Hypnose...
Fra : cj

Dato : 18-04-07 14:00

Hej,

Er der nogle herinde der har god erfaring med hypnose? Hypnose der evt. har
fjernet en fobi eller en flyskræk. eller måske angst?

Håber at høre fra nogle :)

Vh

CJ

Fra : Gitte Daphne

Dato : 22-04-07 18:59

Min lillebror har været til hypnose, han er 38 år, og har altid bidt negle
ret kraftigt, så længe jeg kan huske tilbage.

Men et besøg hos en hypnotisør ser ud til at have løst problemet. I hvert
fald har han efter et besøg hos denne hypnotisør : Martin Søndergaard
Hansen, Nørrebrogade 66 D holdt op med at bide negle, og det er altså
VIRKELIG noget, der har rykket, for det er ikke noget, han egentlig tænker
over som sådan.

Inde på www.hypnose.dk kan du læse mere om hvad man kan blive hypnotiseret
for, og hvor meget det koster.

Mvh.
Gitte Daphne

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-04-07 22:16

Hejsa
Man skal bare være opmærksom på, at det ikke er alle, som kan hypnotiseres.
Ikke alle er lige velegnede som medie.

Mvh. brian

Fra : cj

Dato : 23-04-07 11:06

Mange tak for jeres svar... jeg tjekker det ud- men ville meget gerne høre
fra flere- man vil jo gerne komme til en hypnotisør der ved hvad han/hun
laver...

Fra : cj

Dato : 14-05-07 21:16

Hej,

Tak for jeres svar- jeg har set programmet Hypnose på TV2, men er nu mere
interesseret i at høre fra personer som har oplevet det på egen krop, eller
kender nogle der har god erfaring med det

CJ

Fra : Margit

Dato : 12-05-07 11:22

> [...]
> har
> fjernet en fobi eller en flyskræk. eller måske angst?

Jeg har lige set en udsendelse på TV.Tror det var i dene uge,
men husker ikke på hvilket program. Enten DR1 eller TV2.

Hilsen Margit

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-05-07 11:29

In news:46459544$0$224$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Margit <has@has.dk> typed:

> Jeg har lige set en udsendelse på TV.Tror det var i dene uge,
> men husker ikke på hvilket program. Enten DR1 eller TV2.
>
> Hilsen Margit

De sender "Hypnose" lige nu på tv2. Startede kl. 12.15 og varer til
12.45.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats