 17:08

> [...]
> lige som tæsken i Koranen, og udenadslæren, ikke betyder at de muslimske

Nej hvem siger de er integreret, du mener hvis folk bare passer sig selv så
er de integreret? Hvad med at tillægge sig Engelsk norm, Engelsk livssyn
osv. det er integration. Du kan ikke sige at bare det at folk passer sig
selv og ikke laver "besværligheder" så er de integreret.

Og lad være med at se et hvidt spøgelse som ikke findes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-04-07 18:11

> [...]
> passer sig selv og ikke laver "besværligheder" så er de integreret.
>
> Og lad være med at se et hvidt spøgelse som ikke findes.

Du vrøvler. Kinesere og indere scorer højere end typeenglændere i det
"engelske" skolevæsen, DE mener de er integreret, og englænderne mener de er
integreret, - hvad i alverden vil du mere. Noget med at nogle ikke har meldt
sig til folkeregisteret

Må man nu heller ikke have succes-historier for andre asiater, fordi
muslimerne ligger helt i bunden af både skolesystem og naturligvis mht at
have tilknytning til arbejdsmarkedet? Islam ER noget for sig selv, og du kan
prøve at bortforklare det fra nu og til juleaften, det ændrer ikke på
empirien.

Kinesere og indere har 'heller ikke' templer, hvor de prædiker at alle
englændere bør bræbes, som du kunne se flere muslimske prædikanter docere
over på udsendelsen på Kanal Fire i England for et par måneder siden. Igen
og igen og igen - ikke den med at "det jo ikke er alle muslimer" og så
videre, - det er et bekymrende stort antal, 13 pct siger selv at de ønsker
terror i Vesten, og mange føler intet for England overhovedet.

Omkring to trediedele er der ikke særlige problemer med, hvis du absolut vil
have at vi skal have det med hver gang vi taler om problemer med de
uhyggelige sider af islam. Islam er en tragedie både for de islam-ramte, og
for resten af verden, - som fx også den i Tyrkiet mangeårigt boende
forfatter Henrik Nordbrandt siger, - og han kender sagen indefra, inclusive
venner som er blevet dræbt af de fromme dræbere.

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 18:38

> [...]
> er integreret, - hvad i alverden vil du mere. Noget med at nogle ikke har

Du høre om nogen, og sigerdermed alle, det er jo ikke korekt vel.

> [...]
> kan prøve at bortforklare det fra nu og til juleaften, det ændrer ikke på

Hvor en muslim ligger i forhold til andre er jeg da ligeglad med på sin vis,
men at du siger alle muslimer er jo forkert. Prøv nu at koncentrerer dig om
dem, som en evt. artikel omhandler og ikke bare pr. automatik sige alle.

> [...]
> videre, - det er et bekymrende stort antal, 13 pct siger selv at de ønsker
> terror i Vesten, og mange føler intet for England overhovedet.

Igen tror du alle muslimer prædiker på den måde, så er du da langt forbi din
egen formåen?

> [...]
> forfatter Henrik Nordbrandt siger, - og han kender sagen indefra,
> inclusive venner som er blevet dræbt af de fromme dræbere.

Nej hvorfor er islam en tragedie? At du ikke kan lide dem er din holdning,
men at fortælle med fordomme om at det er en tragedie er da forkert, da du
ikke giver udtryk for at det er din holdning. Hvis muslimer var farlige
havde de da allerede gjort kål på os, 1.2 mia. som alle har en kniv og
bombebælte LOL de kan tage 4 med så 1.2 * 4 = 4.8 så dem der er tilbage får
sku et kedeligt liv. Ikke noget tv, ikke nogen til at lave pizza, osv. Øv øv
for dem. LOL ... pas på et hvidt spøgelse bag dig. løøøøbbbbbbbb mand ..

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-04-07 20:04

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Du høre om nogen, og sigerdermed alle, det er jo ikke korekt vel.

Jeg baserer mig ikke - som du åbenbart gør, på to mennesker, eller på et
par anekdoter. Det er naturligvis fra de britiske myndigheders statistikker
og rapporter, OG har været diskuteret i fx The Independent mange gange.

> [...]
> alle.

> Igen tror du alle muslimer prædiker på den måde, så er du da langt forbi

Du er åbenbart langt uden for pædagogisk rækkevidde, kan du overhovedet
læse?

> [...]
> får sku et kedeligt liv. Ikke noget tv, ikke nogen til at lave pizza, osv.
> Øv øv for dem. LOL ... pas på et hvidt spøgelse bag dig. løøøøbbbbbbbb

Tag nu og læg den sidste flaske whisky væk, det ender galt !

Fra : Notion

Dato : 22-04-07 00:33

> [...]
> par anekdoter. Det er naturligvis fra de britiske myndigheders
> statistikker og rapporter, OG har været diskuteret i fx The Independent

Og de fortæller at muslimerne er integreret ??? Link lige til de sider tak.

> Du er åbenbart langt uden for pædagogisk rækkevidde, kan du overhovedet
> læse?

Hvad er nogle og hvad er alle for dig??

> Tag nu og læg den sidste flaske whisky væk, det ender galt !

nej du skal ikke være bange for et hvidt spøgelse som ikke findes, lad nu
være med at have den uro og kom tilbage til et rigtig liv. Stem socialistisk
næste gang og få ro i livet igen.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 22:27

> [...]

> mulighederne i Danmark med en familie fra Pakistan. De blev oplyst
> omkring muligheder for at afbryde uønsket graviditet. Så du kan se de

Hvordan i hede hule helv*** kan en snak om abort bevise de ikke er farlige ?

Fra : Notion

Dato : 23-04-07 19:52

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Hvordan i hede hule helv*** kan en snak om abort bevise de ikke er farlige
> ?

Fordi du ikke kender noget til dem du er bange for, derfor spørger du om det
her.

Få din uviden ned på en niveau, som gør dig i stand til at kende bare lidt
til dem du er bange for.

Det er dig som mangler at integrer dig i samfundet. kom ud og oplev
friheden, lær noget og formindske din uviden.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 20:01

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi du ikke kender noget til dem du er bange for, derfor spørger du
> om det her.

Nej jeg spørg fordi dine påstande er så langt ude som de kan komme.

> Få din uviden ned på en niveau, som gør dig i stand til at kende bare
> lidt til dem du er bange for.

Du snakker som du har forstand til (så du burde faktisk ikke sige noget)

> Det er dig som mangler at integrer dig i samfundet. kom ud og oplev
> friheden, lær noget og formindske din uviden.

Skift nu den plade, eller kan du ikke skrive andet end dit ævl ?

Fra : Notion

Dato : 23-04-07 21:51

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Nej jeg spørg fordi dine påstande er så langt ude som de kan komme.

Nej det er fordi du ikke forstår "handling", derfor er du inaktiv i
forståelse, både af dig selv og af andre.

> Du snakker som du har forstand til (så du burde faktisk ikke sige noget)

Hvornår har du skrevet noget som man kan kalde "indhold". Du går og opdigter
hændelser som så forbliver rigtige i din verden, men du kan ikke i
virkeligheden adjektiv påføre dig en viden.

> Skift nu den plade, eller kan du ikke skrive andet end dit ævl ?

Når du siger det er ævl, er det på baggrund af din mangle indre
"oversættelse", men forbliv i din verden med den uviden du har og som du
demonstreret mange gange her at du indeholder.