Islam
Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:44

@ <1@invalid.net>:

>mener du i ramme alvor at
>massemord
>plyndring
>religiøs undertrykkelse
>kvindeundertrykkelse
>voldtægt af niårige piger

Forkert ordvalg

>samt stening af mennesker

Straf for forbrydelse

>som muhamedanismen altid har stået for
>skulle være udtryk for andet en det rene uforfalskede barbari?
>og du kan godt spare dine evindelige løgne om at sådan er
>muhamedanismen ikke
>1350 års historie viser netop at sådan ER muhamedanismen

Du vil gerne udlægge det som noget negativt og fordreje billedet
af islam. Men der er altid mening bag handlingerne. Lad og starte
med "massemord":

Det er ganske korrekt, at koranen byder os at bekæmpe vores
fjender med også voldelige midler - men du mener måske, man
ALDRIG skal bekæmpe fjender med vold?

Fra : /Peter

Dato : 17-04-07 20:24

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Du vil gerne udlægge det som noget negativt og fordreje billedet
> af islam.

>Men der er altid mening bag handlingerne.

Den må vi lige ha igen,
muhamedanrne har aldrig foretaget sig nogen som helst,
aldrig udført en handling der giver mening,
de har simpelt hen aldrig tilført denne verden noget af værdi.

Og hvorfor mon, kære Al-kalifat?
Fordi de bruger al tiden til at bede for en gud som har forudbestemt
alting,
sagt at sådan skal det være og sådan bliver det.
Men stagnation er det eneste der er sket i 1500 år, siden den pædofile
landevejsrøver
"kom til magten".

> Lad og starte med "massemord":
> Det er ganske korrekt, at koranen byder os at bekæmpe vores
> fjender med også voldelige midler - men du mener måske, man
> ALDRIG skal bekæmpe fjender med vold?

Og jeres fjender er ALLE der ikke er muhamedanere, ikke sandt
al-kalifat?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 21:25

/Peter <nospam@no.mail>:

>Og jeres fjender er ALLE der ikke er muhamedanere, ikke sandt
>al-kalifat?

Nej

Fra : @

Dato : 17-04-07 23:45

On 17 Apr 2007 20:25:27 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nej

jo

Qur'an 8:39 "So, fight them till all opposition ends and the only
religion is Islam."

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 08:25

@ <1@invalid.net>:

>jo

>Qur'an 8:39 "So, fight them till all opposition ends and the only
>religion is Islam."

Og hvem referere "them" så til?

Fra : @

Dato : 18-04-07 09:30

On 18 Apr 2007 07:25:19 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Og hvem referere "them" så til?

fuldstændig ligegyldigt,
da det soleklart er en opfordring til vold og drab på
ikke-muhamedanere

og historien har gennem 1350 tydeligt vist at det er det eneste
muhamedanere har gjort overalt - -
ført sig frem med massemord terror og undertrykkelse

Fra : Pernille

Dato : 18-04-07 14:09

> jo
>
> Qur'an 8:39 "So, fight them till all opposition ends and the only
> religion is Islam."

Ja, det er jo uhyggelige ord. Utroligt, at nogle mennesker kan leve efter
den tro.
Er vi ikke lidt naive vi danskere. Hvad skal de mennesker her i landet.
Udryde os?

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-07 18:59

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Er vi ikke lidt naive vi danskere. Hvad skal de mennesker her i
> landet. Udryde os?

Ja, det er det Venstrefløjen ønsker.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : @

Dato : 17-04-07 23:27

On 17 Apr 2007 18:44:27 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det er ganske korrekt, at koranen byder os at bekæmpe vores
>fjender med også voldelige midler - men du mener måske, man
>ALDRIG skal bekæmpe fjender med vold?

pladder

muhamedanismen er kun blevet udbredt med vold terror og undertrykkelse

derfor er den så lig nazismen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 08:27

@ <1@invalid.net>:

>pladder
>muhamedanismen er kun blevet udbredt med vold terror og undertrykkelse
>derfor er den så lig nazismen

Hvorfor svarer du ikke?

Nazismen opstod som følge af demokrati

Fra : @

Dato : 18-04-07 09:32

On 18 Apr 2007 07:27:09 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvorfor svarer du ikke?
>
>Nazismen opstod som følge af demokrati

læs du heller lidt europahistorie

Hitlers metoder var meget lig Muhammeds

man opfandt eller udførte selv en ugerning som man ved hjælp af
propaganda kunne påstå at ens fjender var ansvarlig for,
for derefter at have en undskyldning for at gå i krig

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 14:39

@ <1@invalid.net>:

>læs du heller lidt europahistorie

Blev HItler ikke demokratisk valgt?

>Hitlers metoder var meget lig Muhammeds

>man opfandt eller udførte selv en ugerning som man ved hjælp af
>propaganda kunne påstå at ens fjender var ansvarlig for,
>for derefter at have en undskyldning for at gå i krig

Hvad var disse beskyldninger og mod hvem?

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:40

On 18 Apr 2007 13:39:09 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Blev HItler ikke demokratisk valgt?

nej

>Hvad var disse beskyldninger og mod hvem?

jeg har slet ikke rede på alle de løgne muhamedanere gennem tiden har
udbredt som et ynkeligt forsvar for deres ugerninger

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:54

@ <1@invalid.net>:

>nej

Hvordan kom han så til magten?

>jeg har slet ikke rede på alle de løgne muhamedanere gennem tiden har
>udbredt som et ynkeligt forsvar for deres ugerninger

Godt, så du tilbagetrækker dine påstande

Fra : @

Dato : 18-04-07 22:39

On 18 Apr 2007 19:54:19 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvordan kom han så til magten?

på værste muhamedanervis ved hjælp af terrorisme udført af hans
SA-tropper

http://www.aerenlund.dk/historie/hitler1.html

beskyldninger mod Tjekkerne om at det tyske mindretal i Sudeterland
blev behandlet dårligt

beskyldninger mod Polen om at polakkerne havde angrebet Tyskland

>Godt, så du tilbagetrækker dine påstande

nej

læs koranen eller historiebøger

der er talrige eksempler på Muhammeds og muhamedaneres løgnehistorier
som er blevet brugt som påskud for terror

bar et enkelt sted nemlig i jødernes land ved østenden af Middelhavet
er der slet ingen ende på muhamedanernes løgne om hvorfor de bekæmper
jødene

muhamednere har slet intet at gøre der,

de kan skrubbe hjem til den arabiske halvø

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 12:05

@ <1@invalid.net>:

>på værste muhamedanervis ved hjælp af terrorisme udført af hans
>SA-tropper

>http://www.aerenlund.dk/historie/hitler1.html

Sturm Abteilung?

Han kom IKKE til magten via terror

>beskyldninger mod Tjekkerne om at det tyske mindretal i Sudeterland
>blev behandlet dårligt
>beskyldninger mod Polen om at polakkerne havde angrebet Tyskland

OK

>nej

>læs koranen eller historiebøger

Det er ikke et argument

Fra : @

Dato : 19-04-07 12:59

On 19 Apr 2007 11:04:59 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Sturm Abteilung?
>
>Han kom IKKE til magten via terror

vil du påstå at Hitlers tropper ikke terroriserede politiske
modstandere

>OK

>Det er ikke et argument

jo det er det lige netop

koranen og verdenshistorien leverer rigeligt med beviser for
muhamedanernes voldelige og løgnagtige fremfærd

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 13:10

@ <1@invalid.net>:

>vil du påstå at Hitlers tropper ikke terroriserede politiske
>modstandere

Det er ikke at "komme til magten med terror"

>jo det er det lige netop
>koranen og verdenshistorien leverer rigeligt med beviser for
>muhamedanernes voldelige og løgnagtige fremfærd

Godt, så forelæg disse beviser

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:17

On 19 Apr 2007 12:09:57 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det er ikke at "komme til magten med terror"

hvis man terroriserer sine modstandere til at opgive
så ER man kommet til magten ved hjælp af terrror

http://www.historyofjihad.org/

http://www.jihadwatch.org/

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 15:21

@ <1@invalid.net>:

>hvis man terroriserer sine modstandere til at opgive
>så ER man kommet til magten ved hjælp af terrror

Gjorde Hitler det?

>http://www.historyofjihad.org/
>http://www.jihadwatch.org/

Der var ingen beviser

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-04-07 17:46

On Wed, 18 Apr 2007 17:39:55 +0200, @ wrote:

> nej

Jo, han tiltog sig diktatorisk magt senere.

> jeg har slet ikke rede på alle de løgne muhamedanere gennem tiden har
> udbredt som et ynkeligt forsvar for deres ugerninger

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 19-04-07 09:55

On Wed, 18 Apr 2007 18:45:42 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Jo, han tiltog sig diktatorisk magt senere.

nej han blev udpeget

efter megen uro som hans egne tropper havde forårsaget

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-04-07 16:43

On Thu, 19 Apr 2007 10:54:51 +0200, @ wrote:

> nej han blev udpeget

Du har ret, den daværende tyske præsident valgte at lade Hitler lede
en koalitionsregering, nok mest fordi DNSAP var det største parti.

Citat fra Wikipedia:
Han opnåede tysk statsborgerskab, så han kunne stille op som
modkandidat til Paul von Hindenburg ved rigspræsidentvalget i 1932.
Hitler tabte valget om præsidentposten. Men valget til rigsdagen gav
NSDAP 230 af 607 mandater. Herefter forhandlede han med Hindenburg om
at indgå i regeringen. Den 30. januar 1933 efterfulgte han Kurt von
Schleicher som rigskansler i endnu en koalitionsregering under
Weimar-republikken. Men Hitlers nye position åbnede hurtigt vejen for
opnåelse af diktatorisk magt, selvom kun to nationalsocialister sad i
hans regering. Diktaturet var en kendsgerning efter nyvalget til
rigsdagen marts 1933.
Citat slut.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-04-07 07:21

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Straf for forbrydelse

Rædselsvækkende forråelse af dem der jublende stener et andet menneske, -
selv om det skulle være straf for forbrydelse, MEN det er som regel en straf
som kvinder får for at være blevet voldtaget.

Fra : Noreply

Dato : 18-04-07 07:40

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> selv om det skulle være straf for forbrydelse, MEN det er som regel en
> straf som kvinder får for at være blevet voldtaget.

Totalt syge i roen er de, - muhamedanerne,
og det gælder alle, hvis det kommer til stykket er de alle potentielle
islamister, der går ind for stening osv. ingen tvivl om det,
ellers ville de have gået til mod demonstrattion for disse uhyrligheder der
foregår i allahs navn,
fy for helvede siger jeg bare, det skulle være tilladt at at udrydde en
ideologi som islam.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-04-07 08:16

"Noreply" <nob@nn.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
> der foregår i allahs navn,
> fy for helvede siger jeg bare, det skulle være tilladt at at udrydde en

Du, skulle prøve at opleve en fredag efter de er færdig med at bræge, når
mestermanden "bødlen" går i aktion på ugens høst af dissidenter, til
halsafhugning-hånd arme og ben afhugning på det store torv i Riyadh Saudi
Arabien.
Der kommer sandheden frem i den store masse af tilbagestående muhamedanere.

mvh Kurt

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 08:30

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>R?dselsv?kkende forr?else af dem der jublende stener et andet menneske, -
>selv om det skulle v?re straf for forbrydelse,

Det er måske "rædselsvækkende", men dødsstraf er trods alt meget
udbredt, og var det også i Europa

>MEN det er som regel en straf
>som kvinder f?r for at v?re blevet voldtaget.

Bevis DET

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-04-07 09:05

> Det er måske "rædselsvækkende", men dødsstraf er trods alt meget
> udbredt, og var det også i Europa

Men ikke dødsstraf hvor 200 mennesker deltog i en bevidst langtrukken og
pinefuld død, - stenene må ikke være for store, så dør de nedgravede
mennesker for hurtigt.

> Bevis DET

Stening er jo straffen i moral-domme, og moral-domme er hovedsagelig noget
kvinder får, - hvis du ikke ved det, så ved du intet om islam. Kvinder skal
jo som bekendt kunne komme med fire oppegående muslimske mænd, som har
bevidnet "lemmets indtrængen", for at kunne bevise at de ikke selv har
villet voldtages, - og det er jo ikke just helt let for at sige det mildt.
Og hvis ikke, så er straffen traditionelt stening for "hor".

Stening foretages jo så "kun" i omkring fem muslimske lande, MEN "de lærde"
vil ikke være med til at undersøge om denne straf overhovedet er i
overensstemmelse med sharia, - som Tariq Ramadan opfordrede til i hele
verden.

Steningsstraffen nævnes jo ikke i Koranen, men blev bekendtgjort i nogle
vers som desværre blev spist af en ged, - sådan noget kan store alvorlige
"lærde" få sig selv til at både skrive og mene. Religion er ofte kvæstende
for menneskers forstand og moral, begge dele lider stor skade af omgangen
med vrøvlet.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 09:17

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Men ikke d?dsstraf hvor 200 mennesker deltog i en bevidst langtrukken og
>pinefuld d?d, - stenene m? ikke v?re for store, s? d?r de nedgravede
>mennesker for hurtigt.

Nå, på den måde kan man også give eksempler på brutalitet i
EUROPA, f.eks tarmudtrækning eller trinvis knusning af alle
knogler indtil død

Fra : @

Dato : 18-04-07 09:42

On 18 Apr 2007 08:16:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nå, på den måde kan man også give eksempler på brutalitet i
>EUROPA, f.eks tarmudtrækning eller trinvis knusning af alle
>knogler indtil død

så kom lige med eksempler på at dette er sket inden for de sidste 100
år

stening af kvinder er nutid i muhamedansk regerede lande

det samme er piskning og hængning af folk hvis eneste "forbrydelse" er
at være homoseksuelle

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-04-07 12:20

> Nå, på den måde kan man også give eksempler på brutalitet i
> EUROPA, f.eks tarmudtrækning eller trinvis knusning af alle
> knogler indtil død

Men ikke i vor tid, og IKKE med 2-300 deltagende i voldsorgiet. Se en
stening på video, og du vil aldrig glemme det, JEG skal aldrig mere se en
sådan, - jeg tror jeg så to for at se to eksempler, og fik kvalme som varede
en måned efter. Og så brøler folk gudhjælpemig at "gud er stor", - hvis der
VAR en gud, så ville de alle til hobe ryge direkte i helvede.

Fra : Mark Jensen

Dato : 18-04-07 14:56

wrote:

>Nå, på den måde kan man også give eksempler på brutalitet i
>EUROPA, f.eks tarmudtrækning eller trinvis knusning af alle
>knogler indtil død

Du må da indrømme det står skidt til hvis det bedste forsvar på denne
absurde brutalitet er at det også skete i middelalderen i Europa. Vi
er jo netop i år 2007 nu.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 14:43

Mark Jensen <alternative@available.com>:

>Du må da indrømme det står skidt til hvis det bedste forsvar på denne
>absurde brutalitet er at det også skete i middelalderen i Europa.

Jeg er ikke imod stening, som det beskrives i koranen. Men at
dæmonisere muslimer og ikke amerikanere og kinesere, som også
bruger dødsstraf, er dobbeltmoralsk

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-04-07 14:52

> Jeg er ikke imod stening, som det beskrives i koranen. Men at
> dæmonisere muslimer og ikke amerikanere og kinesere, som også
> bruger dødsstraf, er dobbeltmoralsk

Stening beskrives IKKE i Koranen, - og grusom langsom tortur udført af
"fromme" mennesker, og dødsstraf er IKKE samme sag.

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 15:36

On Wed, 18 Apr 2007 15:51:35 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>Stening beskrives IKKE i Koranen,

Det er utroligt at er "rettroende" muslim som "kaliffen" ikke ved
det.... )

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:42

On 18 Apr 2007 13:42:41 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg er ikke imod stening, som det beskrives i koranen. Men at
>dæmonisere muslimer og ikke amerikanere og kinesere, som også
>bruger dødsstraf, er dobbeltmoralsk

stener man homoseksuelle eller voldtagne kvinder i USA og Kina?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:55

Fra : @

Dato : 18-04-07 22:40

On 18 Apr 2007 19:54:33 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nej

altså har du igen en gang faret med løgn

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 12:06

@ <1@invalid.net>:

>altså har du igen en gang faret med løgn

Hvordan?

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:00

On 19 Apr 2007 11:05:40 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvordan?

ved at sammenligne muhamedanismen med Europæiske demokratier

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 13:09

@ <1@invalid.net>:

>ved at sammenligne muhamedanismen med Europæiske demokratier

Hvordan er det en "løgn"?

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:14

On 19 Apr 2007 12:08:58 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hvordan er det en "løgn"?

løgn er noget der ikke er rigtigt

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 13:18

@ <1@invalid.net>:

>løgn er noget der ikke er rigtigt

Så påvis hvor jeg tager fejl (eller "lyver")

Fra : @

Dato : 19-04-07 13:33

On 19 Apr 2007 12:17:55 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Så påvis hvor jeg tager fejl (eller "lyver")

du kan lige komme med beviser for at nogen i Europa indenfor de sidste
300 år er blevet stenet pisket eller hængt for utroskab eller
homoseksualitet

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 14:55

> du kan lige komme med beviser for at nogen i Europa indenfor de sidste
> 300 år er blevet stenet pisket eller hængt for utroskab eller
> homoseksualitet
>

> --
Det bevis mangler jeg også at få.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 15:22

@ <1@invalid.net>:

>du kan lige komme med beviser for at nogen i Europa indenfor de sidste
>300 år er blevet stenet pisket eller hængt for utroskab eller
>homoseksualitet

HVad har det med noget at gøre? Jeg tror aldrig nogen er blevet
stenet i EU, forresten

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 13:05

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke imod stening, som det beskrives i koranen.

Hvordan beskrives stening, i koranen?

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-04-07 14:06

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> "Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan beskrives stening, i koranen?

Stening nævnes ikke i koranen, han må tænke på stening inden for
sharia-lovgivningen.

Versene om stening blev ædt af en ged, ifølge de lærde inden for islam.

Fra : @

Dato : 18-04-07 16:08

On Wed, 18 Apr 2007 14:56:00 +0100, Mark Jensen
<alternative@available.com> wrote:

>Du må da indrømme det står skidt til hvis det bedste forsvar på denne
>absurde brutalitet er at det også skete i middelalderen i Europa. Vi
>er jo netop i år 2007 nu.

muhamedanernes kalender går baglæns

så de befinder sig sådan ca. på et stade 700 år før Kristi fødsel

Fra : Pernille

Dato : 18-04-07 14:50

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Nå, på den måde kan man også give eksempler på brutalitet i
> EUROPA, f.eks tarmudtrækning eller trinvis knusning af alle
> knogler indtil død

Hvor i Europa foregår det, som du her skriver?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 15:00

Pernille <Hovedst@den>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Hvor i Europa foreg?r det, som du her skriver?

I renæssancens danmark henholdsvis centraleuropa

Fra : Jim

Dato : 18-04-07 17:27

> I renæssancens danmark henholdsvis centraleuropa

Du har vel ikke lige et par youtube-links, der kan bekræfte din påstand?
Måske har du et par foto-serier om emnet?
Bliver du ikke træt af at trolle rundt?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:56

Jim <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Du har vel ikke lige et par youtube-links, der kan bekr?fte din p?stand?

Youtube? renæssancen er flere hundrede år tilbage

Fra : Jim

Dato : 18-04-07 22:52

> Youtube? renæssancen er flere hundrede år tilbage

Du kan altså ikke bevise noget..

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 18:59

Jim <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Du kan alts? ikke bevise noget..

Du fik bogreference

Fra : Pernille

Dato : 18-04-07 14:48

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er måske "rædselsvækkende", men dødsstraf er trods alt meget
> udbredt, og var det også i Europa

Læg selv mærke til, at du skriver i datid, når du skriver "men dødsstraf er
trods alt meget udbredt, og var det også i Europa".
Vi, i Europa er kommet videre. Vi lever ikke i den tid, som I så gerne vil.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 15:03

Pernille <Hovedst@den>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>L?g selv m?rke til, at du skriver i datid, n?r du skriver "men d?dsstraf er
>trods alt meget udbredt, og var det ogs? i Europa".

Det er vist mine modstandere, som ikke ser det

>Vi, i Europa er kommet videre. Vi lever ikke i den tid, som I s? gerne vil.

Jeg tror ikke, det er så simpelt

Fra : Pernille

Dato : 18-04-07 14:44

> [...]
> selv om det skulle være straf for forbrydelse, MEN det er som regel en
> straf som kvinder får for at være blevet voldtaget.

Det er til at kaste op over!
Folk, der er tilhængere af stenalderen, skulle blive i de lande, der stadig
befinder sig i den tid.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-04-07 15:03

On Wed, 18 Apr 2007 15:43:37 +0200 "Pernille" <Hovedst@den> sent the
following smoke signals:

>Det er til at kaste op over!
>Folk, der er tilhængere af stenalderen, skulle blive i de lande, der stadig
>befinder sig i den tid.

Hvilket er grunden til at det ikke nytter at tæppebombe disse lande...
Man kan højest bombe dem _frem_ til stenalderen.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin

Dato : 18-04-07 14:06

On 18 Apr., 13:20, "Knud Larsen" <mafishmask...@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> en måned efter. Og så brøler folk gudhjælpemig at "gud er stor", - hvis der
> VAR en gud, så ville de alle til hobe ryge direkte i helvede.

Muhammedanismen er helvede!

Mvh
Martin

Fra : /Peter

Dato : 17-04-07 20:53

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

Nå!
At man overlader alting til sin gud, der siger at alt er forudbestemt og
tilrettelagt,
så kan kun gå som det går, - det hedder også at lade stå til.

Ellers må du lige ryste 10 ting ud af ærmet der gør islam til det du
beskriver
og yderligere 10 ting der gør islam er bedre end andre ideologier?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 16:36

/Peter <nospam@no.mail>:

>N?!
>Ellers m? du lige ryste 10 ting ud af ?rmet der g?r islam til det du
>beskriver
>og yderligere 10 ting der g?r islam er bedre end andre ideologier?

Det kan jeg ikke, da der er tale om tro funderet i tro

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 17:56

On 18 Apr 2007 15:36:13 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det kan jeg ikke, da der er tale om tro funderet i tro

ROTFL....

Du påstår at "Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et
menneske kan manifestere", men kan ikke forklare hvorfor... )

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 18:02

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ROTFL....
>
> Du påstår at "Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et
> menneske kan manifestere", men kan ikke forklare hvorfor... )

alikalifa er en nar, han kan intet og er intet!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 20:16

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> alikalifa er en nar, han kan intet og er intet!

Ikke større nar end dig - man kan ikke bevise en tro - det er en
tro, intet andet. Når Al-Khilafah siger at han tror på Allah som
den eneste gud, så er det ikke noget han kan forklare, lige så
lidt som troende kristne eller jøder kan forklare deres tro - de
tror, og for dem er den rene tro nok!

Har du nogensinde set et teologisk bevis på at der findes
atomer?

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 20:31

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gud, så er det ikke noget han kan forklare, lige så lidt som troende
> kristne eller jøder kan forklare deres tro - de tror, og for dem er

Islam betyder underkastelse og det må betyde at man underkaster sig en
"gud"
som har uddelt nogle retningslinier, eller værdisæt og disse må på en
eller anden måde
manifestere sig og kan beskrives,
ellers er denne tro vel bare "luft" og ingenting.

> Har du nogensinde set et teologisk bevis på at der findes atomer?

Islam påstår jo nærmest at atomet er deres opfindelse,
og atomet er jo beskrevet i koranen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 20:57

> [...]
> må på en eller anden måde
> manifestere sig og kan beskrives,
> ellers er denne tro vel bare "luft" og ingenting.

En tro er en tro - intet andet.

> Islam påstår jo nærmest at atomet er deres opfindelse,
> og atomet er jo beskrevet i koranen.

såeh, hvor? Der er intet du ikke kan bruge når det gælder om at
defamere islam, vel? Om så det er a-bomben over Hiroshima og
Nagasaki, så er det sikkert også omtalt i Koranen, ikke sandt?

Fra : /Peter

Dato : 18-04-07 20:38

> [...]
> gud, så er det ikke noget han kan forklare, lige så lidt som troende
> kristne eller jøder kan forklare deres tro - de tror, og for dem er

Man er jo ikke født troende, så på en eller anden måde er man blevet
gjordt bekendt med den tro man nu har valgt, og dinne bekendtgørelse
kommer jo sjældent direkte fra himlen, så nogle må jo kunne tale for sig
og det er denne salgstale jeg efterlyser.

Så hvad særligt er der ved islam som er værd at slå ihjel for?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 21:00

> [...]
> bekendtgørelse kommer jo sjældent direkte fra himlen, så nogle
> må jo kunne tale for sig og det er denne salgstale jeg

En troende der behøver forklare sig er ikke troende nok.
Al-Khilafah behøver ikke at forklare dig sin tro - han kan højst
være ked af at du ikke deler hans tro, men det betyder ikke at
han er tvunget til at bevise noget over for dig - du kan vælge
at acceptere hans tro eller lade være - men det forpligter ham
ikke på nogen måde at forklare dig noget om den.

> Så hvad særligt er der ved islam som er værd at slå ihjel for?

det samme kan man spørge de kristne om - jf. korsriddertiden.

Fra : @

Dato : 18-04-07 22:48

On Wed, 18 Apr 2007 21:59:54 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

>det samme kan man spørge de kristne om - jf. korsriddertiden.

og du kan ikke se forskel på selvforsvar og

religiøse galninge som forsøger at erobre hele verden med magt?

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 13:11

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det er denne salgstale jeg efterlyser.
>
> Så hvad særligt er der ved islam som er værd at slå ihjel for?

Det er et rigtig godt spørgsmål, som MÅ kunne forklares.

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 13:10

> [...]
> rene tro nok!
>
> Har du nogensinde set et teologisk bevis på at der findes atomer?

Vås Wilstrup!

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 20:52

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>ROTFL....
>Du påstår at "Islamisk tro i sig selv er den højeste levevis et
>menneske kan manifestere", men kan ikke forklare hvorfor... )

Mageløst observeret

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 22:00

On 18 Apr 2007 19:51:33 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Mageløst observeret

Du udtaler dig altså om noget du ikke har den fjerneste anelse
om....)))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 22:14

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du udtaler dig altså om noget du ikke har den fjerneste anelse
>om....)))

Fejlargument

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 07:45

On 18 Apr 2007 21:13:34 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Fejlargument

?????

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 12:01

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>?????

(mand-ej-bold)

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 14:33

On 19 Apr 2007 11:00:31 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>(mand-ej-bold)

Det er da ikke min skyld, at du skriver tåbelige ting....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 15:23

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det er da ikke min skyld, at du skriver tåbelige ting....

Hvilket?

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 16:00

On 19 Apr 2007 14:22:55 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>