Stor strømafbrydelse i København - Was: ..~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-07 10:19

"Jesus-loves-you" skrev
6405 news:%cmUh.10$K%7.1@news.get2net.dk
6406 news:ftmUh.12$so.11@news.get2net.dk
6407 news:qvmUh.13$tx.4@news.get2net.dk
6409 news:wSmUh.21$0I.5@news.get2net.dk
6410 news:9dnUh.26$w91.23@news.get2net.dk

> [...]
>
> Osv.
>
> Hmm ... Mon skatteborgerne fortsat gider financiere dine frækheder ?
>
> Næppe!
>
> Måske skulle man spørge Congressen og Senatet and the British Parliament.
>
> Is that a good idea, Mr. §77-Lawbreaker ?
>
> What's Your opinion, Mrs. Clinton ?
>
> Can we do this better ?
>
> Smoke them out, ET, because they are (assholes)...
>
> ET-Break:
> (2007-04-15, Sunday, CET 12:30, 10:30)
> - "Indeed!"
>
> They are destroying our countries with their *evil*

Found some kind of "smoke" today in Denmark at position:

=== citat start ===

Tv2 TTV s132 Man 16 Apr (2007, CET) 10.01.10

Strømafbrydelse på Amager

Dele af Amager er ramt af en strøm-
afbrydelse

100.000 husstande blev berørt, da
strømmen forsvandt lidt før klokken 9.

Efter en god halv time var der kun 30.
000 husstande tilbage, der ikke havde
elektricitet.

Også DR Byen blev berørt.

Problemet ventes løst i løbet af
formiddagen, oplyser DONG Energi, der
ikke umiddelbart har nogen forklaring
på udfaldet.

16. apr 09:53 (CET, red.)

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s123 man 16 apr (2007, CET) 10:34:34

09:50

Stor strømafbrydelse i København

Mange københavner mistede her til
formiddag strømmen.

Ifølge Lone Rasmussen fra Dong Salg og
Drift var der i første omgang 90.000-
100.000 installationer, der mistede
strømmen, ved en fejl i
højspændingsnettet.

De fleste af de berørte fik hurtigt
elekt(r)iciten tilbage, men 30.000 på
Amager og Christianshavn måtte vente
tre kvarter, før de igen kunne tænde
for hårtører, computer og stavblender.

Strømafbrydelserne ramte både private
hjem og forretninger, men også for
eksempel trafiklys, der således ikke
fungerede.

=== citat slut ====

The bill ?

Hmm ... Det lader til at spørgsmålet åbenbart er jumpet videre fra Senatet
til det danske parlament (Folketinget) og herfra videre ud på gaden
(muligvis inklusiv Amalienborg, hvor Dronningen for øvrigt fejrer sin 67 års
fødselsdag) ... ...

ET-Break:
(2007-04-16, Monday, CET 10:48:08-x, delay 0, GMT 08:48:08-x)
- "Gentag (spørgsmålet)."

Yes, Sir:

Er I Københavnere (og andre danske skatteborgere) fortsat villige til at
financiere Echelons (og danske samarbejdspartnere) frækheder ?

(Spørgsmålet inkluderer åbenbart også DR Byen, Danmarks Radio og TV.)

I så fald må I også være indstillet på, at regningen kan blive ret dyr!

-

Last file-OUTPUT:
6414 news:ssxUh.79$vf2.29@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6415

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-07 11:52

"Jesus-loves-you" skrev
6415 news:XbHUh.11$Xq2.3@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> [...]
> Found some kind of "smoke" today in Denmark at position:
>
> === citat start ===
>
> Tv2 TTV s132 Man 16 Apr (2007, CET) 10.01.10

[ ... ]
> Er I Københavnere (og andre danske skatteborgere) fortsat villige til at
> financiere Echelons (og danske samarbejdspartnere) frækheder ?

Interrupt from the movie 'The family man':

Internal system-reference-code ...
6413 news:W9xUh.77$sO1.58@news.get2net.dk

Little girl (Højs.8,8) perhaps ...
0962 news:lFIAb.54989$jf4.3038964@news000.worldonline.dk
3530 news:eCaCd.79378$Vf.3680092@news000.worldonline.dk

Local timer synkronizerüng: 0:00:59 ... (Tuesday, kinder-room)

0:02:01 Little girl:
You are not really my dad, are You ?
Du er ikke min far rigtigt, vel ?

0:02:06 Family man:
No, I'm not.
Nej.
0:02:22 Little girl:
Where is my real dad ?
Hvor er min rigtige far ?

0:02:25 Family man:
I don't know.
Det ved jeg ikke.
0:03:10 Little girl:
They did a pretty good job.
Det har de klaret flot.

0:03:11 Family man:
Who did ?
Hvem ?

0:03:14 Little girl:
The aliens in the mothership.
Rummændene i moderskiber.

0:03:17 Little girl:
You look just like him.
Du ligner ham på en prik.
0:03:34 Little girl:
Do You like kids ?
Kan du lide børn ?

[Family man: yes]
0:03:47 Little girl:
Promise You won't kidmap me and my brother ...
Lover du ikke at kidnappe mig og min bror ...

0:03:51 ... and plant stof in our brains ?
... og putte ting i vores hjerner ?

0:03:53 Family man:
Sure.
Ja.

ET-Break:
(2007-04-16, Monday, CET 11:41:35-8, delay 0, GMT 09:41:35-8)
- "I promise."
<

0:04:01 Little girl:
Welcome to Earth.
Velkommen til Jorden.

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6416

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-07 14:05

"Jesus-loves-you" skrev
6415 news:XbHUh.11$Xq2.3@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> [...]
> Found some kind of "smoke" today in Denmark at position:
>
> === citat start ===
>
> Tv2 TTV s132 Man 16 Apr (2007, CET) 10.01.10

ET-Break:
(2007-04-16, Monday, CET 12:58:08-12, delay 0, GMT 10:58:08-12)
- "Will you report it ?"

Yes, Sir (I will):

File ...
6413 news:W9xUh.77$sO1.58@news.get2net.dk
(Sent: Sunday, April 15, 2007 CET 23:53, GMT 21:53)
.... was *also* NOT on-line immediately, apropos §77 ...

Input news (igt smoke):

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4353120/
=== citat start ===

Offentliggjort 16. april 2007 07:03 - opdateret 12:44

Voldsom brand på slagteri i Sønderjylland

En kraftig brand udbrød kort før midnat natten til mandag på Danish Crowns
svineslagteri i Blans ved Sønderborg. Politiet frygter, at røgen er giftig
og opfordrer folk i området til at blive indendøre.

Brandværn fra hele området kæmpede mandag morgen fortsat for at få ilden
under kontrol, men den kraftige varme og røgudvikling gør det umuligt for
brandfolkene at komme tæt på bygningerne.

"Der er brand i to store produktionshaller, og det brander kraftigt i den
ene af dem. Der er meget sort røg, og det tyder på, at der er giftstoffer i
røgen, så vi må opfordre folk til at have døre og vinduer lukket i området
og sikre, at man ikke går ind i røgfanen, således at man får giftig røg ned
i lungerne," siger Bent Frandsen fra Sønderborg Politi til Jydske
Vestkysten.

Slagteriet i Blans er et af Danish Crowns største produktionsanlæg, og
koncernen har netop besluttet at udvide anlægget, så det fremover skulle
modtage 56.000 svin til slagtning hver uge.

Al indtransport af svin blev aflyst tidligt mandag morgen.

Produktionsdirektør Arthur Petersen oplyser fra brandstedet til Ritzau, at
slagteriet skulle have modtaget 10.000 svin mandag. Disse svin beholder
landmændene foreløbig i deres stalde, indtil Danish Crown har et overblik
over, hvor der kan skabes ekstra slagtekapacitet.

- Det ser meget slemt ud. Det er afdelingerne med opskæring, udbening og
pakkkeri, der brænder. Derimod er selve slagtekæden ikke omfattet direkte af
branden, siger Arthur Petersen.

Slagteriet i Blans tæt ved Sønderborg har 1000 medarbejdere.

/ritzau/

=== citat slut ====

See perhaps also ...
http://politiken.dk/indland/article284262.ece
http://politiken.dk/indland/article284435.ece
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=884966
http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Syd/2007/04/16/065319.htm
http://www.radioals.dk/
http://www.danishcrown.dk/page11277.aspx
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6679545.html
http://www.bt.dk/article/20070416/NYHEDER/704160302/1044
http://epn.dk/industri/landbrug_fodevarer/article54320.ece

Hmm ... det var nu fristende at skrive:

Can You find any connection between this, Echelon ?

I can (the words: einem *schwein* !) ...

Men brand-alarmen gik allerede i gang kl CET 23.47 (ifølge Radio
Als), altså 6 minutter *før* den nye §77-Lovovertrædelse !

Maybe they knew Your secret decision (inside HQ), *before* Your sin came out
as a ugly weed (James 1,15).

Hmm ... Gad i grunden vide, hvad der mon er sket i Echelons HQ.
Computer-break-down und so weiter ?

Please, tell me ...

-

Last file-OUTPUT:
6416 news:tzIUh.1$EA3.0@news.get2net.dk

File-number: 6417

Fra : Ole Pagh

Dato : 16-04-07 17:49

Jesus-loves-you frembragte:

> En masse dansk/engelske ord og sætninger i telegramform uden sammenhæng

- Hvad er egentlig meningen med dine underlige skriverier og hvem er
målgruppen?
Så vidt jeg kan se svarer du stort set altid dig selv og ingen andre
orker at reagere på de besynderlige skriblerier.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Krumme

Dato : 16-04-07 18:37

Plonk ham, han er ligesom BW!

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-07 19:32

"Ole Pagh" skrev

[ ... file 6417 ... ]

> [...]
> Så vidt jeg kan se svarer du stort set altid dig selv og ingen andre
> orker at reagere på de besynderlige skriblerier.

Øh ... det er en meget, meget lang historie ...

En anden debatør spurgte omtrent om noget lignende forleden dag, hvorfor jeg
her blot henviser til mine 2 forholdsvis kortfattede svar til ham, se
venligst ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-07 19:16

"Jesus-loves-you" skrev
6417 news:2wKUh.11$Z55.10@news.get2net.dk

[ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

[ ... ]
> Voldsom brand på slagteri i Sønderjylland
[ ... ]
> Hmm ... Gad i grunden vide, hvad der mon er sket i Echelons HQ.
> Computer-break-down und so weiter ?

ET-Break:
(2007-04-16, Monday, CET 20:12, GMT 18:12)
- "Report it."

Yes, Sir:

=== citat start ===

TV2 TTV s157 Man 16 Apr (2007, CET) 19.42.40

Troels Ørting stopper som PET-chef

Chefkriminalinspektør Troels Ørting
Jørgensen stopper foreløbigt som chef
ved Politiets Efterretningstjeneste,
oplyser TV 2 News. Den 49-årige Troels
Ørting Jørgensen har været en fremtræ-
dende chef ved PET det seneste års tid,
og stod bl.a. for planlægningen af
aktionen omkring Ungdomshuset.

"Jeg tager tjenestefrihed frem til d.
1. januar 2008, og regner med at begyn-
de på en MBA-uddannelse i august",
siger han. Jobskiftet kommer netop som
Politiets Efterretningstjeneste har
fået den 40-årige Jakob Scharf som ny
øverste chef.

16. apr 18:17 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... PET faneflugt ?

Why ?

Memory on:
6190 news:yyDGh.67$FK2.54@news.get2net.dk

> Tja ... Jeg håber, at du er indforstået med *selv...
[ ... ]
> ... risikoen*, under henvisning til:
> 5234 news:dsSRf.8574$Cl2.137177@news000.worldonline.dk
> 6008 news:eI9th.104$ni6.77@news.get2net.dk

Er der andre, der er kommet på bedre tanker og ønsker at forlade den
synkende skude (desertering) ? - Save Your lifes. Do it now. Leave!

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6418