Espresso maskine
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 18:41

Hej,

Har kigget meget på den fuldautomatiske Espresseria Automatic XP7200 fra
Krups.

http://www.krups.com/All+Products/Espresso+Machines/Fully+automatic+espresso+machines/Products/Espresseria/Espresseria+Automatic+XP7200+Series.htm?DisplayDemo=yes

Er der nogle der har erfaringer med denne model eller andre lignende ?

Mvh.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 18:46

"Claus Nielsen" <cbn(ADDD)adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der har erfaringer med denne model eller andre lignende ?

og på dansk

http://www.krups.dk/All+Products/Espresso+Machines/Fully+automatic+espresso+machines/Products/XP7220/Espresseria+Automatic+XP7220.htm

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-04-07 19:52

On Sun, 22 Apr 2007 19:40:33 +0200, "Claus Nielsen"
<cbn(ADDD)adslhome.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogle der har erfaringer med denne model eller andre lignende ?

Jeg har en fuldautomatisk fra Saeco - den er jeg rigtig tilfreds med.

Den brygger god kaffe direkte i koppen.

** Lars

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-04-07 23:52

Jeg ville købe en italiensk maskine, hvis jeg var dig. Jeg gik selv fra en
Krups til en Saeco og det overbeviste mig om, at man skal overlade det med
kaffe til italienerne.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ole Andersen

Dato : 24-04-07 07:21

Hvis jeg var dig villle jeg købe en manuel italiensk maskine,
tommelfingerreglen siger + 3000,-
Kig evt. her:
http://www.espressokaffe.dk/
Rancilioen er et godt bud.

Ole

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-05-07 08:34

Ole Andersen skrev:
> Hvis jeg var dig villle jeg købe en manuel italiensk maskine,
> tommelfingerreglen siger + 3000,-
> Kig evt. her:
> http://www.espressokaffe.dk/
> Rancilioen er et godt bud.

Der er åbenbart flere tommelfingerregler, den regel jeg fik kastet i
nakken var minimum 1000DKK

--

Live long and prosper ...
Peter Jespersen

Dijkstra probably hates me (Linus Torvalds, in kernel/sched.c)

Fra : Ole Andersen

Dato : 02-05-07 09:06

Tjae... det kommer vel an på hvem man spørger og hvilke krav man stiller.
Der er en udmærket test af 6 maskiner her.
http://politiken.dk/tjek/bolig/boligtest/testhjemmet/article269608.ece

Fra : Jette

Dato : 29-04-07 15:22

"Claus Nielsen" <cbn(ADDD)adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

Har købt en Saeco Magic i Metro. Den kostede ca. kr. 500,-. Den er lidt
plasticagtig at se på, men har bar nok til en god kop espress og til at lave
fint skum. Jeg synes ikke der er grund til at bruge kr. 3000,- på en.

Hilsen Jette