dårlig mave
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-07-01 21:08

Hej NG

et enkelt spørgsmål: hvordan samler man op efter sin hund der har dårlig
mave?

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 03-07-01 21:48

"Bolette Nielsen" <bobo@kimj.dk> skrev i en meddelelse news:9ht896$ndi$1@news.cybercity.dk...
> Hej NG
>
> et enkelt spørgsmål: hvordan samler man op efter sin hund der har dårlig
> mave?

Hej Bolette!
Godt spørgsmål ... jeg plejer at tage det af det jeg nu kan få i posen med posen .. og det jeg ikke kan få med ... plejer jeg at drysse lidt jord/sand over hvis jeg er så heldig der er noget af dette i nærheden ... ellers må jeg jo lade resten ligge ... er det i haven min hunde har dårlig mave plejer jeg at tage det jeg kan med posen og så hælde vand på/eller spule med vandslange .... tja deeeeeeeeeet var mit bud .. andre har nok et bedre bud som jeg med spænding venter på at læse ...

Havengodnathils fra Ami

Fra : Michael

Dato : 03-07-01 21:53

> [...]
> Hej NG
>
> et enkelt spørgsmål: hvordan samler man op efter sin hund der har dårlig

Man tager det man kan og håber på regnvejr . tag evt. noget køkkenrulle
med på tur.

Hilsen Myr

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 04-07-01 08:55

bobo@kimj.dk,Ny-Internet writes:
>et enkelt spørgsmål: hvordan samler man op efter sin hund der har dårlig
>mave?

He, he. Det er det eneste tidspunkt, hvor jeg ikke samler op efter mig.
Nååh nej. Jeg gør det heller ikke når han har sat sig oven i en rose og
l..... ligger nede mellem de tornede grene. Jeg har en forstilling om, at
posen ikke vil være særlig tæt når jeg når ned til klatten.

Hilsen
Poul Erik Rise

Undgå fagudtryk og sjældne fremmedord, ellers risikerer du, at recipienten
er uden familiaritet med den pågældende ekspression.

Fra : Michael - DK

Dato : 04-07-01 14:43

Bolette Nielsen <bobo@kimj.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ht896$ndi$1@news.cybercity.dk...
> Hej NG
>
> et enkelt spørgsmål: hvordan samler man op efter sin hund der har dårlig
> mave?
>
> Bolette

Hej Bolette,

Du samler det op - meget forsigtigt

Tag hvad du kan. Hvis der er lidt højt græs, så kan du træde lidt af det
rundt i resten, så er det såmænd væk.

mvh
Michael