Moussaka
Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-04-07 10:06

Hej.

Jeg mangler en god opskrift på moussaka. Ved godt den normalt er uden
kartofler, men vil gerne have en opskrift med

Mvh Kari

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-04-07 10:30

In news:4629d3f4$0$48102$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Kari Eiffert <kari.eiffert.nospam@mail.dk> typed:
> Hej.
>
> Jeg mangler en god opskrift på moussaka. Ved godt den normalt er
> uden kartofler, men vil gerne have en opskrift med
>
> Mvh Kari

Denne opskrift skulle efter sigende være god:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=7079

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-04-07 11:46

> [...]
> Kari Eiffert <kari.eiffert.nospam@mail.dk> typed:

> Denne opskrift skulle efter sigende være god:

Den ser da også god ud. Tror dog lige de der squash bliver skiftet ud med
auberginer

Mvh Kari

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-04-07 12:18

In news:4629eb54$0$46970$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
> [...]
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Den ser da også god ud. Tror dog lige de der squash bliver skiftet

Det er også en smagssag. Min datter veksler mellem de to grøntsager,
og hvad angår tilsætningen af krydderurter og krydderier, så er det
også en god idé at prøve sig frem.