SOUND BLASTER LIVE PLATINUM fejl i win2000
Fra : Peter Enggaard Krist~

Dato : 03-07-01 20:44

hej jeg har et sb live platinum som er helt fantastisk,men når jeg
indstallerer win 2000 kommer der ikke et kvæk fra lydkortet,
højtalerikonet i systray er der heller ik, jeg har indstalleret lydkortet???
er der nogen der kender dette problem???

Fra : snake

Dato : 03-07-01 21:01

Har du prøvet at slå Digital Output Only til ?
Mvh.Snake

Fra : Madsen

Dato : 03-07-01 20:01

> [...]

> højtalerikonet i systray er der heller ik, jeg har indstalleret lydkortet???
> er der nogen der kender dette problem???

Hvis jeg ellers kunne finde rundt på Creatives sider, så ville jeg give
dig et link til de filer der får mit til at spille under Win2k Pro DK.
Jeg har også et Live Platinium og det kan da sige noget, men som-
metider begynder det at skratte i højttalerne. Dog sker det ikke så
tit, så det er til at klare for mit vedkommende.

Jeg har installeret Liveware 3.0 som sammenlagt fylder 19.5 Mb
og filerne hedder følgende:
Lw3w2k.exe
Lw3w2k.w02
Lw3w2k.w03
Lw3w2k.w04
Alle filerne stammer fra d. 16/07-2000

Derudover har jeg installeret en nyere patch af en art som jeg fandt
inde på deres side engang. Den hedder Lw3drv.zip og fylder 4 Mb.
Den er fra d. 09/12-2000 og skulle som sagt være en slags opdatering
til LiveWare 3.0 som jeg kan forstå det.

Andre kører så helt uden LiveWare, men jeg har valgt at installere den
fordi jeg synes den giver en masse muligheder jeg ikke får med den
standarddriver der følger med til Win2000.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Thomas Jespersen