lagkageform m/løs bund
Fra : Hm

Dato : 22-04-07 07:21

Hej
min svigersøn er så glad for den form, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg
får fat i flere, har søgt på google (måske ikke rigtigt) det skal ikke være
en springform, men en alm. form ca. 2-3 høj, og så ligger bunden løs på en
ca. 2 cm krans lidt "kringlet" forklaring.
Kan I hjælpe??

hilsen
Hanne

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-04-07 08:24

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være en springform, men en alm. form ca. 2-3 høj, og så ligger bunden løs
> på en ca. 2 cm krans lidt "kringlet" forklaring.

Min lagkageform kaldes en tærteform. Så måske skulle du prøve at lede efter
det?

Mvh Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-04-07 08:31

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 08:24

> [...]
> en springform, men en alm. form ca. 2-3 høj, og så ligger bunden løs på en
> ca. 2 cm krans lidt "kringlet" forklaring.

Hvad sagde isenkræmmeren da du spurgte efter sådan en form?

Tina

Fra : Max

Dato : 22-04-07 08:53

Hej Hanne

> Kan I hjælpe??

Min er fra Funktionel Trend Design
Er en tærteform med løs bund
28 cm i diameter
AL vare nr. 3340
Produceret for Al Isenkram En-gros A/S

--
Mvh Max

Fra : Tine

Dato : 22-04-07 08:55

> [...]
> være en springform, men en alm. form ca. 2-3 høj, og så ligger bunden løs
> på en ca. 2 cm krans lidt "kringlet" forklaring.

Hej Hanne!

Du kan få én der minder om det, du søger her:

http://www.hwl.dk/Default.aspx?Path=%2fProdukter%2fBageartikler%2fForme_-_opsatser.aspx&PageNum=4

Hilsen
Tine

Fra : Hm

Dato : 22-04-07 17:05

> Du kan få én der minder om det, du søger her:
>
> http://www.hwl.dk/Default.aspx?Path=%2fProdukter%2fBageartikler%2fForme_-_opsatser.aspx&PageNum=4

Hej
ja, det er som den der linkes til, bare med glatte kanter, men jeg vil prøve
at søge på tærteform, den havde jeg ikke regnet ud, så tak alle sammen
hilsen
Hanne