Chokoladeis af Cocio
Fra : padre

Dato : 21-04-07 16:46

Jeg har en 4-årig datter som er chokoladenarkoman. Hun elsker bla. cocio og
selvfølgelig også chokoladeis, så jeg tænkte på om, at man ville få en god
chokoladeis ud af bare at hælde cocio i ismaskinen.

Er der nogen i gruppen, der har forsøgt det?

Hvis ikke, bliver jeg den første i morgen, for jeg forsøger det, medmindre
der er nogen som fortæller mig, at chokoladesmagen bliver for tyndbenet.
Ting smager jo af mindre, jo koldere de bliver, så jeg frygter, at cocioen
måske ikke er tilstrækkelig kraftig i chokoladesmagen til at blive frosset.

--
padre
You could take me seriously, but statistically, you would be making a

Fra : Max

Dato : 21-04-07 17:01

Hej padre

> Hvis ikke, bliver jeg den første i morgen, for jeg forsøger det,

Prøv, hvis det ikke dur, ja så kan man jo nu købe både
Cocio pindis og i litter størrelser.

Hvis den bliver tynd i smagen, ja så var det måske en ide at
putte en masse Nesquick cacaopulver i Cocioen, eller koge
en cacao af noget virkeligt mørkt cokolade.

--
Mvh Max

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 21-04-07 18:30

padre skrev:
> [...]
> måske ikke er tilstrækkelig kraftig i chokoladesmagen til at blive frosset.

Apropos is, så har den nye "The Perfect Scoop" fået mange pæne ord med
vejen.

<http://www.elise.com/recipes/archives/004378david_lebovitz_the_perfect_scoop.php>

--
Jens Axel Søgaard

Fra : T.

Dato : 22-04-07 09:37

"padre" <spirito_santo@pants.yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> padre
> You could take me seriously, but statistically, you would be making a
Hej Padre

Prøv at se her.

http://209.85.135.104/search?q=cache:9KFrCCbd24UJ:www.cocio.dk/Default.aspx%3FID%3D345%26M%3DNews%26PID%3D707%26NewsID%3D3+cocio+islagkage&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

Hilsen

Fra : padre

Dato : 22-04-07 11:20

"T." <boing727_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at se her.
>
> http://209.85.135.104/search?q=cache:9KFrCCbd24UJ:www.cocio.dk/Default.aspx%3FID%3D345%26M%3DNews%26PID%3D707%26NewsID%3D3+cocio+islagkage&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

Hehe - jeg tændte ismaskinen 11:48, og så ville jeg lige løbe et ærinde mens
den kølede ned. Da jeg var ude så jeg en reklame for cocio ispinden. Men så
kan jeg jo finde ud af, om dte bare er cocio, de har frosset, eller om de
har tilsat noget

Fra : padre

Dato : 22-04-07 15:13

"padre" <spirito_santo@pants.yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke, bliver jeg den første i morgen, for jeg forsøger det, medmindre

Det smager ikke af noget, og det er ikke sødt nok, så man kan lige så godt
lave en chokoladeis fra bunden.

Fra : Kirsten Marker

Dato : 23-04-07 06:07

Gør som jeg (smil!)

frys dog cocolademælken ned i de dertil indrettede ispindeplastbeholdere med
6 rum og pind, der kan erhverves for få penge, og se om din datter ikke kan
lide cociomælen på den måde, noget nemmere, end at starte ismaskinen
..
Jeg laver mine egne is af juice specielt appelsin, og de bliver bare gode.

Overmodne bananer( skal være rigtige modne) er også en god måde at få brugt
de "gl. bananer) på, skræl bananen, skær den i 2 halve, sæt en pind i
(købes hos Panduro Hobby), lægges i fryseren og ud kommer en dejlig banan
is, prøv selv og du vil undres..

mvh/kirsten