AMD Athlon tb 1333 Mhz
Fra : Le Moi

Dato : 03-07-01 22:16

Min Athlon kan til tider være helt op til 66 grader.... Hvor varme er
jeres..? Jeg skal ud og ha sat en ny/ekstra køler i imorgen. Hvis den skal
ha en god temperatur hvad er det så..? Altså jo koldere jo bedre men en
50-55 grader skulle det ikke være i orden??

-------------
Mvh Le Moi
"The truth is out there"

Fra : Kim L.T.

Dato : 03-07-01 22:34

> [...]
>ha en god temperatur hvad er det så..? Altså jo koldere jo bedre men en
>50-55 grader skulle det ikke være i orden??

Min kører mellem 49-59 afhængig af belastning og varighed! Jeg bruger en Thermal
Take Volcano II, som jeg er ekstrem glad for (og for pokker, hvor var den nem at
installere)!

/Kim T.

Fra : DaWizeGuy

Dato : 03-07-01 23:02

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ha en god temperatur hvad er det så..? Altså jo koldere jo bedre men en
> 50-55 grader skulle det ikke være i orden??

Min Athlon 1333@1400 MHz er 44-48 grader afhængig af stuetemperatur og
belastning. Jeg bruger en Taisol CGK742 med en GlobalWin 60 mm blæser og
ArcticSilver køelpasta. Desuden har jeg installeret to ektra 80 mm
kabinetblæsere, en der trækker luft ind foran, og en der suger den varme
luft ud af kabinettet bagtil. Alene to kabinetblæser akn betyde 6-8 graders
forskel.

---
Mvh
Anders

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 03-07-01 23:44

Med fare for at lyde som en reklame for www.studiedata.dk så vil jeg
opfordre dig til at kigge på deres hjemmeside, de har masser af udstyr til
køling og styring af blæsere...
Min egen AMD 1200 Thunderbird kører ved 52 grader ca.

Fra : Simon

Dato : 04-07-01 20:51

min er med kabinet på også omkring 66C med Hedgehog køleprofil fra
www.studiedata.dk og en Delta Black Label 60mm køler monteret på denne...
uden kabinet og med normal (22C) stuetemp ligger min cpu på 32C....
det er en T-Bird 1.2GHz.... den er altid under fuld belastning hvis det har
noget at sige, da jeg kører UD (kræft forskningsprogram - enhver må gøre sit
www.ud.com ) i baggrunden....

Jeg har problemer med at mine blæsere i kabinettet sidder for tæt på de små
huller i kabinettet så de kan ikke suge nok luft ind, sørg for at få dem
mindst ½ cm ud fra kabinettet hvis du skal have nogen... så yder de bedre
(meget bedre)...
jeg har 3x 80mm installeret og desværre yder de stort set intet grundet min
fejl, som jeg først har opdaget idag, da termostaten sagde at mine hdd var
52C..... det er vidst ikke så godt - nogen der ved hvor varme de må være ?

Håber det hjalp !
mvh.Simon

Fra : Simon

Dato : 04-07-01 21:09

> [...]
har
> noget at sige, da jeg kører UD (kræft forskningsprogram - enhver må gøre

nøøøøj - den faldt med 7C på 10min da jeg stoppede UD agenten.... nå man
skal vel have varme
et eller andet sted fra, på med den igen.
-Simon