Danmark kritiseres af FN
Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:50

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nu lyver du igen...

Du sagde "Er de da ikke blevet straffet for deres udåd" som svar
på mit spørgsmål om hvorvidt de omtalte amerikanske soldater bar
"hele ansvaret*"

*(dit oprindelige postulat)

Du er uden argumenter, og derfor proklamerer jeg nok engang sejr

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 20:26

On 17 Apr 2007 18:50:17 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du er uden argumenter, og derfor proklamerer jeg nok engang sejr

ROTFL... Du kan da proklamere hvad du har lyst til... ))))

Fra : @

Dato : 17-04-07 23:30

On Tue, 17 Apr 2007 21:26:22 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>ROTFL... Du kan da proklamere hvad du har lyst til... ))))

han har blot vundet prisen som nr. 2 efter Wilstrup

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 09:46

On Wed, 18 Apr 2007 00:30:16 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>han har blot vundet prisen som nr. 2 efter Wilstrup

Det er første gang i lang tid, at Wilstrup har fået reel konkurrence,
som den mest Useriøse herinde (når man ser bort fra Jesus og
Laudahn)....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 14:31

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det er første gang i lang tid, at Wilstrup har fået reel konkurrence,
>som den mest Useriøse herinde (når man ser bort fra Jesus og
>Laudahn)....

Jeg er altid 100% saglig, og benytter IKKE personangreb (som
overstående)

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 15:33

On 18 Apr 2007 13:31:10 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg er altid 100% saglig, og benytter IKKE personangreb (som
>overstående)

ROTFL....

Du er totalt usaglig, du lyver konstant og du svarer aldrig på
spørgsmål..... ))))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 16:34

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>ROTFL....

>Du er totalt usaglig, du lyver konstant og du svarer aldrig på
>spørgsmål..... ))))

Hvor? Nævn eet eksempel

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 17:54

On 18 Apr 2007 15:34:26 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvor? Nævn eet eksempel

F.eks. dit fantasi-rige i Tyrkiet....

Du kalder et ISBN-nummer for dokumentation...

Vil du have flere eksempler...???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:45

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>F.eks. dit fantasi-rige i Tyrkiet....

Forkert

>Du kalder et ISBN-nummer for dokumentation...

DU fik bognavn og ALT relevant

>Vil du have flere eksempler...???

Ja

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 21:57

On 18 Apr 2007 19:44:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Forkert

Så bevis det....

>DU fik bognavn og ALT relevant

Et bognavn er IKKE noget bevis.....

>Ja

Hvad med din påstand om at "rettroende" muslimer ikke slår uskyldige
ihjel...??? Var det ikke knap 200 de myrdede i Baghdad i dag...???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 22:11

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Så bevis det....

Du har fået bevis

>Et bognavn er IKKE noget bevis.....

En referense til veldokumenteret historieskrivning ER

>Hvad med din påstand om at "rettroende" muslimer ikke slår uskyldige
>ihjel...??? Var det ikke knap 200 de myrdede i Baghdad i dag...???

"Myrdede" er ikke nødvendigvis "uskyldige"

Fra : @

Dato : 18-04-07 23:06

On 18 Apr 2007 21:10:40 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du har fået bevis

>En referense til veldokumenteret historieskrivning ER

>"Myrdede" er ikke nødvendigvis "uskyldige"

det render da som lort fra et muhamedanersvin

ved at bringe em bombe til sprængning i et tæt befærdet område har
terrorostene slet ingen herredømme over hvem der blvier ramt

så dit "nødvendigvis" er det rene vås og tomgangsvrøvl

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 11:50

@ <1@invalid.net>:

> [...]

>terrorostene slet ingen herredømme over hvem der blvier ramt
>så dit "nødvendigvis" er det rene vås og tomgangsvrøvl

Stråmands argument

Fra : @

Dato : 19-04-07 12:51

On 19 Apr 2007 10:50:25 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Stråmands argument

nej

mener du at en bombe anbragt på en markedsplads kun rammer

"skyldige" ??

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 13:12

@ <1@invalid.net>:

>nej

>mener du at en bombe anbragt på en markedsplads kun rammer

> "skyldige" ??

Formentligt ikke, men det var jo det, som var stråmanden, da jeg
aldirg har hævdet noget om en sådan "markedsplads"

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:29

On 19 Apr 2007 12:11:51 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Formentligt ikke, men det var jo det, som var stråmanden, da jeg
>aldirg har hævdet noget om en sådan "markedsplads"

du kommer blot med noget totalt intetsigende sludder som forsvar for
koran-nazistiske terrorister

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 15:15

@ <1@invalid.net>:

>du kommer blot med noget totalt intetsigende sludder som forsvar for
>koran-nazistiske terrorister

Det var dig, som nævnte "markedsplads"

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 07:44

wrote:

>Du har fået bevis

Nej, jeg har fået tal og det beviser ikke en skid.....

>En referense til veldokumenteret historieskrivning ER

En reference er IKKE et bevis.... Citer hvad der rent faktisk står i
bogen....

Du er kraftedeme syg at høre på.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 11:54

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nej, jeg har fået tal og det beviser ikke en skid.....

En hevisning til videnskabelig bog ER dokumentation. Du nægter at
acceptere det du fik, som du selv bad om, så du har tabt, endnu en gang

>Du er kraftedeme syg at høre på.....

Mener du DK, som bombede irakere og serbere?

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 14:33

On 19 Apr 2007 10:53:35 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>En hevisning til videnskabelig bog ER dokumentation. Du nægter at
>acceptere det du fik, som du selv bad om, så du har tabt, endnu en gang

En HENVISNING er ikke et BEVIS....!!!!!!

>Mener du DK, som bombede irakere og serbere?

Nu snakker du udenom igen...

Har (terrorist) muslimer myrdet ca. 200 uskyldige mennesker i Irak i
dag, eller ej...???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 15:19

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nu snakker du udenom igen...

Hvorfor svarer du ikke på spørgsmål ?

>Har (terrorist) muslimer myrdet ca. 200 uskyldige mennesker i Irak i
>dag, eller ej...???

Jeg ved ikke, om de var uskyldige, eller om der var tale om
muslimer

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 15:56

On 19 Apr 2007 14:18:34 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvorfor svarer du ikke på spørgsmål ?

Fordi det ikke har en skid med sagen at gøre....

>Jeg ved ikke, om de var uskyldige, eller om der var tale om
>muslimer

Nej, du VIL ikke svare fordi du godt ved at det er sandt og at du i
givet fald bliver nødt til at erkende store fejl i din naive tro på
muslimernes ufejlbarlighed....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 16:08

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nej, du VIL ikke svare

FOrkert

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 16:16

On 19 Apr 2007 15:07:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>FOrkert

Nej, det er lige præcis derfor.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 16:30

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nej, det er lige præcis derfor.....

Hvorfra kender du mine "motiver"? Måske det er DIG, som LYVER

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 17:19

On 19 Apr 2007 15:30:12 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvorfra kender du mine "motiver"?

Det er den eneste logiske forklaring....

Du plaprer hele tiden løs om (alle) muslimernes gode og fredelige
sider, men hver gang der kommer beviser for (nogen) muslimers onde og
voldelige sider, så snakker du udenom eller nægter at svare....

Det kan kun være fordi du nægter at se muslimernes dårlige sider i
øjnene, da det vil ødelægge din paradisiske fantasiverden....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 18:53

> [...]

>sider, men hver gang der kommer beviser for (nogen) muslimers onde og
>voldelige sider, så snakker du udenom eller nægter at svare....

Hvor? Hvad har jeg sagt?

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 19:46

On 19 Apr 2007 17:53:11 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvor? Hvad har jeg sagt?

Gaaaaaaaaaaab... Kom igen når du har læst hvad du SELV har skrevet...