igen
Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:14

@ <1@invalid.net>:

>nej det gjorde du lige netop ikke
>påpeg nogle VÆSENTLIGE forskelle på de ideologiske plan

Nu ændrer du på dine påstande fra "ens" til "væsentlige
forskelle"

Bevisbyrden er desuden stadig din

Så jeg går ud fra, at siden dette gentager sig, at jeg en gang
til kan kalde mig sejrherre i debatten?

Fra : @

Dato : 17-04-07 15:42

On 17 Apr 2007 14:14:23 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nu ændrer du på dine påstande fra "ens" til "væsentlige
>forskelle"

ja fordi du kommer med nogen forskelle som i realiteten ingen
betydning har

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:26

@ <1@invalid.net>:

>ja fordi du kommer med nogen forskelle som i realiteten ingen
>betydning har

Du nægter at bevise dine påstande, så de er per definition
forkerte

Fra : @

Dato : 17-04-07 19:35

On 17 Apr 2007 18:25:46 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du nægter at bevise dine påstande, så de er per definition
>forkerte

at din hukommelse ikke dur er ikke mit problem

jeg har pointeret lighederne mellem nazismen og koran-nazismen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-04-07 18:09

On 17 Apr 2007 14:14:23 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Så jeg går ud fra, at siden dette gentager sig, at jeg en gang
> til kan kalde mig sejrherre i debatten?

Bliver du glad, hvis du kan?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 18-04-07 08:18

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>Bliver du glad, hvis du kan?

Ikke specielt, men det er da godt, at blive bestyrket i, at man
har ret

Fra : @

Dato : 18-04-07 09:28

On 18 Apr 2007 07:18:26 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Ikke specielt, men det er da godt, at blive bestyrket i, at man
>har ret

muhamedanere har aldrig ret,

da de netop er uret--færdige